Als veel plaats belangrijk is, dan is zo'n S-Max de beste keuze lijkt me.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
V60 D3 A of 318da of s-max
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenHeb zelf al Ford gereden (2 Galaxys), en wil ze niet meer.
Afwerking is triestig, en heb een hoop miserie gehad.
Enige auto's en dealers waar ik letterlijk slapeloze nachten van gehad heb, droegen een VW-logo.Last edited by K2; 25/05/2014, 00:51.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten2 kleine kindjes = smax, de andere zijn echt klein.
Comment
-
Update:
vorig weekend testritten gedaan met Bmw 318 en Volvo v60, xc60
De Volvo's vond ik het leukste rijden en qua interieur. De v60 past ruim in m'n budget maar heeft een eerder beperkte koffer. Xc60 net omgekeerd.
Bij Bmw viel het mij wat tegen dat er zo goed als niets standaard op die wagens geleverd wordt, dus dat merk haal ik van mijn shortlist.
Nu nog smax testen, en misschien ook nog een Passat.
Comment
-
Als plaats zo belangrijk is, dan moet je met de Touran of Golf Sportsvan rijden.
Verwacht wel voor de S-Max en de Passat vrij snel een modelwissel, en dat kan ook bij de VOLVO gebeuren.
Kan een opportuniteit zijn om veel opties te krijgen, maar je zit wel met een ouder model. Hoe erg je dat vindt moet je zelf uitmaken.
Comment
-
Modelwissel bij Volvo is nog niet voor direct: 2014 is er nog maar een relatief grote facelift geweest.
Passat loopt idd op zijn laatste benen, en je krijgt momenteel bijna voor evenveel geld een Passat als een Golf Break.
S-Max zit ook wat op zijn tandvlees, afwerking is idd niet top, met bv mega-irritante parkeersensoren, maar blijft toch de knapste monovolume.
Maar Ford moet eerst nog met hun Mondeo komen, alvorens ze met een nieuwe MPV kunnen uitpakken. Iedereen kent wel de issues die er met de Mondeo zijn...2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door b80 Bekijk BerichtenBij Bmw viel het mij wat tegen dat er zo goed als niets standaard op die wagens geleverd wordt, dus dat merk haal ik van mijn shortlist.MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Ja, een business pack is natuurlijk iets wat je moet bijnemen.
Maar dan heb je ineens een heel pak opties voor een acceptabele prijs.
Als je de auto nog verder wil aankleden met M packs en dikke velgen, dan gaat de prijs snel omhoog.
Wij kunnen vrijwel geen enkele auto nemen zonder zo'n business pack omdat de terugneemwaarde anders helemaal tegenvalt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenJa, een business pack is natuurlijk iets wat je moet bijnemen.
Maar dan heb je ineens een heel pak opties voor een acceptabele prijs.
Als je de auto nog verder wil aankleden met M packs en dikke velgen, dan gaat de prijs snel omhoog.
Wij kunnen vrijwel geen enkele auto nemen zonder zo'n business pack omdat de terugneemwaarde anders helemaal tegenvalt.
Touran vind ik niet zo geslaagd, die golf zal ik eens bekijken als ik bij vw ben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door b80 Bekijk BerichtenO.a. Cruise control, parkeersensor achter, .. Dat zijn opties die zelfs standaard zijn bij een kleine wagen die een derde van de prijs kost.
Comment
Comment