Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ben je een middenvak rijder? Ja of neen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ben je een middenvak rijder? Ja of neen!

Zeg wel frustratie :-).
    Hopelijk krijg je geen hartaanval.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ysie Bekijk Berichten
      Jij bent tenminste eerlijk, ben er zeker van dat hier nog nen hoop midden/links plakkers zitten maar dat gewoon niet 'willen/durven' zeggen.
      2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• In feite betaal ik 100% wegentaks en geen 33,3% ...dus mag 100% gebruik maken van de rijvakken

Comment

het zit er aan te komen

Comment

Lezen kan je dus niet. Ik rij geen 110.
            2de. De wet zegt het???
            Jij bent waarschijnlijk een communicantje :-).
            3 de. Als je mensen verwijt voor idioot omdat ze voor hun mening uitkomen dan ben jij een omhoog gevallen blaas.
            Ik heb nergens iemand verweten voor idioot in mijn comments (kijk maar na, dat was iemand anders)

Comment

• We kunnen uren discuteren maar een mening van de ene is niet die van de andere.
              Alles hangt af van de situatie waarin je je zich bevindt maar om direct iedereen over dezelfde kam te scheren kan volgens mij niet.

Sent from my iPad using Tapatalk HDm

Comment

• Je moet inderdaad opletten om verschillende situaties met elkaar te vergelijken

Als ik op cc rijd dan heb ik ook niet altijd zin om altijd direct weer van het midden naar rechts te gaan als er binnen mijn gezichtsveld zich een nieuw 'obstakel' aandient rechts. Zolang men mij links voorbij kan zie ik ook het probleem niet. Op 2-vaks autostrades en bij druk verkeer is dit uiteraard anders, maar dan kun je meestal ook niet op cc rijden en stelt het probleem zich niet.
                MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                  Zolang men mij links voorbij kan zie ik ook het probleem niet.
                  Wat mij betreft is er enkel geen probleem als er geen snellere voertuigen achter je zijn die je willen inhalen.

Is dat wel het geval dan verplicht je de mensen die zich wel aan de wegcode houden (en dus wél op de rechter rijstrook rijden) om bij het inhalen: van de rechter- naar de middenrijstrook, van de midden- naar de linkerrijstrook, van de linker- naar de middenrijstrook en van de midden- naar de rechterrijstrook te gaan. En dat omdat jij niet altijd zin hebt om rechts te rijden.
                  Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Ik geef je helemaal gelijk.
                    In dat geval, als ik dus iemand in mijn rechterspiegel sneller zie naderen, een 100% consequente rechtsrijder dus , ga ik ofwel alsnog naar rechts zodat hij geen 2 vakken moet overbruggen ofwel geef ik gas bij, dan kan hij kiezen om me alsnog in te halen of niet. Dit gebeurt echter uiterst zelden.
                    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Working...
                    X