Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S5 Coupé/S5 Sportback of Mercedes 350 Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi S5 Coupé/S5 Sportback of Mercedes 350 Coupé

't Is nl.voor de vrouw. Ze rijdt momenteel nog met een 21jaar oude Mercedes SL500. Heeft eigenlijk voorkeur voor een 4 wiel drive omwille van meer zekerheid tijdens de wintermaanden. Volgens mij zit dit tussen de oren, aangezien de wagen niet veel meer doet dan wat boodschappen doen en in de onmiddellijke omgeving moet rijden. Maar goed de vrouw heeft steeds gelijk. De C02 uitstoot van bvb. een E 350 4matic is ook een 30tal gr. meer. Als de wagen op een zaak komt, wat nog niet helemaal zeker is, geeft dit qua VAA wel een degelijk verschil hé.
    BMW M2 Coupé
    Audi S5
    Nobody is Perfect!

Nieuw/2 de hands? Budget?
    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
      Nieuw/2 de hands? Budget?
      Zeker nieuw. Budget is uiteraard al bepaald en ligt rond de 70 à 75K zonder korting en dit zal niet zoveel schelen voor beide wagens
      BMW M2 Coupé
      Audi S5
      Nobody is Perfect!

Comment

om in de omgeving te rijden of boodschappen te doen heeft uw echtgenote zeker geen patserige 4wd nodig. Een electrische Nissan Leaf of een Toyota hybride lijkt me een veel ecoogischere keuze

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
          om in de omgeving te rijden of boodschappen te doen heeft uw echtgenote zeker geen patserige 4wd nodig. Een electrische Nissan Leaf of een Toyota hybride lijkt me een veel ecoogischere keuze
          De keuze van een wagen en het budget dat men aan een wagen besteed is een individuele keuze. Dergelijke opmerking help mij niks verder en is zelfs zinloos.
          BMW M2 Coupé
          Audi S5
          Nobody is Perfect!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
            Of de fiets! Dat je hier zelf niet bent opgekomen dbr!

S5 cabrio?

Last edited by nickotje; 14/07/2014, 22:42.

Comment

als de madamme altijd gelijk heeft, ga jij door ons haar wagen laten kiezen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk Berichten
                't Is nl.voor de vrouw. Ze rijdt momenteel nog met een 21jaar oude Mercedes SL500. Heeft eigenlijk voorkeur voor een 4 wiel drive omwille van meer zekerheid tijdens de wintermaanden. Volgens mij zit dit tussen de oren, aangezien de wagen niet veel meer doet dan wat boodschappen doen en in de onmiddellijke omgeving moet rijden. Maar goed de vrouw heeft steeds gelijk. De C02 uitstoot van bvb. een E 350 4matic is ook een 30tal gr. meer. Als de wagen op een zaak komt, wat nog niet helemaal zeker is, geeft dit qua VAA wel een degelijk verschil hé.
                pol, ik ben toch voor de SL gegaan. Wil altijd eens komen tonen aan je vrouw.
                IRIDIUM
                Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                Helderzienden

Comment

Of wees mijn held:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
                    Wij hebben een dag met de SL gereden Tim. Het probleem was dat er in de huidige modellen geen achterbankje meer is. Voor een vrouw is dit wel praktisch om daar één en ander in kwijt te kunnen. En 90K gaan wij ook niet meer uitgeven.
                    Last edited by febrero; 14/07/2014, 22:55.
                    BMW M2 Coupé
                    Audi S5
                    Nobody is Perfect!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                      Geen occasies en geen cabrio meer. Wij hebben met een E Cabrio een dagje gereden. Precies n'een boot. Het zal dus wel een coupé worden.
                      BMW M2 Coupé
                      Audi S5
                      Nobody is Perfect!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        als de madamme altijd gelijk heeft, ga jij door ons haar wagen laten kiezen ?
                        Zoek hier naar mensen die ervaring hebben met het onderwerp en misschien wat meer te vertellen hebben dan wat opmerkingen naast de kwestie.
                        BMW M2 Coupé
                        Audi S5
                        Nobody is Perfect!

Comment

Wil altijd eens komen tonen aan je vrouw.
                          Wat wil je tonen aan zijn vrouw?

Comment

Ik kies voor de S5 coupe. Daar heb je meer plezier aan.

Comment

Hebt gij een SL bijgekocht? Nice.

Comment

Het zal een E400 Coupé worden. Enkel nog wat onderhandelen over de korting en een eventuele overname van de 500 SL.
                                BMW M2 Coupé
                                Audi S5
                                Nobody is Perfect!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk Berichten
                                  Het zal een E400 Coupé worden. Enkel nog wat onderhandelen over de korting en een eventuele overname van de 500 SL.
                                  Mooi. Proficiat.
                                  IRIDIUM
                                  Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                                  Helderzienden

Comment

Mooi. Proficiat.
                                    Bedankt Tim!
                                    BMW M2 Coupé
                                    Audi S5
                                    Nobody is Perfect!

Comment

serjeus straffe motor !

proefrit gedaan ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        serjeus straffe motor !

proefrit gedaan ?
                                        Er is er één van twee dagen gepland voor eind deze maand.
                                        BMW M2 Coupé
                                        Audi S5
                                        Nobody is Perfect!

Comment

Working...
                                        X