Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Land Cruiser of G-klasse?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Land Cruiser of G-klasse?

Aangezien mijn kleine broertje 18 geworden is en hij de baan op mag is hij op zoek naar 'een voiture'. Meneer is zot van stoere 4x4 wagens. Paar van zijn vrienden rijden met Defender, dus hij is ook op zoek naar een vierkante, sterke 'doos op wielen'. Liefst iets dat minder kost dan een Def ;-)

Volgende wagens vallen bij hem nogal in de smaak. Hij wil wel graag weten welke van de 2 de beste aankoop zou kunnen zijn:

Opmerkingen en suggesties zijn uiteraard welkom!

groeten,

Alex
    Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
    Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
    Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
    Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

die g is rechtsgestuurd

Comment

Diene Landcruiser is geplaatst eind december... Overal ter wereld rijden ze met oude Toyota's, dat zal wel een reden hebben,hé... Qua design heb ik altijd de voorkeur voor de G gehad, maar dat doet niets aan uw vraag.

Comment

een 280 ge slikt vlotjes 25 liter lpg, nu heeft deze wel 2 tanks liggen dat je niet om de 300 km moet tanken

als het een g zou zijn, zou ik toch ook dieselen

Comment

Die Landcruiser ziet er wel zeer mooi uit. Ik zou voor die kiezen, als hij een servostuur heeft. Anders zou ik verder zoeken.

Comment

Ondertussen een promo-video van de Toyota teruggevonden.
            Da spel heeft dus 'power-steering' en draait op diesel

For Sale one of a kind 1983 Toyota BJ40 Land Cruiser 4x4 FJ Cruiser. Very good condition both mechanically and cosmetically, a truly unique vehicle in many a...
            Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
            Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
            Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
            Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

ik zou de toyota nemen in dit geval ook al heeft de G mijn voorkeur
              lets have some more member berries

Comment

In dit geval is de G is een auto waar je mee kan rijden, de LC eentje om mee te showen. In deze vorm heeft dat echt 0.0 comfort.

Anderzijds is het wel een zéér mooi exemplaar....

Oja, hou wel rekening met de kostprijs om zoiets rijdend te houden... Zal serieus tegenvallen vrees ik...
                Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                Motoren & Tjeurisme

Comment

2nd that. Vriend van me had vroeger zo'n LC in standaard trim en dat is al niet te harden voor meer dan 10 km.
                  Dit is goed om in het veld te gaan crossen, maar zeker niet om als daily te rijden IMO

Comment

Hoewel de Toyota er wel heel vet uitziet, ziet hij er ook niet echt praktisch uit.. Maar ja, als je 18 bent zal dat mss niet zo erg zijn..
                    Ik denk dat de Mercedes de iets "slimmere" keuze is als dagelijks vervoer.

Comment

ik vind die toyota verdacht laag geprijsd staan, als je ziet dat ze voor wrakken of zware restauratieprojecten van een BJ40 al 1500€ en meer durven vragen
                      1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
                      1987 volvo 340 GL (daily oldie)
                      2006 seat altea (daily)

Comment

waarom niet zoeken naar een Santana (Defender Lookalike) --> met zekerheid héél exclusief en ook een vierkante doos.. :-)

Er staan er een paar op Kapaza

Comment

zou de Land Cruiser laten staan, die heeft echt 0.0 comfort, de G-klasse of verder zoeken.. In nederland gaan die karren nu wel goedkoper zijn denk ik met die nieuwe oldtimerwetgeving.
                          Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                          www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Working...
                          X