't Is nl.voor de vrouw. Ze rijdt momenteel nog met een 21jaar oude Mercedes SL500. Heeft eigenlijk voorkeur voor een 4 wiel drive omwille van meer zekerheid tijdens de wintermaanden. Volgens mij zit dit tussen de oren, aangezien de wagen niet veel meer doet dan wat boodschappen doen en in de onmiddellijke omgeving moet rijden. Maar goed de vrouw heeft steeds gelijk. De C02 uitstoot van bvb. een E 350 4matic is ook een 30tal gr. meer. Als de wagen op een zaak komt, wat nog niet helemaal zeker is, geeft dit qua VAA wel een degelijk verschil hé.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S5 Coupé/S5 Sportback of Mercedes 350 Coupé
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenNieuw/2 de hands? Budget?BMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichtenom in de omgeving te rijden of boodschappen te doen heeft uw echtgenote zeker geen patserige 4wd nodig. Een electrische Nissan Leaf of een Toyota hybride lijkt me een veel ecoogischere keuzeBMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichtenom in de omgeving te rijden of boodschappen te doen heeft uw echtgenote zeker geen patserige 4wd nodig. Een electrische Nissan Leaf of een Toyota hybride lijkt me een veel ecoogischere keuze
S5 cabrio?
Last edited by nickotje; 14/07/2014, 22:42.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk Berichten't Is nl.voor de vrouw. Ze rijdt momenteel nog met een 21jaar oude Mercedes SL500. Heeft eigenlijk voorkeur voor een 4 wiel drive omwille van meer zekerheid tijdens de wintermaanden. Volgens mij zit dit tussen de oren, aangezien de wagen niet veel meer doet dan wat boodschappen doen en in de onmiddellijke omgeving moet rijden. Maar goed de vrouw heeft steeds gelijk. De C02 uitstoot van bvb. een E 350 4matic is ook een 30tal gr. meer. Als de wagen op een zaak komt, wat nog niet helemaal zeker is, geeft dit qua VAA wel een degelijk verschil hé.IRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichtenpol, ik ben toch voor de SL gegaan. Wil altijd eens komen tonen aan je vrouw.Last edited by febrero; 14/07/2014, 22:55.BMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenOf de fiets! Dat je hier zelf niet bent opgekomen dbr!
S5 cabrio?
http://www.autoscout24.de/Details.as...096&asrc=st|asBMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenals de madamme altijd gelijk heeft, ga jij door ons haar wagen laten kiezen ?BMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk BerichtenWil altijd eens komen tonen aan je vrouw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichtenpol, ik ben toch voor de SL gegaan. Wil altijd eens komen tonen aan je vrouw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk BerichtenHet zal een E400 Coupé worden. Enkel nog wat onderhandelen over de korting en een eventuele overname van de 500 SL.IRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk BerichtenMooi. Proficiat.BMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenserjeus straffe motor !
proefrit gedaan ?BMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
Comment