Helemaal niks mis mee. Persoonlijk geen fan van de velgen, voor de rest niks op aan te merken. En voor alle duidelijkheid, deze heeft GEEN sportpakket. Is enkel de sportline uitvoering.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Is dit een foute BMW ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten16d is echt wel retetraag.
Een c segmenter van een random merk zoals peugeot met dezelfde prestaties zal sneller aanvoelen.
Minimum een 320, ik heb deze en deze voelt al niet te vlot aan. Maarja ieder heeft andere standaarden. Mijn megane coupé met 130 pk die ik ervoor had voelde sneller maar was het absoluut niet als je de chrono er zou bijnemen.
Comment
-
De alu velgen vind ik persoonlijk ook maar niks.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten316d en 318d zijn altijd fout imo
De wegligging van een standaard 335i is minder goed dan een 316d. Minder massa op de vooras. Zwaardere motorisaties scoren meestal minder goed in alles, behalve rechtdoor prestaties. Natuurlijk met maar 116pk kan je die achterkant niet bruskeren en gaat er een groot deel van de speelpret verloren. Maar echt op de grens rijden doe je toch niet vaak. De balans van de wagen ga je altijd voelen.
Maar deze 316d vind ik resoluut nen maroefenbak. Die velgen zijn not done op elke BMW en zeker op een 316d. Als je eerst investeert in GPS en kutvelgen vooraleer je een engine upgrade doet dan liggen je prioriteiten verkeerd imho. Maar hier gaat het natuurlijk over 2dehands... .
Koop die bak en smijt die velgen er af. Dan heb je een toffe wagen waar je je zeker niet moet in schamen. En al wie lult over "tis maar nen 16d" weet niet waarover hij spreekt. Wat met al die toegenepen A4'kes en C'kes , is toch juist het zelfde?
Tuurlijk, als je een 318d of 20d vindt die wat kaler is voor dezelfde prijs, dan zou ik dat verkiezen.
Comment
-
Mooie auto, waarom niet!?
ik heb zelf een nieuwe 116d ED(de 1.6l) en vind die best ok.
akkoord, meer power is altijd leuker, maar op dit moment in mijn leven is dat gewoon een verstandige keuze. Die motor is heeel zuinig en ik kan er toch vrij veel plezier mee hebben hoor als het past. Vorige week nog mee naar de ardennen geweest en toch een boxter en 2 motards er af gereden :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Math_23 Bekijk Berichtenen 2 motards er af gereden :pBMW E91 318d Touring
Turbo... The replacement for displacement....
Comment
-
Wat is er nu mis met een 16d of 18d en een sportpakket?
Wanneer je kiest voor 100-150pk (wat meer dan genoeg is om hier mee te kunnen met het verkeer) mag je dus geen wagen hebben die er mooi/sportief uitziet? Ben je verplicht om met een saaie wagen rond te rijden. Of anders is dit verkeerd/not done?
Zoals al eerder vermeld, als je rijdt alsof je m3 onder je gat hebt en er mee wilt opscheppen of ergens mee wilt kunnen toekomen dat iedereen je gezien heeft, dan is dat verkeerd in mijn ogen.
Als we eerlijk zijn dan ben je met een 335i in België niets.. is het daarentegen leuk om dat te kunnen hebben en mee rond te rijden: UITERAARD!
Is dat zijn geld waard in België om er mee in de file te staan.... Wil ik een 335i: UITERAARD!2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil: (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk BerichtenAls we eerlijk zijn dan ben je met een 335i in België niets..Het is idd leuk om veel power te hebben maar wel frustrerend denk ik da ge constant uwe voet na 5 sec al moet lossen
BMW E91 318d Touring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door landroverboy Bekijk Berichten316 is niet fouter dan C180 of C200. Rijplezier is niet alleen vermogen... . Kerneigenschap waarom je een 3 zou kopen blijft grotendeels overeind in een 316d.
De wegligging van een standaard 335i is minder goed dan een 316d. Minder massa op de vooras. Zwaardere motorisaties scoren meestal minder goed in alles, behalve rechtdoor prestaties. Natuurlijk met maar 116pk kan je die achterkant niet bruskeren en gaat er een groot deel van de speelpret verloren. Maar echt op de grens rijden doe je toch niet vaak. De balans van de wagen ga je altijd voelen.
