Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda 6 - Audi A3 sedan of mercedes CLA

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik zou voor een mercedes c gaan of een bmw 4 gran coupe, als he de cla en a3 sedan al voorstelde heb je zeker de ruimte ni nodig en zou mijn voorkeur lichtjes naar de 4gc gaan...
    BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Logger Bekijk Berichten
      Hoe gaan ze hier dan te werk? Diefstal of auto afhalen zonder betaling of dergelijk?
      iets in deze aard :

je krijgt het geld op je rekening gestort en later ( als de auto reeds weg is ) blijkt dat het ging om 1 of andere reden niet-gedekt was en halen ze het geld terug van je rekening en ben je de ...........klos .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jase Bekijk Berichten
        Ik zou voor een mercedes c gaan of een bmw 4 gran coupe, als he de cla en a3 sedan al voorstelde heb je zeker de ruimte ni nodig en zou mijn voorkeur lichtjes naar de 4gc gaan...
        als zijn budget groot genoeg is natuurlijk... de C en 4GC zijn alweer een stuk duurder dan de 6, CLA en A3
        als je maar net genoeg budget hebt voor een C laat dan maar want er zijn toch wel een aantal opties die een must zijn en die verhogen de prijs gevoelig
        lets have some more member berries

Comment

Das ook weer waar, ne 4gc mag wel schoon uitgerust zijn! Ik kies dan toch maar voor de a3 sedan!
          BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

voor mij zeker de 6

Comment

Cla met amg pack

Comment

Denk dat het de Mercedes CLA AMG pakket gaat worden of de A met AMG pakket.
                Moet ik nog eens vergelijken. Ik zou A nemen voor de hoofdruimte achterin, maar als 2de wagen speelt dat minder rol en toch kiezen voor de CLA
                En kijken voor standaard sportophanging of de verlaagde comfortophanging.
                Nog eens bekijken allemaal en testrijden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Logger Bekijk Berichten
                  Nu een bijlkomend vraagje. Ik heb mijn wagen te koop staan op autoscout24. Nu heb ik 2 biedingen gekregen (eigenlijk de vraagprijs). Dit zijn echter biedingen van het buiteland die willen betalen via Paypall en via tussenpersoon de auto willen afhalen en papieren regelen. Heeft iemand hier ervaring mee of ook zoiets meegemaakt... Betrouwbaar of absoluut NIET aan te raden.
                  Weet helemaal niet wat hiermee te doen.
                  Internet staat vol van deze praktijken. Ene die direct de vraagprijs biedt zonder bijkomende vragen of zonder te komen kijken is al per definitie verdacht. Als het dan nog uit het buitenland komt en ze beginnen met Paypal of Moneygram of Western Union via tussenpersonen dan springt het oranje knipperlicht op rood.

On topic: je hebt het over tweede wagen maar ik lees in je verkoopstopic dat je 45000 km/jaar doet. Dus is deze geen vervanger voor de S60 of wel?
                  2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                    Internet staat vol van deze praktijken. Ene die direct de vraagprijs biedt zonder bijkomende vragen of zonder te komen kijken is al per definitie verdacht. Als het dan nog uit het buitenland komt en ze beginnen met Paypal of Moneygram of Western Union via tussenpersonen dan springt het oranje knipperlicht op rood.

On topic: je hebt het over tweede wagen maar ik lees in je verkoopstopic dat je 45000 km/jaar doet. Dus is deze geen vervanger voor de S60 of wel?
                    Niet op ingaan: wagen enkel laten betalen met een cheque of cash enkel tijdens openingsuren naar de bank gaan - > direct cheque laten op uw rekening zetten samen met de koper. Indien dit voor de koper niet past beter laten lopen..

Gr.

Comment

Ik had de wanpraktijken ook al snel door. Als ik de s60 verkocht krijg, ga ik voor c klasse, Audi A5 of mazda 6 of dergelijke. Indien deze niet verkocht geraakt, koop ik deze als 2de wagen, en zal het eerder cla of a klasse worden.

Comment

Met 45.000 km per jaar moet je niet twijfelen => C-klasse.

Als je gaat leasen dan zal die geeneens zoveel duurder zijn dan een Mazda 6
                        A5 begint toch sterk te verouderen vind ik, is een model van 2007
                        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Dat zal wss ook de keuze worden.
                          Nu met de actie van 1.99% rente, is het al een goede deal bij mercedes...

