Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe lease... wat nemen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik voegde een optie toe aan mijn keuze, en plots werd mijn maandsom enkele euro's lager... Onlineconfigurators rekenen inderdaad nogal goed door.
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Hmm, vreemd dat je de 3 touring in X-drive zou nemen, vooral omdat je de X3 dan is S zou kiezen.. Ik denk dat die X-drive totaal weggesmeten geld is, totaal niet nodig in een land als België en zelfs niet mocht je er ieder jaar mee op skiverlof gaan ook.
      In uw geval zou ik voor de 3GT gaan, al vind ik hem persoonlijk niet zo mooi als de touring.. Maar wel bakken plaats, zowel binnenin als in de koffer, geniale auto op dat vlak!

Comment

De gt is minder lelijk dan zijn grote broer, maar naast een 3 touring of x3 blijf ik het langs achter een bakbeest vinden. Ik zou hem dan ook nooit overwegen.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door voxpopuli Bekijk Berichten
          Voilà, de bestelbon is getekend! Zilvergrijze Volvo V70 D3 Polar Plus (navigatie + parkeerhulp) met zwart leder interieur, zetelverwarming, elektrisch kofferdeksel en nog wat kleinere opties.

Me very happy!
          Wanneer heb je hem denk je ?
          Plaats maar eens een paar foto's als het zover is ;-).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Math_23 Bekijk Berichten
            Hmm, vreemd dat je de 3 touring in X-drive zou nemen, vooral omdat je de X3 dan is S zou kiezen.. Ik denk dat die X-drive totaal weggesmeten geld is, totaal niet nodig in een land als België en zelfs niet mocht je er ieder jaar mee op skiverlof gaan ook.
            In uw geval zou ik voor de 3GT gaan, al vind ik hem persoonlijk niet zo mooi als de touring.. Maar wel bakken plaats, zowel binnenin als in de koffer, geniale auto op dat vlak!
            De 3-Touring xd zat eigenlijk net als tegenargument voor de X3 in de lijst. Op de vraag of je als Belg die enkele keren per jaar naar de bergen trekt vierwielaandrijving nodig hebt, dan wel of achterwielaandrijving af te raden is, bestaan nu eenmaal vele meningen... Dit jaar in de Oostenrijkse bergen geen mm sneeuw op de wegen gezien (zoals zo vaak), vorig jaar in een sneeuwstorm gezeten waar heel wat Mercedessen, BMWs en andere RWDs dwars op de rijweg stonden (en ja ze hadden hun verplichte winterbanden op), maar ja, dat maak je ook maar een keer per 10 jaar mee...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
              Wanneer heb je hem denk je ?
              Plaats maar eens een paar foto's als het zover is ;-).
              Normaal gezien eind juni/begin juli; will do!

Comment

Van een D2 naar een D3, wordt spannend
                MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Working...
                X