Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ben je een middenvak rijder? Ja of neen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ben je een middenvak rijder? Ja of neen!

Ben je een middenvak rijder (links klever)? Ja of neen!

Deze poll is anoniem.
    174
    Ja, ik ben een middenvakrijder
    13,79%
    24
    Neen, ik tracht steeds zo rechts mogelijk te rijden
    86,21%
    150
    Last edited by Alfa-Beemer; 21/03/2014, 11:48.
    U hoeft dit niet te lezen.

Neen. En dat meen ik.

En ik verwacht eerlijk gezegd dat weinigen ja zullen antwoorden.
    Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Logisch toch, die ja (zouden) moeten antwoorden zitten hier niet op het forum hé.
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

't Is anoniem. Ik zou graag hebben dat iedereen eerlijk is!

Comment

Ik rij toch meestal links op de snelweg ja, wordt eigenlijk zeer zelden voorbij gestoken

Comment

Rechts rijden als 't mogelijk is hé sloeber

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
              Ik rij toch meestal links op de snelweg ja, wordt eigenlijk zeer zelden voorbij gestoken
              Die keuze stond er niet bij Toere! Beetje op zijn Russisch hier.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                Rechts rijden als 't mogelijk is hé sloeber
                Indien mogelijk schuif ik op ja, maar nooit voor lang

Comment

ik rij meestal ook links, achter iemand die zelden voorbij wordt gestoken :o

Comment

Das een automatische bij mij om altijd rechts te houden.

Comment

Bijna altijd links, geen bumperklever.
                      Ook zelden last van bumperklevers, en als ze kleven laat ik ze door.

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

Hou enkel middenvak als er rechts een trein van camions rijden of het rechtervak niet te bereiden is door spoorvorming.
                        1976 Porsche 924 (verkocht)
                        2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
                        2011 Volvo V60 T6 AWD
                        2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)

Comment

Gij ook al?
                          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

soms, als ik merk dat er een treintje afkomt dat niet toelaat in te voegen.
                            maar aangezien ik bijna altijd 100 rij ben ik meestal terug te vinden op het rechter vak.

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk

Comment

in principe niet, maar als er 100m verder rechts nog een trager voertuig rijdt en ik het risico loop om ingesloten te raken dan blijf ik nog efkes in het midden rijden
                              Maar ik neem aan dat men dat niet als typische middenvakrijder beschouwt
                              2.0 JTDm

Comment

Ik rij meestal in het midden overdag, 120 per uur, savonds/snachts of wanneer er bijna geen camions zijn rechts. Soms links, maar dat is enkel als ze maar 90km op het middenvak rijden.

Comment

Ik ga altijd terug naar rechts behalve als ik binnen de 10s weer terug naar links zou moeten voor een tragere persoon op de rijstrook aldaar en er niemand achter me rijdt die in die <10s me voorbij zou willen/kunnen. Bijna nooit problemen met verkeersagressie want ik let op mijn medeweggebruikers...
                                  ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wollie Bekijk Berichten
                                    Hou enkel middenvak als er rechts een trein van camions rijden of het rechtervak niet te bereiden is door spoorvorming.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                                    Ik ga altijd terug naar rechts behalve als ik binnen de 10s weer terug naar links zou moeten voor een tragere persoon op de rijstrook aldaar en er niemand achter me rijdt die in die <10s me voorbij zou willen/kunnen. Bijna nooit problemen met verkeersagressie want ik let op mijn medeweggebruikers...
                                    Same here.

E30SHOP.be
                                    - Alles voor uw BMW E30.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Hier ook 90% van de tijd linkse baanvak... Rij wel constant +140, komt er iemand sneller aan doe ik ook niet moeilijk en ga ik direct tijdig opzij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx Bekijk Berichten
                                        Hier ook 90% van de tijd linkse baanvak... Rij wel constant +140, komt er iemand sneller aan doe ik ook niet moeilijk en ga ik direct tijdig opzij.

oef,...
                                        Dacht al dat Toere en ik de enigste waren

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

Working...
                                        X