Mededeling

Collapse
No announcement yet.

V60 D3 A of 318da of s-max

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Als veel plaats belangrijk is, dan is zo'n S-Max de beste keuze lijkt me.

    Comment


    • #22
      Golf Sportsvan.
      Kan je zeker deftig aankleden en is gloednieuw.

      Heb zelf al Ford gereden (2 Galaxys), en wil ze niet meer.

      Afwerking is triestig, en heb een hoop miserie gehad.

      Comment


      • #23
        2 kleine kindjes = smax, de andere zijn echt klein.

        Comment


        • #24
          Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
          Heb zelf al Ford gereden (2 Galaxys), en wil ze niet meer.

          Afwerking is triestig, en heb een hoop miserie gehad.
          Galaxy was geen Ford maar een Sharan met andere badge.
          Enige auto's en dealers waar ik letterlijk slapeloze nachten van gehad heb, droegen een VW-logo.
          Last edited by K2; 25/05/2014, 00:51.

          Comment


          • #25
            Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
            2 kleine kindjes = smax, de andere zijn echt klein.
            Ik vond dat dat zowel met mijn 320d als V40 ruim 10 jaar geleden heel goed mee viel. Op reis zet je er gewoon een dakkoffer op. En een V60 nu is ongeveer even groot als een V40 toen denk ik.

            Comment


            • #26
              Update:

              vorig weekend testritten gedaan met Bmw 318 en Volvo v60, xc60

              De Volvo's vond ik het leukste rijden en qua interieur. De v60 past ruim in m'n budget maar heeft een eerder beperkte koffer. Xc60 net omgekeerd.

              Bij Bmw viel het mij wat tegen dat er zo goed als niets standaard op die wagens geleverd wordt, dus dat merk haal ik van mijn shortlist.

              Nu nog smax testen, en misschien ook nog een Passat.

              Comment


              • #27
                Als plaats zo belangrijk is, dan moet je met de Touran of Golf Sportsvan rijden.

                Verwacht wel voor de S-Max en de Passat vrij snel een modelwissel, en dat kan ook bij de VOLVO gebeuren.
                Kan een opportuniteit zijn om veel opties te krijgen, maar je zit wel met een ouder model. Hoe erg je dat vindt moet je zelf uitmaken.

                Comment


                • #28
                  Modelwissel bij Volvo is nog niet voor direct: 2014 is er nog maar een relatief grote facelift geweest.
                  Passat loopt idd op zijn laatste benen, en je krijgt momenteel bijna voor evenveel geld een Passat als een Golf Break.
                  S-Max zit ook wat op zijn tandvlees, afwerking is idd niet top, met bv mega-irritante parkeersensoren, maar blijft toch de knapste monovolume.
                  Maar Ford moet eerst nog met hun Mondeo komen, alvorens ze met een nieuwe MPV kunnen uitpakken. Iedereen kent wel de issues die er met de Mondeo zijn...
                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

                  Comment


                  • #29
                    Oorspronkelijk geplaatst door b80 Bekijk Berichten
                    Bij Bmw viel het mij wat tegen dat er zo goed als niets standaard op die wagens geleverd wordt, dus dat merk haal ik van mijn shortlist.
                    Vind ik leuk
                    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

                    Comment


                    • #30
                      Ja, een business pack is natuurlijk iets wat je moet bijnemen.
                      Maar dan heb je ineens een heel pak opties voor een acceptabele prijs.
                      Als je de auto nog verder wil aankleden met M packs en dikke velgen, dan gaat de prijs snel omhoog.

                      Wij kunnen vrijwel geen enkele auto nemen zonder zo'n business pack omdat de terugneemwaarde anders helemaal tegenvalt.

                      Comment


                      • #31
                        Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                        Ja, een business pack is natuurlijk iets wat je moet bijnemen.
                        Maar dan heb je ineens een heel pak opties voor een acceptabele prijs.
                        Als je de auto nog verder wil aankleden met M packs en dikke velgen, dan gaat de prijs snel omhoog.

                        Wij kunnen vrijwel geen enkele auto nemen zonder zo'n business pack omdat de terugneemwaarde anders helemaal tegenvalt.
                        Dat business pack viel inderdaad goed mee. Ik stel mij vooral vragen bij comfort pack, dat zou echt wel standaard mogen zijn op een wagen van die prijsklasse. (O.a. Cruise control, parkeersensor achter, .. Dat zijn opties die zelfs standaard zijn bij een kleine wagen die een derde van de prijs kost)

                        Touran vind ik niet zo geslaagd, die golf zal ik eens bekijken als ik bij vw ben.

                        Comment


                        • #32
                          Oorspronkelijk geplaatst door b80 Bekijk Berichten
                          O.a. Cruise control, parkeersensor achter, .. Dat zijn opties die zelfs standaard zijn bij een kleine wagen die een derde van de prijs kost.
                          Amai, dan is standaard inderdaad wel vrij kaal. Je moet toch nog niet bijbetalen voor een bekerhouder of in de hoogte verstelbare bestuurderszetel of verstelbaar stuur hoop ik dan.

                          Comment

                          Working...
                          X