Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1M vs Jaguar F type S vs Lotus Exige V6s

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 1M vs Jaguar F type S vs Lotus Exige V6s

Wat zou ik doen?

a) 1M nog minstens 2 jaar houden

of vervangen door één van deze...

b) Jaguar F type S

c) Lotus Exige S

Graag jullie mening.
    53
    1M houden
    20,75%
    11
    Jaguar F type S
    54,72%
    29
    Lotus Exige S
    24,53%
    13
    U hoeft dit niet te lezen.

F type S

Knappe looks
    Heerlijke sound
    Beste automaat op de markt
    Comfort
    Stance

Lotus Exige S

GT3 Potentieel voor een fractie van de prijs.
    Volgens enkele hier makkelijk dagelijks bruikbaar.

Comment

Moest ik in uw plaats zijn na uw wagenpark wat je al hebt gehad : de Lotus Exige S natuurlijk, zonder 1 seconde te twijfelen.

Comment

F type S, gewoon die looks al en die sound
        Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
        www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

voor de show:de jag, mooiere wagen zal je dit moment voor zo een prijs niet vinden
          voor de go: de lotus, zeker als je al de ervaringen van andere exige S eigenaars hier op het forum leest

Comment

Optie 1 zou voor een no go zijn. YOLO, dus wissel maar eens van auto. Je hebt al een M kar in je garage staan die ten aller tijde meer charme zal blijven hebben.
            En dan de rest van de poll. Ik vind de Jaguar zeker een mooie auto, maar toch mis ik iets aan deze auto. Zo is er geen enkele velg die ik echt wow vind. Ik neem aan dat je de roadster bedoelt, want de coupé vind ik nog minder geslaagd. Als je de poep frontaal vanachter bekijkt is deze zeer knap, maar vanop de flank vind ik deze auto net wat te gestuikt. De neus is mooi lang, net als de deuren, en dan hangt daar zo'n veel te kort kontje aan. Ik kan er niets aan doen, maar ik vind het gewoon minder geslaagd. Ik zou dan eerder voor de nieuwe Cayman kiezen, of... voor de nog meer rebelse Exige V6. Deze auto is voor mij perfectie op alle vlak. Bijzonder knap, heerlijk brutaal, puur,... daar kan zo'n Jag niet aan tippen imo. Het is natuurlijk wat je zelf wil. Jag is net iets meer 'GT', terwijl een Exige een echte sportwagen is.
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

voor mij toch de JAG, beste compromis tussen alles

Comment

M1 zeker niet houden.

Moest de Jag type-R een optie zijn zou ik zeker deze nemen mooiste auto die er momenteel rondrijdt naar mijn mening, de S is ook mooi maar niet top.

Comment

Hoeveel km's heeft je 1M al, Alfa-beemer?

Comment

70k km

Comment

Voor mij de Jag.
                      Ik baseer mij enkel op de looks en sound maar momenteel de mooiste wagen dat er rondrijdt (en dan nog liefst de coupé).
                      2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                      2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                      2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                      dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                      http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

1M houden. Waarom? Lotus te extreem voor dagelijks gebruik. En de Jag is knap en de sound is zalig enz. De M is gewoon het beste compromis en wordt zelf stilaan een collectors item (waarde).
                        En dat zegt een niet BMW-fan
                        BMW 118D E87 M-pack

Comment

Je hebt al een M3, dus als je niet op de centen moet op kijken, Exige V6! Lotussen houden trouwens heel goed hun waarde, en deze V6 zeker. Classic!
                          De 1M is nu ook nog op een hoogtepunt van zijn waarde. Veel vraag, weinig aanbod. Jag F-type is een ander verhaal. Super auto, maar Jags schrijven snel af. Veel spektakel, maar zal een Exige niet het vuur aan de schenen leggen. En gezien de M3 en 1M allebei een fantastische wegligging hebben denk ik dat de Exige de betere keuze is voor jou. En wat een keuze

Comment

emotionele keuze zou jag F-type S zijn.. maar aangezien jij graag een ringske placeert etc denk ik dat je beter af bent met een Exige S

graag flashy kleur & dixie contacteren voor de eerste kwalitatieve mods !

Comment

En als ge graag eens een testritke doet altijd welkom hé...
                              Hier een klipke van het uitlaatgeluid van mijn Exige met Larini uitlaatcollectors se :

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                                En als ge graag eens een testritke doet altijd welkom hé...
                                Hier een klipke van het uitlaatgeluid van mijn Exige met Larini uitlaatcollectors se :

https://www.youtube.com/watch?v=kCPSazkk-6A
                                Man man wat een sound!

Valt daar nog discreet mee te rijden aan normale RPM's?

Comment

uit uw lijst zou ik de Lotus kiezen (en de 1M aan mij verkopen ).
                                  2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                  2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                                    Man man wat een sound!

Valt daar nog discreet mee te rijden aan normale RPM's?
                                    Op normale toerentallen nog diskreet,bij volgas een wild beest

Comment

F-type doet het ook niet slecht van sound:

En de V6 S is echt diegene die je wilt van de F-types, de V8 is te zwaar op de neus (zie gewichtsverhoudingen)
                                      Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                      www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                                        F-type doet het ook niet slecht van sound:

En de V6 S is echt diegene die je wilt van de F-types, de V8 is te zwaar op de neus (zie gewichtsverhoudingen)
                                        Wat een geluid :o
                                        2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                                        2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                                        2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                                        dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                                        http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Working...
                                        X