De vraag is simpel. Welke zouden jullie kiezen? De Coupé of Gran Coupé?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke BMW 640d? Coupé of Gran Coupé?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenCoupé
Ik zie de toegevoegde waarde niet van die Gran Coupé's, tenzij dan voor BMW's verkoop- en marketingafdelingOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Mij lijkt het vooral op het creëren van een niche door de marketingboys. Resultaat is mossel noch vis. Wil je meer ruimte etc. , koop dan per definitie geen coupé. Idem met de X6 tegenover de X5 en de X4 tegenover de X3. BMW schijt de jongste tijd nieuwe 'concepten' en modellen dat het geen naam heeft. Je gaat daar als klant in mee (door meer te betalen natuurlijk...) of niet. Ik niet dus.
Uiteraard is dit puur persoonlijk maar je vraagt een mening dus ja.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Half jaar geleden ook voor deze keuze gestaan maar je moet volgens mij vooral kijken naar welke functionaliteit je hiervan nodig hebt. Heb je de extra beenruimte en zitplaats (althans gehomologeerde 5de zitplaats ) nodig? Zoniet dan zou ik het voor de praktische kant niet doen. Wat de esthetische kant betreft is dat nogal persoonlijk, meningen zullen hoe dan ook altijd verschillen.
Hier kozen we dan uiteindelijk voor een crisismodel: 435xi
kwestie van geen keuze te kunnen maken en gewoon voor iets volledig anders te gaan . Coupé heeft net dat tikkeltje meer dan een 4/5deurs vind ik. Die GC is meer een spin-off, noch mossel noch vis zoals hier eerder werd genoemd.
Comment
-
Liefst de Coupe , maar indien kids regelmatig mee moeten of meer dan 2 personen heeft de GC voordeel van makkelijkere instap.
6GC zou k persoonlijk boven BMW 7 kiezen. (zoals X6 boven X5 , maar is persoonlijke smaak)Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
www.musclecarrent.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenAls je kids hebt de 4deurs anders de coupe.
Comment
-
Het zijn allebei prachtige wagens BMWMB, zonder kids zou ik zonder verpinken voor de coupé gaan.
Met kids heb je 4 deuren nodig, de coupé zal wel lukken maar comfortabel is het niet.
Je zal je er wss aan storen na een tijdje.
Krap zijn ze allebei achteraan, als ik (1m83) plaatsneem achter mijn vrouwke (1m60) in de GC zit ik heel ongemakkelijk.
Een ritje naar zee? Neen dank u, laat staan een trip naar Italië bv.
En in de coupé is helemaal ruimte voor mij.
Ze zijn goed voor korte ritjes, maar daar stopt het ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenMij lijkt het vooral op het creëren van een niche door de marketingboys. Resultaat is mossel noch vis. Wil je meer ruimte etc. , koop dan per definitie geen coupé.
Hoe dan ook is geen van beide een alternatief voor je F11, tenzij je bereid bent om op het vlak van plaatsaanbod zware compromissen te sluitenMY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Last edited by BelgianTriple; 04/06/2014, 13:28.
Comment
Comment