Oorspronkelijk geplaatst door David67
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cabrio ENKEL voor roadtrip van minstens 20 dagen door oostblok.
Collapse
X
-
mr2 kan je sjans mee hebben of kan een moneypit zijn :p is ook een targa en geen echte cabrio als je de 2de generatie neemt. kan zijn dat de laatste generatie ook al voor 6k te vinden is ondertussen, volg dat niet echt meer. in een 2de generatie heb je wel meer plek als in een 3de generatie, koffer kan wel nog iets in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtenmr2 kan je sjans mee hebben of kan een moneypit zijn :p is ook een targa en geen echte cabrio als je de 2de generatie neemt. kan zijn dat de laatste generatie ook al voor 6k te vinden is ondertussen, volg dat niet echt meer. in een 2de generatie heb je wel meer plek als in een 3de generatie, koffer kan wel nog iets in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Inferno51 Bekijk Berichtenhttp://www.kapaza.be/nl/mercedes-ben...--83979720.htm
Ik zou zelf voor deze gaan. Al lijkt een mx-5 me nog wel iets betrouwbaarder.
zijn die blokken betrouwbaar?
zou dat nog wel overwegen als eigen wagen, maai.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtendie is erg deftig voor die prijs!
zou dat nog wel overwegen als eigen wagen, maai.BMW 118D E87 M-pack
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtendie is erg deftig voor die prijs!
zou dat nog wel overwegen als eigen wagen, maai.
Comment
-
die 328i ziet er gewoon veel te mooi uit voor zo een road tripClassic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik heb zo'n slk hoewel ik ni gay ben
als je een goedkope roadster wil, en alle eigenschappen van een benz, daarbij niet te veel wil verbruiken of zware taksen wil betalen...is't een superauto
Comment
-
Bij betrouwbaar en cabrio denk ik ook altijd als eerst aan een MX5.
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenIk was ook eigenlijk aan zoiets aant denken, maar dat vind je niet onder de 10k vrees ik..Last edited by SToRM81; 12/05/2014, 13:30.'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenZo een slk is een gay wagen idem voor Mx5.Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dante Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenEn mag ik vragen hoe je in Vilnius geraakt?
Ga je ook gewoon tot daar rijden?
Die ferry's zijn al pokkeduur.
En zorg op tijd voor je visum voor Rusland, anders geraak je echt niet binnen hoor.
Comment
Comment