benieuwd naar het verschil tss de 350 die je net in de cab reed en de nieuwe turbo
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S5 Coupé/S5 Sportback of Mercedes 350 Coupé
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenbenieuwd naar het verschil tss de 350 die je net in de cab reed en de nieuwe turbo
Die twin turbo is instant power.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenGoede keuze, is de modernste motor uit het gamma, ook fiscaal vriendelijker dan de 300/350
zelfde specs ook als de S5 (333pk 3 liter)BMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenbenieuwd naar het verschil tss de 350 die je net in de cab reed en de nieuwe turboBMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk BerichtenZoek hier naar mensen die ervaring hebben met het onderwerp en misschien wat meer te vertellen hebben dan wat opmerkingen naast de kwestie.
al bij al te duur voor zijn waar want je hebt sinds 2012 ook de C coupelets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenik rij met een E coupe. rijd eigenlijk hetzelfde als mijn C en logisch ook want het zijn beiden dezelfde wagen maar met andere looks.
al bij al te duur voor zijn waar want je hebt sinds 2012 ook de C coupeBMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk BerichtenMaar de C Coupé gaat eruit of wacht op een nieuwe look wat ik betwijfel.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtende E coupe gaat eerder verdwijnen dan de C coupe. De E coupe is net als de CLK eigenlijk altijd een C coupe geweest met de looks en prijs van een E. Ofwel zal de E coupe verdwijnen ofwel gaan ze die meer richting BMW 6 gaan duwen zodat die mooi tussen de C en S coupe komtBMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk BerichtenDe korting die kunnen krijgen op een C Coupé 350 is zonder maar iets te vragen al 13%. Dat zegt volgens mij toch genoeg. Diezelfde korting was/is niet van toepassing op de E Coupé.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenik rij met een E coupe. rijd eigenlijk hetzelfde als mijn C en logisch ook want het zijn beiden dezelfde wagen maar met andere looks.
al bij al te duur voor zijn waar want je hebt sinds 2012 ook de C coupe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenlogisch, vanwege het nieuwe model van de C zal de huidige 204 coupe niet lang meer in productie blijven. de E zal nog een paar jaar moeten wachten op het nieuwe modelBMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
al bij al te duur voor zijn waar want je hebt sinds 2012 ook de C coupe
Dit is wel nog het oude model, maar ook niet op het C-chassis.Last edited by febrero; 20/07/2014, 20:58.BMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenE coupe zonder amg packBMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk BerichtenU bent blijkbaar slecht geïnformeerd :http://www.vroom.be/nl/autotest/merc...wachte-finesse
Dit is wel nog het oude model, maar ook niet op het C-chassis.
das ook de reden waarom bvb luchtvering op de e-coupe niet mogelijk is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendat artikel is mis
das ook de reden waarom bvb luchtvering op de e-coupe niet mogelijk isBMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk BerichtenHet wordt een E Coupé met een AMG pack.
Comment
Comment