De discrepantie tussen looks en motorisatie kan je niet wegsteken, helaas. Maar of het daarom fout is... zolang je er niet mee rijdt alsof het een 335i is, zie ik geen bezwaar.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Is dit een foute BMW ?
Collapse
X
-
Ik ken BMW niet zo goed en merk dus niet wanneer een wagen één of ander pakket heeft. wat ik wel zie is dat dit een mooie wagen is (enkel de velgen vind ik niet zo, maar da's persoonlijke smaak). En of dit nu een lichte diesel is of niet, maakt totaal niet uit. Als je tevreden bent met die motorisatie, waarom zou je het dan een verkeerde wagen noemen?
Comment
-
Tgoh, hij heeft een mooie kleur, ben allee niet fan van de velgen en hij lijkt zo hoog op z'n wielen te staan. Voor mij persoonlijk heeft hij niet de juiste opties (leder, groot navi) maar dat is natuurlijk smaak
Springt er uit naast al dat grijs en zwart natuurlijk !Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Zeker ni fout hoor, zeer mooie kleur zelfs. Maar die velgen das wa minder wel... En staat wat te hoog, maar klopt iets ni met die banden ook ni denk, verkeerde maat ofzo, of die velgen verkeerde offset, weet het ni goe
16d tja... Tis nen 2l diesel dus koppel hebt ge wel, genoeg om vlot in het verkeer rond te bollen zene. Maar een stapje hoger rijdt wel leuker denk ik. Zit zelf nu in een E46 318d met 115pk en is vlot maar mist toch wel beetje pit, en weegt een pak minder dan de F30...BMW E91 318d Touring
Turbo... The replacement for displacement....
Comment
-
Fout is het niet, maar ik zou hem allesinds laten staan. Velgen passen er niet bij en de 316d badge. Ik ben er na 2 vierpitters BMWs toch uit dat als ik nog is een wagen van het merk koop dat het een 6cil. zal zijn, tenzij een e46, daar zou ik misschien nog een uitzondering voor maken.
Je kan evengoed bij een ander merk voor veel minder geld wat leuks kopen.
ik heb al verschillende merken gereden en ben een BMW fan maaar zou het nooit meer kopen met zulk een motor. Die koets, onderstel, besturing, het schreeuwt naar een groter vermogen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenDie koets, onderstel, besturing, het schreeuwt naar een groter vermogen...BMW E91 318d Touring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk BerichtenFris kleurtje, maar dan die lelijke velgen met brolbanden en 16d motor...
Persoonlijk vind ik deze wel prachtig:
http://nl.autoscout24.be/Details.asp...3&asrc=st|s,sr
Das idd ni slecht! En eventueel kan hij nog zelf velgen kiezen die hij mooi vindt
OF:
2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km
2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk BerichtenBMW E91 318d Touring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk BerichtenDas idd ni slecht! En eventueel kan hij nog zelf velgen kiezen die hij mooi vindt
OF:
http://www.autoscout24.de/Details.as...9861&asrc=st|sClassic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
Comment