Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F10 525d / Audi A6 3.0TDI of Mercedes E250 CDI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW F10 525d / Audi A6 3.0TDI of Mercedes E250 CDI

Goedendag,
    Een vriendin van mij heeft vorige week haar auto in de prak gereden en is dus opzoek naar een nieuwe. Na lang twijfelen blijven bovenstaande drie wagens nog over. Ze heeft geen idee welke ze moet nemen. (ze vindt ze alle 3 even mooi) En heeft aan mij raad gevraagd. Maar aangezien ik uiteraard nog geen ervaring heb met deze auto's vraag ik het maar aan jullie.
    Ze zitten alle drie rond het zelfde budget, en het gaat over aankoop van een nieuwe, dus geen tweedehands.

Dus welke van deze drie zouden jullie nemen, en waarom?
    Last edited by Barie; 03/04/2014, 18:11.
    2012 Abarth 500 'esseesse'

Audi voor de motor
    Mercedes voor het ontwerp
    BMW voor het compromis

Comment

Audi voor het interieur
      Merc voor het comfort
      BMW voor het plezier

Persoonlijk vind ik Audi's gewoonweg saai, een E is misschien een beetje oubollig voor haar ? (weet niet hoe oud ze is).
      Voor mij liefst de BMW
      Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
      www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
        Audi voor het interieur
        Merc voor het comfort
        BMW voor het plezier

Persoonlijk vind ik Audi's gewoonweg saai, een E is misschien een beetje oubollig voor haar ? (weet niet hoe oud ze is).
        Voor mij liefst de BMW
        Ze word volgende maand 25. Dat is ook de reden dat ze (eindelijk) voor wat meer 'power' kan gaan.
        En een E oubollig? Ongelijk heb je niet, maar ja zij vind dat blijkbaar niet.

Comment

In break de a6, in berline de 525d graag.
          -

Comment

Mercedes E250CDI in elegance trim. Klassebak.

Comment

Bmw 525D met m-pakket !

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk Berichten
                Bmw 525D met m-pakket !

het heeft nog lang geduurd...
                MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

De Audi natuurlijk omdat het de enige sixpack is en de rest opgefokte viercilinders.
                  MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Uiteraard de V6 van Audi, vervolgens de MB, de LIDL-five als hekkensluiter.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Mods, zou het mogelijk zijn om hier een poll aan toe te voegen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk Berichten
                        Bmw 525D met m-pakket !

Als het een 525d word, zal het zonder M-pakket zijn. Ze vind zonder schoner dan met.

Comment

In break de audi
                          in berline de mercedes

Comment

Geen idee wie haar dat aangepraat heeft, maar een vrouw van 25 met centen die graag rijdt, koopt toch een leuke benzine coupé of cabriolet ipv van zo'n saaie bak van de gemiddelde zakenman...
                            En zelfs als ze ruimte nodig heeft, is bv. een Jag XF break duizend keer jonger dan deze drie hier.

Verstuurd vanaf mijn D5503 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
                              Geen idee wie haar dat aangepraat heeft, maar een vrouw van 25 met centen die graag rijdt, koopt toch een leuke benzine coupé of cabriolet ipv van zo'n saaie bak van de gemiddelde zakenman...
                              En zelfs als ze ruimte nodig heeft, is bv. een Jag XF break duizend keer jonger dan deze drie hier.

Verstuurd vanaf mijn D5503 met Tapatalk
                              Niemand heeft haar dat aangepraat, het is volledig haar eigen keuze. Waarom geen coupé of cabrio? Ze had een cabrio (Peugeot 307) en die was te klein. En een XF is niet leverbaar in manueel (dacht ik toch) en dat is een vereiste voor haar.

Comment

de Mercedes omdat dat beter rijdt, zeker als passagier maar ook als chauffeur

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
                                  een XF is niet leverbaar in manueel (dacht ik toch) en dat is een vereiste voor haar.
                                  Als ze bang is van een automaat omdat ze het niet kent of denkt dat dat niet vlot rijdt, dan moet ze dat dringend eens proberen. ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                                    In break de a6, in berline de 525d graag.
                                    +1

Audi omwille van de motor en de interieurafwerking. Nadeel: ziet er nogal erg uit als een A4, zeker in sedan.
                                    BMW omwille van het rijgedrag, stuurgevoel en het "stoerste" uiterlijk van de 3. Nadeel: mist een beetje raffinement vergeleken met de A6. En begint er ook steeds meer uit de zien als de 3-reeks :p
                                    Mercedes vind ik te oud qua uiterlijk... In tests blijft Mercedes hoog scoren omwille van het comfort maar mij doet het persoonlijk weinig.

Qua prestaties, verbruik en comfort ontlopen ze elkaar maar heel weinig, de verschillen zijn telkens klein.
                                    VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

In een Mercedes hoort een automaat te zitten. Heeft ze al kinderen?

Ik zou in haar plaats gaan kijken voor de nieuwe C-klasse.

Comment

de 5 heeft net dat tikkeltje meer dan de E en A6
                                        lets have some more member berries

Comment

Working...
                                        X