Niet echt, onze volvo was ook betrekkelijk duurder in onderhoud dan onze bmw.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo V60 D4 of Bmw 320d Touring
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenIdd, denk dat bij BMW e.d. eerder de hoge onderhoudsprijzen 'gekend' zijn.
€ 286,68 bij gelijkaardige Volvo zie ik.
De eerste 100.000km zullen ze elkaar zeker niet ontlopen. Eens de remschrijven ea. aan de beurt zijn heb ik er geen idee van.
Wanneer dan een grote onderhoud van € 519 samenvalt met remschijven van € 600, dan klagen de meesten. Want een factuur van meer dan € 1000; is veel te veel.
Bij Volvo zal dit niet anders zijn... zie ik op deze lijst.
Comment
-
Ik heb niet voor dezelfde keuze gestaan bij deze prijsklasse van wagens maar ik zou gaan voor welke wagen mij het meest kan bieden voor de beste prijs.
En dan denk ik dat de Volvo een winnaar is, persoonlijk vind ik de Volvo V60 echt een geslaagd model en zoals hier al eerder gepost is : je ziet op elke hoek van de straat een BMW320d.
Als je nog steeds twijfelt zou ik dit aanhalen bij jou gekozen dealers en mss kunnen ze jou een testwagen geven voor 1 dag om jou te overhalen of een mooie korting, dat zegt toch nog dat ietsje meer dan eens ff 1 testritje. Heb ook gezien dat je nog een paar 100euro overhebt bij de Volvo ten opzichte van de BMW, reken daar de goekopere inschrijving bij en je hebt mss nog geld over om een optie bij te nemen of om al bij te leggen voor een winterpakket.
Wat mss ook kan helpen is welke wagen het meeste rijcomfort te bieden heeft want je zal meer km's doen aan de wettelijke snelheid dan dat je op de autostrade 160km/h zal kunnen rijden en bovendien denk ik wel dat de beide aan elkaar gewaagd zijn kwa prestaties...
In ieder geval veel suc6 met uw keuze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fonzie_007 Bekijk BerichtenOnderhoudsprijzen van Volvo staan op de website
http://www.volvocars.com/nl-BE/sales...dsprijzen.aspx
M'n vorige generatie V70 D5 zat daar wel een stuk boven.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenDat zal ongeveer kloppen met de XC60.
M'n vorige generatie V70 D5 zat daar wel een stuk boven.
Comment
-
Eindelijk de knoop doorgehakt door veel wikken en wegen, testritten hier en daar. En het is de Volvo geworden in een millimeter spurt.
Keuze was gemaakt vorige week het wordt een Volvo, maar dan krijg ik een aanbod voor een tweedehands Bmw van nog geen jaar oud bijna full option (nieuwprijs toen ongeveer 56000€) met nog eens winter velgen bij pfffff, natuurlijk terug beginnen twijfelen é. Maar mijn buikgevoel zij dat ik voor de Volvo moest gaan dus de bestelling is geplaatst.
Volvo V60 D4
Savile grey matallic
Momentum R-design
Geartronic 8-traps automaat
Business motion pack
Getinte ruiten
Dus nu een 8tal weken vol ongeduld wachten é.
Bedankt aan iedereen die hier zijn ervaring met mij(ons) wilde delen.
Comment
-
proficiat !
schitterend en beetje jaloers dat mensen echt zo wagens tegenover elkaar kunnen zetten en echt afwegen welke voordelen van welke wagen opwegen voor zichzelf om tot een besluit te komen
heb dat nog nooit meegemaakt, ik val voor iets en zie op dat moment nergens geen alternatieven
Comment
-
goede keuze gemaakt Daar zal je geen spijt van krijgen.2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
Comment