Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke Hothatch ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
    Damn, Subaru WRX Hatchback staat niet in de poll. Kan een moderator dit corrigeren?
    Wordt enkel nog als sedan gemaakt

Comment

Zeer moeilijke en uiteenlopende prijscategorie. Voor mij de m135 of Subaru, heb op de laatste gestme. Begrijp niet goed dat er zo verl fans zijn van de merc laar goed smaken en kleuren

Comment

De Golf , bij voorkeur de dieselversie , wegens de binnenruimte, het verbruik en het overzichtelijke koetswerk.

Comment

1 Megane RS
          2 M135i
          3 Subaru WRX
          Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
            De Golf , bij voorkeur de dieselversie , wegens de binnenruimte, het verbruik en het overzichtelijke koetswerk.
            Een klets rond uw oren, een bank achteruit en geen kus van de juffrouw.

Comment

En vergeet uw trekhaak niet

Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten

Comment

Als ik het op mijn eigen situatie zou betrekken:

Megane RS is te klein voor het gezin, BMW M135i biedt het meest motorisch plezier (6 cilinder vs 4 cilindertjes) maar is te lelijk, dus doe dan maar de S3 in Sportback uitvoering. Snel, genoeg rijplezier, luxe uitstraling, heel mooi interieur.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrankQV Bekijk Berichten
                  S3 in Sportback uitvoering. Snel, genoeg rijplezier, luxe uitstraling, heel mooi interieur.
                  al s met een S3 gereden? ikzelf nog niet, wel met Golf V GTI, was toffe bak, snel met dat turbo-motortje natuurlijk, wel klein beetje onderstuur, hoe dan ook kan me voorstellen dat het leuk moet zijn op t circuit...

maar qua rijplezier vind ik bmw's toch veel fijner, zelf een zogezegde "basisversie" 116d (eens gehuurd alsook 120d in Spanje) of 318d... of de oudere Mini's vond ik ook heel fun (van 2002-2007)...

voor mij hebben auto's met krachtige motoren niet altijd een streepje voor qua rijplezier...
                  Last edited by ; 21/07/2014, 17:23.

Comment

Nee, met de nieuwste S3 nog niet gereden.

We hebben hier wel eens E46 318D gehad, maar dat vond ik nou niet heel veel rijplezier bieden. Tuurlijk is het achterwielaandrijving en rijdt het goed, maar toch echt te weinig vermogen voor echt rijplezier. Met de Mini's heb ik ook ervaring, zowel een R53 (2003) als een R55 S (2008.) gehad en allebei heel veel fun.

Een Megane RS heb ik ook eens gereden, echt een hele goede wagen maar niet praktisch genoeg als gezinsauto met 2 kids. Ook de Audi RS3 heb ik een paar keer gereden, en dat is zeker geen perfecte auto, zeker qua wegligging en sturen maar door de motor is dat toch ook echt fun. De algemene opvatting is dat de huidige nieuwe S3 (en Golf R) wel serieus goed rijden en je ook goed betrekken bij het sturen. Nog niet zo als een Megane RS, maar toch al een pak beter als "vroeger", dus daar ga ik dan maar op af. Tegen de tijd dat ik weer mag kiezen zal ik wel gaan proefrijden

Comment

Ik stond voor de keuze, en heb met de CLA 45, Golf R en Audi S3 gereden. Op voorhand ging de voorkeur naar de S3 sedan, op basis van looks. Na het rijden met alle drie kon ik nog echt niet kiezen, ze spraken mij alle drie wel aan. De Golf viel uiteindelijk als eerste af omdat ik die voor dat geld te gewoontjes vond qua interieur. En de S3 is afgevallen omdat ik, na aanvinken van de gewenste opties, toch een pak duurder uit kwam. Het is als bedrijfswagen en bij Mercedes kreeg ik al 13% korting zonder achter korting te vragen, en renting aan 0,99%. Bij Audi nog geen 5%, en renting was ook 2,99% als ik mij niet vergis. En dan had ik bij Mercedes nog gratis GPS .. Dus het is de A45 (niet CLA, maar A kon ik toen niet testen) geworden. Binnen 4 jaar eens kijken voor de RS3.

Comment

vind alle bmw 3 series (en 1 series en ook de oude E34 5-reeks) wel fijn om te rijden eigenlijk, ja om die balans + achterwielaandrijving

bij die Golf V GTI had ik er gewoon minder plezier van dan verwacht (na al die enthousiaste recensies gelezen te hebben, en ben fan van Golf II GTI)

nieuwe Golf VII GTI heeft met optioneel Perf. Pack wel differentieel, toch nog altijd benieuwd om dat ook s te testen

(R)S3, Golf R enzo: geen ervaring mee... zou toch zo'n programma moeten bestaan dat je elke maand s één dag een andere auto kan testen! nu durf ik dat enkel te vragen bij de dealers als ik serieus overweeg die te kopen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Dus het is de A45 geworden
                          Congrats! je hebt zelf een bedrijf? kan me niet voorstellen dat een multinational A45's als company car geven?!

13% korting en gratis GPS is inderdaad de moeite, niet verwacht van Merc...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
                            Congrats! je hebt zelf een bedrijf? kan me niet voorstellen dat een multinational A45's als company car geven?!

Zelf een bedrijf ja. Dus moest ik enkel zien dat het doenbaar was qua VAA. A45 scoort heel goed op dat vlak, toch op papier

En inderdaad mooie korting. Gratis GPS was er sowieso met het salon, maar zo'n korting had ik niet verwacht. En ik heb ook nog een onderhoudscontractje van € 400 excl. BTW gescoord (per jaar), vind ik ook niet slecht. Doe wel minder dan 20k km per jaar.

Comment

maak maar een topic aan van je A45 Caoimhin
                              2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                              2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

die hard Audi fan met een BMW avatar die nu Mercedes gaat rijden, zo zie je maar
                                2.0 JTDm

Comment

veeeeet! & jaloers

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten

Ze zijn er wsl inmiddels achter gekomen dat ie toch wat duur was tov zijn concurrenten.

Comment

...daarmee ook de verlengde levertijd voor caoihmin wrs

Comment

Working...
                                      X