Ik heb nog niet veel ervaring met de mercedes maar zal wel nooit een miskoop zijn natuurlijk.
                          De A5 vind ik ook wel zeer mooie auto's met de facelift. Maar komt pas een nieuw model van uit binnen 1.5 jaar ofzo, na de A4 enz...
                          Dus das nog te lang wachten.

Zelf vind ik dat mercedes goed op weg is met hun 'verjonging' en ze mogen gezien worden. Maar das allemaal persoonlijk natuurlijk.
                          Hopelijk rijdt de mercedes even goed als mijn volvo, want deze vind ik al een zaligheid om mee te rijden.

Comment

Als 6 rijder zeg ik natuurlijk ook direct de 6: fantastische motor.
                            De audio/navi is wel een dikke min, er zou een update uitkomen, maar dat zegt men al maanden.

C heb ik nog niet in het echt gezien, is natuurlijk wel klasse hoger (en pakken duurder!)

Als budget wat krapper mag zijn, waarom geen Mazda 3.
                            Ongeveer hetzelfde als de 6, zeker wat bestuurder aangaat, enkel achter bestuurder is het anders.
                            En radio/navi wel een pak beter, onlangs zelfs in Duits magazine als beste systeem qua prijs/prestatie gekozen boven stuk of 15 concurrenten!

Comment

Mazda 6 voor mij, Audi laat me koud en de CLA is imo gewoon een lelijk ding (in tegenstelling tot de wel mooie gewone A-klasse) door zijn mislukt achterste...

Comment

Stand van zaken is nu dat de Volvo verkocht is en dat ik ga voor een 'groter model' dan voorgestelde wagens als cla, a3... Ook de mazda valt weg wegens zeer lange levertijden. Dus ik ben volop aan het vergelijken tussen de nieuwe c, Audi A5 ( wat ouder maar toch nog degelijke en mooie verschijning vind ik). Mercedes duurder, maar... Nieuwste model. Ook de airmatic ben ik aant twijfelen of deze optie echt de moeite is wat comfort betreft.

Comment

airmatic is top, maar een standaardbenzophanging is ook beter als wat audi brengt

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

Comment

Als de keuze beperkt is tss deze 2 direct de Benz. Airmatic zou ik alleen kiezen als de keuze van de velgen groter de 17' is. Standaardophanging van Mercedes is vooral op comfort gericht. Ideaal dus voor een land zoals het onze met z'n biljartvlakke wegen.

Comment

Tussen deze twee is groot woord, ik heb ook zitten kijken voor BMW 4 gran coupé, niet mis maar de mercedes afwerking vond ik precies beter en zeer dure optie voor de navigatie bij BMW. Momenteel ook voordeel bij audi bij de voordelige packs van design,... Enkel wat spijtig dat bij mercedes de iets voordeliger diesels nog niet verkrijgbaar zijn, maar de meerprijs van de c220 zal dan ook wel de moeite zijn.

Comment

na jaren bmw, om en bij de 450000km ,en vooral niet probleemloos(koppeling en vliegwiel problemen,en bij de e91 het gelekende distributiekettingverhaal) met e46 en e91 te hebben gereden, onlangs omgegaan naar nieuwe Mazda cx5 2;2diesel automaat, deze motor ligt ook in de Mazda 6, wat een krachtige comfortabele en stille motor, zeker tov de onlangs testgereden nieuwe x1 van een familielid van me, na beiden eens goed op de rooster gelegd te hebben was zijn conclusie" de Mazda rijdt een pak beter...."
                                        over de radio navi ka ik kort en bondig zijn is van tom tom, meest gebruiksvriendelijkste wat iktot nog toe gehad heb en de audio is van het merk Bose, dat zegt ook al genoeg he, ok er is wat meer harde plastiek binnen de Mazda, maar daarvoor is ie nog niet slechter he........dus doe mij maar de mazda6 en met gelijke uitrusting en motorisatie tov de andergenoemde steek ik mij nog een pak geld in mijn zakken....overname van een premium, laat me niet lachen, voor mijn 6jaar oude e91 full option 318d kreeg ik amper 6500 euro terug als ik omging op een nieuwe X3!!!

Comment

Working...
                                        X