Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zou ook voor RS3 gaan ...2 x op punt gestaan om er 1 aan te schaffen.
Restwaarde blijft hoger en men rijdt met iets exclusief zonder echt op te vallen.
Als bijkomende privé wagen zou ik dat ook nog overwegen.
Vraag mij ook af of de méér prijs van een nieuwe RS3 deze van een S3 rechtvaardigd. Goed, 2.5 / 5 cilinder vs 2.0 / 4 cilinder zal alleen al wel te verantwoorden zijn maar vraag me dan ook af of dit ook zo aanvoelt in rijbelevenis?
Graag zou ik ook niet te veel willen inboeten met mijn huidige aan vermogen & rij-plezier. Niet dat je een A6 Allroad Bit kan vergelijken met een S3/RS3 maar toch.
Wagen zou wel moeten dienst doen als zuiver privé wagen en zal zijn tijd moeten meegaan tot lang na mijn beroepswerkzaamheden.
Langs de andere kant denk ik dan, hiervoor ben je net wat te oud geworden, koop jezelf een Jag XE-S, gaan we op onze oude dag ook nog lang kunnen van genieten hoop ik dan...
Keuzes....
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Ik heb ondertussen een tip gekregen van een forumlid en hij raad me aan om te wachten op een nieuwe S4 die zonet is voorgesteld in Frankfurt.
Lijkt me een goede tip. 👍🏼😬😁
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Tenzij je de ruimte nodig hebt, zou ik echt niet weten waarom een S4 boven de (R)S3 te verkiezen ...
Ook de 6-cilinder kon me bij de huidige S4 helemaal niet bekoren, ... Daarbij een nog zwaardere neus (motor in langsrichting) een sound die niet kan tippen aan de 5-cilinder, extra frontaal oppervlak waarbij weerom meer Cx, geen RS-afstelling ...
Zwaarder Torsen Quattro die als systeem wel nog iets beter is maar voor extra gewicht zorgt...
Tja ik zie toch de meerwaarde van rs3 tov s3 niet echt. Buiten het geluid van de 5cilinder dan. Het feit alleen al dat audi hem weer gaat aanbieden met bredere banden (optie deze keer) voor dan achter voorspelt onderstuur. En door wat komt dan: juist die in de hemel geprezen vijfcilinder onder de motorkap. Voor mij dus liever een s3 berline, vind hem zelfs knapper. De rs mag er natuurlijk ook zijn maar ik vraag me werkelijk af wie zo veel geld neerlegt voor een hatchback.
Tenzij je de ruimte nodig hebt, zou ik echt niet weten waarom een S4 boven de (R)S3 te verkiezen ...
Ook de 6-cilinder kon me bij de huidige S4 helemaal niet bekoren, ... Daarbij een nog zwaardere neus (motor in langsrichting) een sound die niet kan tippen aan de 5-cilinder, extra frontaal oppervlak waarbij weerom meer Cx, geen RS-afstelling ...
Zwaarder Torsen Quattro die als systeem wel nog iets beter is maar voor extra gewicht zorgt...
Nieuwe S4 die nog moet komen dus (niet huidige) zal toch in een prijsvork van € 45 á 50d moeten gaan liggen om concurrentieel te zijn met bvb een Jag XE-S.
Vrouw moet van prachtige A/S 3 berline niets weten, wel in hatchback of S5 maar deze laatste ligt boven het budget.
In de rest van jou stelling kan ik mij wel vinden feitelijk zonder ooit met een vijf cilinder gereden te hebben maar ik begrijp het wel.
Comment