Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke BMW 640d? Coupé of Gran Coupé?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Gran Coupé, in mijn ogen veel knapper!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk Berichten
      je mag mijn bril anders wel eens lenen !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk Berichten
        je mag mijn bril anders wel eens lenen !

Comment

Voor mij is dit een no brainer: de GC. De coupé zie ik niet graag terwijl ik de GC één van de knapste BMW's vind.

Comment

Gran Coupé. Afgelopen weekend nog eens in 't echt gezien (de M6 dan wel). Echt een dikke slee.

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.
            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Ik verkies het vierdeursvoertuig , bij voorkeur met een kleine dieselmotor. Jammer dat de binnenruimte krapper is dan bij sommige goedkopere concurrenten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                Ik verkies het vierdeursvoertuig , bij voorkeur met een kleine dieselmotor. Jammer dat de binnenruimte krapper is dan bij sommige goedkopere concurrenten
                Met kleine dieselmotor zal die veel meer verbruiken, omdat dat motortje veel meer moet werken om die grote kas vooruit te krijgen.

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.
                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten

Kan je beter een Dacia kopen.

Comment

GC zeker weten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                      Voor mij is dit een no brainer: de GC. De coupé zie ik niet graag terwijl ik de GC één van de knapste BMW's vind.
                      Check!
                      Ik vind die 6GC gewoon de mooiste BMW die je momenteel kan kopen! (En bij uitbreiding een van de mooiste wagens tout court)!

Comment

Wat is eigenlijk de bedoeling van dit topic? Overweeg je effectief 1 van deze te kopen of wil je gewoon weten wie welke de mooiste vindt?
                        2.0 JTDm

Comment

Ik overweeg om er een te kopen.
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Math_23 Bekijk Berichten
                            Check!
                            Ik vind die 6GC gewoon de mooiste BMW die je momenteel kan kopen! (En bij uitbreiding een van de mooiste wagens tout court)!
                            Idem....
                            2014 BMW (F31) 335 d
                            2011 Mini One D
                            2007 Kawasaki ZX6R
                            1997 Honda VFR

1984 Opel Kadett 1.2, 1985 Opel Ascona 1.6, 1988 Opel Corsa 1.5 d, 1990 Opel Kadett 2.0 GSI, 1994 Opel Astra 1.7 d, 1991 Opel Calibra 2.0 16V, 1996 BMW 318d, 2000 BMW 320d, 2004 Saab 9-3 2.2 TiD, 2003 BMW Break 320 d, 2004 Audi Avant 1.9 TDI, 2006 BMW Touring 535 d, 2010 BMW Touring 530 D
                            1996 Suzuki GSX-F 750, 1997 Honda Blackbird, 2003 Honda Fireblade, 1999 Yamaha R6, 2005 Kawasaki ZX6R

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              En wij moeten u weeral helpen beslissen .... pffffffffffffffffffffff

De GC voor mij, 1 van de knapste BMW's van het moment!!! ( na de M4 natuurlijk )

Comment

2 6GC's gespot vandaag. 1 in brugge en 1 in oostende. denk dat de verkoop wel goed zit
                                lets have some more member berries

Comment

Ik heb er vandaag ook 2 gespot, en een paar 100 5 reeksen. :-)
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Das normaal hé BMWMB, een 518d/520d met een minimum aan opties is haalbaar voor zeer veel mensen + dat het één van de mooiste sedan's op de markt is.

Een kale 6 is onbereikbaar voor de meeste mensen. Hoe mooi hij ook is.
                                    Voordeel is idd dat je hem niet op elke hoek van de straat ziet, en niet verkrijgbaar is in 2L.

Mocht ik in die prijsklasse shoppen zoiezo de 6GC

Comment

Met mpack zijn ze af en zeker de GC. Zonder vind ik ze maar lelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Zonder twijfel de GC. Deze vind ik persoonlijk de mooiste uit het BMW gamma!

Comment

maserati ghibli ?

Comment

Working...
                                          X