Maar deze 316d vind ik resoluut nen maroefenbak. Die velgen zijn not done op elke BMW en zeker op een 316d. Als je eerst investeert in GPS en kutvelgen vooraleer je een engine upgrade doet dan liggen je prioriteiten verkeerd imho. Maar hier gaat het natuurlijk over 2dehands... .
Koop die bak en smijt die velgen er af. Dan heb je een toffe wagen waar je je zeker niet moet in schamen. En al wie lult over "tis maar nen 16d" weet niet waarover hij spreekt. Wat met al die toegenepen A4'kes en C'kes , is toch juist het zelfde?
Tuurlijk, als je een 318d of 20d vindt die wat kaler is voor dezelfde prijs, dan zou ik dat verkiezen.
Ik zou zeggen rijd eens eerst met een 335i en dan met een 316d , je zal merken dat er niets van je priet-praat waar is
Oorspronkelijk geplaatst door Jase Bekijk BerichtenDas een feit, zag gisteren weer 2 redelijk drukke steenwegen bij ons in de buurt met het bordje: "gewijzigde verkeerssituatie max. 50km/h" En da waren wegen waar ge 70 en stukje 90 mocht... Toen dacht ik net hetzelfde, waar in godsnaam zou ge hier nog een 335i laat staan M3/4 kunnen gebruiken???Het is idd leuk om veel power te hebben maar wel frustrerend denk ik da ge constant uwe voet na 5 sec al moet lossen
Ten andere zou je die uitspraken niet doen als je zelf terdege eens met een 335i of M3 zou rijden. Die wagens zijn meer dan Pk's. De 335i nog meer dan een M3 omdat het uiteindelijk een gewone straat-wagen is afgestemd om straat gebruik. Overal koppel, een werkbaar toerental bereik van 800 opm tot 7000 opm... dat baantje van 30 - 50 - 70 -90 waar jij 20 keer moet schakelen met je kortademige dieselstoof die bokt en stampt onder de 1200 opm, die doe je met grotere longinhoud in 1 versnelling.. Zelfs in 6e als het moet.
Bmw maakt zalige 4 cyl diesels met heel wat potentieel , want ik heb altijd graag met men 120D gereden ( 5 jaar lang), en zou het geeneens erg vinden van er terug mee te moeten rijden.. maar.. de x16D zit daar heus niet tussen.
En de vergelijking 316D - 335i .. man.. hoe kom je er bij
Comment
-
Niemand heeft een "vergelijking" tussen een 316d en 335i gemaakt hoor... En ja het is mss te filosofisch om te denken dat een 335i niet gebruikt kan worden maar dat neemt niet weg dat het speelgoed is voor de welgestelde man... En ja ik wil er zeker ook wel eentje! :-))
Voor veel mensen is een 316d meer dan genoeg, maar voor mij persoonlijk niet. Ik zou de weg van benzine kiezen mocht ik ooit een nieuwe bmw kopen, 20i of 28i, genoeg power en geen te hoge kosten ( rijtaks, verzekering...)
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van TapatalkBMW E91 318d Touring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtenzijn precies allemaal mensen met een klein moteurke die hier zitten te zeggen dat grote motors geen nut hebben in belgië, waarschijnlijk om zichzelf te troosten dat ze te weinig pk hebben om leuk te zijn.
Maar ik geef (zoals in mijn post) toe dat ik het wel graag zou hebben hoor
Nog even on topic:
Een wagen/BMW kan niet fout zijn, het is het volk dat er mee rijdt dat soms fout bezig is.2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil: (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenWat ik vooral fout vind aan zo'n wagen zijn de banden die er op liggen: Minverva F105... Dat zijn brolbanden. Dan kan je beter gewoon met de gewone staandaardvelgen die erop zaten bij aankoop met kwaliteitsbanden rondrijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtenzijn precies allemaal mensen met een klein moteurke die hier zitten te zeggen dat grote motors geen nut hebben in belgië, waarschijnlijk om zichzelf te troosten dat ze te weinig pk hebben om leuk te zijn.
Comment
Comment