Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke Hothatch ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Welke Hothatch ?

De markt van de supersportieve hothatch blijft groeien, net zoals het aantal pk's. Welke heeft jullie voorkeur en waarom?

1 Audi S3
    2 BMW M135i
    3 Mercedes A45 AMG
    4 Opel Astra OPC
    5 Renault Megane RS 275 Trophy
    5 Seat Leon Cupra 280
    6 Subaru WRX Hatchback
    7 VW Golf R
    8 Subaru WRX
    57
    Audi S3
    8,77%
    5
    BMW M135i
    17,54%
    10
    Mercedes A45 AMG
    24,56%
    14
    Opel Astra OPC
    3,51%
    2
    Renault Megane RS 275 Trophy
    21,05%
    12
    Seat Leon Cupra 280
    3,51%
    2
    VW Golf R
    15,79%
    9
    Subaru WRX
    5,26%
    3

The poll is expired.

Last edited by Atenza; 19/07/2014, 07:50.

Damn, Subaru WRX Hatchback staat niet in de poll. Kan een moderator dit corrigeren?

Comment

M135i graag. En als ik even geen BMW liefhebber ben, dan de Cupra 280!

Comment

voor mij ook de bmw als het s-drive is.
        anders de leon, obviously
        BMW X5 45e

Comment

Only the best . A45 AMG.

Comment

Alfa Romeo Giulietta 1750 Tbi Quadrifoglio Verde TCT
            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Onlangs in een programma nog een andere benaming gehoord voor de hot hatches van 300 pk en meer.
              Weet nu wel niet meer wat het was.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

zijn allemaal snelle bakken maar M135i(x) zal wel meest rijplezier bieden en is niet zo hard afgeveerd zoals A45, OPC enz.

de Mégane RS is de beste voorwielaandrijver naar het schijnt

Golf GTI Performance Pack met differentieel is ook een aanrader en misschien nog leuker dan een R

Comment

M135i. Daarna de megane rs. Daartussen is het gelijk. Laatste in de lijn qua rijgedrag zou de a45 zijn. Schijnt gwoon zeer snel tz gaan maar voor de rest weinig emotie

Verstuurd vanaf mijn Moto G met Tapawalkietalk

Comment

Als ik moet kiezen tussen de Megane of de Leon, zou toch voor de Leon gaan. Heeft die niet de snelste tijd op z'n naam staan op de groene hel?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                      Als ik moet kiezen tussen de Megane of de Leon, zou toch voor de Leon gaan. Heeft die niet de snelste tijd op z'n naam staan op de groene hel?
                      Blijf op de hoogte van het laatste autonieuws en lees onafhankelijke rijtesten van de nieuwste modellen. Bij Autofans vind je alles over auto’s, van reviews tot de nieuwste trends in de autowereld.

nu ja zal in ieder geval niet veel schelen, zijn allebei ganz schnell

meest enthousiaste recensies komen van de Mégane
                      evo magazine's Henry Catchpole heads to Spain to drive the latest sporty Megane. We test it on road and on track.Follow us on Facebook: www.facebook.com/evom...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                        Niet meer, is nu van megane trophy r. Maar ring tijden zeggen ook niet alles, de leon zette de recordtijd met enkele mods die voorlopig nog niet te krijgen zijn. De megane kun je wel in recordsetup kopen.
                        sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Voorwielaandrijving vind ik maar quatsch, wanneer de auto meer dan 1000tal kilo weegt. Daar leid je wel af wat ik gepast vind....
                          1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

A45 AMG of Megane RS, no doubt

Comment

Als je iets of wat serieus performance gericht bent en rijplezier hoog in het vaandel draagt; Megane RS

Daarna M135i, heb ik test gereden, super-efficiënt, snel, goed chassis maar qua rijplezier niet perse leuker als M135i...

Eventueel A45, maar is zoooo'n yuppie bak....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kenson Bekijk Berichten
                                Als je iets of wat serieus performance gericht bent en rijplezier hoog in het vaandel draagt; Megane RS

Daarna M135i, heb ik test gereden, super-efficiënt, snel, goed chassis maar qua rijplezier niet perse leuker als M135i...

Eventueel A45, maar is zoooo'n yuppie bak....
                                De 135 is dus niet zo leuk als de 135?😄
                                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                  De 135 is dus niet zo leuk als de 135?
                                  Die laatste M135i moest dus Megane RS zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
                                    http://www.autofans.be/nieuws/offici...s-275-trophy-r

nu ja zal in ieder geval niet veel schelen, zijn allebei ganz schnell

meest enthousiaste recensies komen van de Mégane
                                    evo magazine's Henry Catchpole heads to Spain to drive the latest sporty Megane. We test it on road and on track.Follow us on Facebook: www.facebook.com/evom...

https://www.youtube.com/watch?v=xsPS3cVcRiI
                                    Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                                    Niet meer, is nu van megane trophy r. Maar ring tijden zeggen ook niet alles, de leon zette de recordtijd met enkele mods die voorlopig nog niet te krijgen zijn. De megane kun je wel in recordsetup kopen.
                                    Weeral wat bijgeleerd!

Comment

Moeilijk kiezen ze

Uit deze lijst ga ik toch voor de A45,Mooi (is smaak uiteraard) Zalige stoelen,efficient en met performance uitlaat klinkt hem toch geweldig ook... zeker als daily staat deze bovenaan !
                                      De Golf R als daily staat die op 2 ,gedeeld met de S3.
                                      De Leon wil ik graag eens test rijden, maar qua looks mis ik toch de spaanse furie...
                                      De 135 , zalige motor , verkrijgbaar in xdrive ,zalige automaat...maar zo een lelijke snuit op een auto zie je niet vaak

De Astra heb ik 48u met kunnen testrijden, deze rijdt geweldig goed maar gaf mij meer een GT gevoel dan het bommetje gevoel!
                                      De Megane heb ik steeds een gemengd gevoel bij , dat deze fun is om mee te rijden is ondertussen wel bekend, maar .... kan het niet omschrijven maar denk niet dat ik deze ooit effectief zou aankopen?

Comment

spijtig dat ze die Golf en Audi 4 uitlaten hebben gegeven...

Comment

Working...
                                        X