Mededeling

Collapse
No announcement yet.

e46 325i of...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
    LPG zou ik ik nu ook weer niet doen bij een E46, rijdt juist goed en dan de balans 'verstoren'...
    Da's persoonlijk, maar als ge met zoiets wil rijden vind ik dat ge gewoon de naft moet betalen
    LPG moet ge in een Dodge RAM ofzo zwieren.
    Gas is voor te koken. Mazout of naft lpg daar ben ik tegen, als ge ne motor opengooid die 100000km gebold heeft op lpg weet ge het wel.
    2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
      Geen spijt van die Coupe Bimmer?
      Half en half. Langs de ene kant is de Coupé echt knap, en heb al met de verkoper wat gepraat ondertussen, staat volgens mij echt wel in orde. Then again, ben ook altijd al fan geweest van de sedan, en moest ik kunnen kiezen zou ik toch voor de sedan gaan. Heb nu al met een 3deurs rondgereden, maar een sedan blijf toch wel praktischer, zeker voor kids later. Dus nee, als,ik het bekijk geen spijt dat ik voor de sedan ben gegaan
      Deze zit wel dikker in de opties, maar je kan niet alles willen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
        Gas is voor te koken. Mazout of naft lpg daar ben ik tegen, als ge ne motor opengooid die 100000km gebold heeft op lpg weet ge het wel.
        Mijn pa rijdt met een E46 320i, momenteel al 10 jaar op LPG. Km-stand weet ik niet juist, maar moet toch een +150k zijn. En die heeft toch nog geen problemen ondervonden door het op gas rijden.

Comment

Working...
        X