ipv een nieuwe f31 te kopen met een sh?t motor . Koop ik liever een 335i van het vorig model .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 Avant S-Line of BMW F31 M-Sportpakket
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichtenipv een nieuwe f31 te kopen met een sh?t motor . Koop ik liever een 335i van het vorig model .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk BerichtenDe twijfel slaat toe.
Daarnet eens prijs gaan vragen voor een 316i Touring met M-pakket, xenon, ... 19", ... en ik kom op dezelfde prijs als een A4 met dezelfde opties maar wel de 170 pk. De 120 pk zou (volgens de verkoper althans) te weinig zijn voor de A4. Zeker in combinatie met 19".
Met de 120 pk is de Audi (S-Line ext en int) 2.500 euro goedkoper... Testrit met de 120 pk manueel is nergens mogelijk... Interieur is in voordeel van Audi. Rijgedrag is voor BMW, alsook het recenter model. Misschien hou ik wel mijn huidige 318d...
Comment
-
Het zal een Audi A4 Avant 1.8 TFSI 170 pk worden met S-Line, xenon, Pack Sport Design, 19" rotor velgen, navigatie plus dvd, getinte ruiten, parc distance control vooraan + achteraan. Kleur zal Gletsjerwit of Fantoomzwart worden.2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk BerichtenHet zal een Audi A4 Avant 1.8 TFSI 170 pk worden met S-Line, xenon, Pack Sport Design, 19" rotor velgen, navigatie plus dvd, getinte ruiten, parc distance control vooraan + achteraan. Kleur zal Gletsjerwit of Fantoomzwart worden.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk BerichtenHet zal een Audi A4 Avant 1.8 TFSI 170 pk worden met S-Line, xenon, Pack Sport Design, 19" rotor velgen, navigatie plus dvd, getinte ruiten, parc distance control vooraan + achteraan. Kleur zal Gletsjerwit of Fantoomzwart worden.
wel geen fan van die rotorvelgenBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtengoede keuze lijkt me.
wel geen fan van die rotorvelgen
Je hebt maar keuze uit 2 soorten 19" bij een S-Line.2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk BerichtenHet zal een Audi A4 Avant 1.8 TFSI 170 pk worden met S-Line, xenon, Pack Sport Design, 19" rotor velgen, navigatie plus dvd, getinte ruiten, parc distance control vooraan + achteraan. Kleur zal Gletsjerwit of Fantoomzwart worden.
Ik zou zo'n witte nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMooi!
Ik zou zo'n witte nemen.2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk BerichtenMomenteel gaat de voorkeur ook uit naar een witte. Maar de zwarte is tijdlozer...
Met zwarte varianten rijdt iedereen, vind ik persoonlijk maar niks. Maar da's persoonlijke voorkeur natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenTegen dat wit echt uit gaat zijn is het tijd om weer een andere te kopen.
Met zwarte varianten rijdt iedereen, vind ik persoonlijk maar niks. Maar da's persoonlijke voorkeur natuurlijk.2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Ik heb een witte. Nooit meer, ik beklaag mij dat nog dikwijls dat ik een witte gekocht heb. In wit zit geen mooie (metaal)glans en in de zomer zit dat vol vliegen inclusief de bijhorende vliegenstront.
Ik zou voor Rotors met Daytonagrau of Fantoomzwart gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenIk heb een witte. Nooit meer, ik beklaag mij dat nog dikwijls dat ik een witte gekocht heb. In wit zit geen mooie (metaal)glans en in de zomer zit dat vol vliegen inclusief de bijhorende vliegenstront.
Ik zou voor Rotors met Daytonagrau of Fantoomzwart gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenIk heb een witte. Nooit meer, ik beklaag mij dat nog dikwijls dat ik een witte gekocht heb. In wit zit geen mooie (metaal)glans en in de zomer zit dat vol vliegen inclusief de bijhorende vliegenstront.
Ik zou voor Rotors met Daytonagrau of Fantoomzwart gaan.2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk BerichtenDaytona zeker niet. Heb nu een BMW in spacegrau en daarvoor een donkergrijze Golf. Het is tijd voor iets anders. De witte Audi toont frisser. De zwarte iets klassieker.
Comment
-
De lijnen vallen meer op bij een witte. Zeker met het exterieurpakket.2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
Comment