Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke E46 M3 ?
Collapse
X
-
BMW E46 M3 2004 silbergrau 6MT
BMW E60 525d 2009 carbonschwarz M pack
Kreidler RS 50 golfgrun
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenTsss 's meneer de dikke nek heeft een M5 nu zeker? Lol
Begin maar met uw schokdemper te vernieuwen gij :-))
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichtenklopt als als een bus wat je zegt rond SMG. Het is een leuk systeem, al vergt het even wennen. Eens je het gewoon bent is het zalig in gebruik, grote inzetbaarheid in verschillende situaties. Cruisen, hard knallen, circuit of staat, voor alles wat wils. Serieus onderschat systeem imo.
maar hoe rijdt zo'n smg bij rustige rijstijl in de stad ? zoals elke robotbak enkele koppeling ??
Comment
-
Je kan hem in automaat zetten,en dat rijdt fijn,alhoewel ik destijds nooit zo gereden heb,altijd in de snelste manuele schakelstand en dan krijgt je rug het wel te verduren,eerste keer dat ik schakelde tegen de redline,dacht ik dat mijn achteras er vanonder lag,zo een klop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
en open rijden is wel fijn op zich2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenNiks te dikke nekken,het is wat het is,subframe's die scheuren,vroeg of laat krijgen ze het allemaal,ook de fl's,lagerschalen,oliepompen,smg storingen,het zou allemaal niet mogen,het enige wat mij aan dit model kan bekoren is dat het tijdloos is,voor mij 1 v/d mooiste ooit gemaakt,samen met de E39 ,kameraad van ons heeft er al meer €'s ingepompt of dat ie hem betaald heeft,zegt genoeg dacht ik ....
btw je hebt ook een kameraad met een E39 M5 die vastgelopen is... Zou ook niet mogen. Zo blijven we bezig hé ;-)
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmaar smg schakelt sneller dan een mens zelf manueel zou doen of niet ?
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik zie steeds die roadster smart als avatar, en ik ben kurjeus over de smg, ik veronderstel dat dat toch wat beter moet schakelen als de smart-boite
maar hoe rijdt zo'n smg bij rustige rijstijl in de stad ? zoals elke robotbak enkele koppeling ??
Je moet leren rijden met een SMG. Het blijft een sequential MANUAL gearbox. In ieder geval is het zalig bij bvb aanschuiven in de file, stressloos. En aangezien het koppelen door een pomp wordt gedaan, gaat de koppeling veel langer mee dan een manuele. Die heeft een zware koppeling toen ik eentje probeerde. Maar dat is allemaal persoonlijke keuze.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
thx order
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichtenakkoord op de Franse départementales of à la limite nog in de polders of dardennen maar mannen die in t stad open rijden in de stank of op de autostrade met een rooie kop, ik snap ze niet
maar akkoord, niet iedereen houdt er dezelfde mening op na
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenHet zijn allemaal bodemloze putten. Goed zo.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenIk had het op Volonte,die spant denk ik de kroon wat betreft geld inpompen,juist eens mijn facturen bijeen geteld qua onderhoudskosten bij mijn E39 M,kom ik grof geteld aan 2000€/3jaar,en dat m'n beste order 66,valt bijzonder goed mee hé,itt die miseriebak..“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenNou zo kan je het ook zien m'n allerbeste Luc///M3. Ik hoop voor u dat het blijft duren zonder preventief onderhoud. Die E39 M5 die vastgelopen is was vast ook goed onderhouden! Ik weet in ieder geval zeker dat ik met een E39 M5 ook veel preventieve kosten had gemaakt, dat is nu eenmaal de aard van het beestje. Als ik niets meer kan vernieuwen, doe ik hem wss weg voor een ander project ;-) want op die basis heb ik mijn M3 gekocht. Choices, my friend...
Comment
-
Manuele coupe is mijn keuze ook !Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Coupé zoiezo
Manueel of smg.... Das een moeilijke. Hier zou ik zelf ook lang over twijfelen.
Het echte probleem is wat alfa-beemer al aanhaald heeft.
Deze wagens worden zwaar mishandeld door mensen die zich de wagen tweedehands wel kunnen veroorloven, maar onderhouden?... Ho maar...
Die verwachten zich niet aan jaarlijks enkele €€€ voor onderhoud en eventuele herstellingskosten met nonchalante zorg tot gevolg.
Jammer, want de e46 M3 blijft voor mij één van de mooiste ooit.
Om nog ni te spreken over de sound.... Just Love the "rasp"
Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk
Comment
-
Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
Comment