Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F10 525d / Audi A6 3.0TDI of Mercedes E250 CDI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
BMW F10 525d / Audi A6 3.0TDI of Mercedes E250 CDI
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtende 5 heeft net dat tikkeltje meer dan de E en A6
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenik snap niet hoe mensen hier kunnen zeggen "audi voor de motor"... alle audi's hier op het werk hebben motor problemen gehad en dat voor nieuwe wagens...
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenik snap niet hoe mensen hier kunnen zeggen "audi voor de motor"... alle audi's hier op het werk hebben motor problemen gehad en dat voor nieuwe wagens...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten2 liters dus.
Sent from somewhere, using Tapatalk
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenDe E , en zeker de nieuwe facelift is voor mij de één van de lelijkste verschijningen op de weg momenteel.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtendas nu eens de grootste zever die er is he...
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtende A7 is toch altijd een 3.0 V6?VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtendas nu eens de grootste zever die er is he...
marketing
Neemt niet weg dat ik uit dit lijstje nog altijd de 5 zou kiezen. gewoon omdat ik die de mooiste vindt. Zelfs de mooiste BMW van de laatste jaren.
Moest de XF een optie zijn zou ik die nog wel kiezen.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenik snap niet hoe mensen hier kunnen zeggen "audi voor de motor"... alle audi's hier op het werk hebben motor problemen gehad en dat voor nieuwe wagens...BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtende A7 is toch altijd een 3.0 V6?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenBij u heeft elk merk precies wel iets slecht behalve Mercedeslets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtengewoon realiteit? als ik op mercedes iets zeg krijg ik het commentaar dat ik iets tegen mercedes heb, nu zeg ik niks en ist weer elk merk behalve mercedes die slecht is... ik kies trouwens voor de bmw van deze lijstBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenA7 wel ja. Wat was er dan mis mee?
Sent from somewhere, using Tapatalklets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIn een Mercedes hoort een automaat te zitten. Heeft ze al kinderen?
Ik zou in haar plaats gaan kijken voor de nieuwe C-klasse.
Kinderen zijn er nog niet en dat zal ook niet voor direct zijn.2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenturbo, injectoren en dieselpomp als ik mij niet vergis. er zijn er een paar die hun wagen meer dan 10 weken kwijt waren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenturbo, injectoren en dieselpomp als ik mij niet vergis. er zijn er een paar die hun wagen meer dan 10 weken kwijt waren
Vind het in feite al straf dat één auto deze problemen heeft... (maar fouten kunnen altijd gemaakt worden), nog straffer dat er meerdere wagens met dezelfde problemen kampen. Die V6 valt al lang niet meer onder de noemer "nieuw", ik zou net denken dat dit Audi's meest betrouwbare blok is.
Comment
Comment