Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S5 Coupé/S5 Sportback of Mercedes 350 Coupé
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk BerichtenDe korting die kunnen krijgen op een C Coupé 350 is zonder maar iets te vragen al 13%. Dat zegt volgens mij toch genoeg. Diezelfde korting was/is niet van toepassing op de E Coupé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk BerichtenU bent blijkbaar slecht geïnformeerd :http://www.vroom.be/nl/autotest/merc...wachte-finesse
Dit is wel nog het oude model, maar ook niet op het C-chassis.
de zetels in de E coupe zijn wel anders en beter dan die van de Clets have some more member berries
Comment
-
Aangezien de E350 Coupé enkel nog in 4matic wordt geleverd met een hoger uitstoot en hogere kostprijs zal het dan een E400 coupé worden. Hiermee volgende week nog eens twee dagen mee rondrijden en dan beslissen.
Het verrast mij ook dat de configuratie van de E Coupé al een ganse tijd niet meer toegankelijk is. Kan iemand dat even testen als dit bij jullie ook zo is ?BMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Comment
-
Twee dagen met een E400 Coupé gereden. Ontgoocheling alom voor mijn vrouw. Wegens haar vrij kleine gestalte waren de zittingen niet perfect aan te passen. De kopsteun geneerde haar dermate dat ze absoluut niet comfortabel kon rijden. De vaste in de zetel verwerkte hoofdsteunen aan de achterzetels namen haar ook teveel zicht af. Bovendien was de rechtse spiegel voor haar niet voldoende regelbaar zodat de dode hoek te groot werd.
Vanavond nog bij Audi geweest. Daar waren de zetels wel direct comfortabel en het zicht naar achter veel beter. Komende van de SL500 vond ze direct haar lage zitpositie terug. Het zicht naar achteren was ook ok. Een mooie prijs kunnen bedingen voor een S5 coupé met zeer mooie en belangrijke opties die de wagen, die al een sportievere uitstraling heeft dan de E400, nog wat exclusiever maakt. De vrouw was heel tevreden.
Hoe belangrijk een testrit wel is wordt hier weer eens bewezen.BMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenEen kussen op de zetel en ze zit direct wat hoger om naar de bakker te rijden.BMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Nu een beetje twijfel over de kleur voor de S5. Zwart of daytonagrijs. Mijn vrouw heeft het voor zwart, maar ikzelf onderhoud onze wagens. Ik ben een wekelijkse detailer en weet uit ervaring dat je op zwart zowat alles ziet. Heb twee vorige zwarte wagens gehad en nu een grijze en dit is zowat de beste kleur om te onderhouden. Als een zwarte wagen in de zon staat komen zowat alle onvolmaaktheden naar boven. Daarom zou daytonagrijs met shadow look een mooi alternatief kunnen zijn. Heeft hier iemand een foto van deze kleur die toch een vrij realistisch idee geeft. In de garage hadden ze momenteel geen in voorraad. Ik heb al naar foto's gezocht op het net, maar geen enkele is realistisch te benaderen qua lichtinval. Dank bij voorbaat.BMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk BerichtenNu een beetje twijfel over de kleur voor de S5. Zwart of daytonagrijs. Mijn vrouw heeft het voor zwart, maar ikzelf onderhoud onze wagens. Ik ben een wekelijkse detailer en weet uit ervaring dat je op zwart zowat alles ziet. Heb twee vorige zwarte wagens gehad en nu een grijze en dit is zowat de beste kleur om te onderhouden. Als een zwarte wagen in de zon staat komen zowat alle onvolmaaktheden naar boven. Daarom zou daytonagrijs met shadow look een mooi alternatief kunnen zijn. Heeft hier iemand een foto van deze kleur die toch een vrij realistisch idee geeft. In de garage hadden ze momenteel geen in voorraad. Ik heb al naar foto's gezocht op het net, maar geen enkele is realistisch te benaderen qua lichtinval. Dank bij voorbaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk BerichtenBMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
En zoals ik al zei heeft de vrouw altijd het laatste woord. Gisteren bestelbon getekend en het wordt een S5 Mythoszwart met rood-zwarte sportzetels en nog tal van mooie opties. Ook buiten verwachting bij Audi nog een schappelijke korting gekregen op de totaalprijs, opties inbegrepen.BMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Hier staat een zwarte A5 in de garage. Het minste krasje zie je er op. Mooi...maar o zo moeilijk om krasvrij te houden...
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
Comment