Mededeling

Collapse
No announcement yet.

XC70, 320d GT of 520d Touring?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• XC70, 320d GT of 520d Touring?

Hoi
    Welke van de drie?
    - XC70 D4 full option - black edition
    - 320d GT exclusive
    - 520d Touring exclusive

Alle automaat, open dak, leder interieur, connect, alle safety opties.

Aankoopprijs van de 520d is hoogst, XC70 het laagst.
    Ik doe 40.000 km/jr
    Kan aankopen of leasen...

De 3gt vind ik niet mooi. Veel te hoog vanachter.

De 5 en de xc70 zijn allebei supermooie wagens. De xc70 zie je wat minder waardoor hij, mits hij even goed rijdt in jouw ogen, zeker mijn voorkeur krijgen. Beetje goedkoper, ruimer (?), niet op elke straathoek te zien zoals de 5, dan zou ik daarvoor gaan.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
      De 3gt vind ik niet mooi. Veel te hoog vanachter.
      De 3GT is goede optie voor als je iets meer comfort wil dan in gewone 3

Comment

Mijn huidige evaluatie

XC70
        MIN
        - oude bak?
        PLUS
        - compleetst voor prijs
        - zetels
        - unieker dan de rest
        13% korting

3GT
        MIN
        - looks?
        - te duur?
        PLUS
        - rijdt goed
        6% korting

5 Touring
        MIN
        - log
        - de duurste
        PLUS
        - inruilwaarde
        - ruimste
        13% korting

Pff ik weet het niet meer.

Comment

ken verbruikscijfers niet van buiten! maar over het algemeen verbruiken de bmw-diesels in real life echt weinig...

voor de bmw's ga je wellicht in herverkoop ook meer krijgen, zijn allebei nog relatief nieuw model

Comment

Ik heb ook getwijfeld over Volvo, en heb ze niet genomen omdat ze echt minder goed reden.
            Daarenboven werd mijn leasebudget op de proef gesteld door de D4 met 181 pk, en het model is nu echt al oud hé.

Hoe meer ik de 3GT zie, hoe minder mooi ik de poep er van vind, en ik vind het model echt nog te duur.
            Op een 5 heb je een degelijk business pack met navigatie en metaalkleur, bij de 3 GT niet.
            Het interier van een 3 vind ik echt wel een pak minder dan de 5.

Comment

tja ik ben een V70 rijder en reed daar vooral principieel mee. Omdat mijn klanten niet zouden afknappen dat ik met A-klasse auto's rij.
              Ik reed vroeger met BMW en dat is mijn lievelingsmerk, maar duur....

Voor de 520d moet ik nog even navragen, wat beste set is. Ik wil sowieso open dak en lederen sportzetels. En liefst 18" velgen... en connect pack ... en xenon.
              Kzal nog eens bij de dealer passeren als ze niet gesloten zijn deze week denk ik.

De 3GT en de XC70 zitten wel hoger, dat was de eerste 'eis' die ik had. Die eis is nu minder hard. En Audi moet ik niet. Noch Mercedes. Dus BMW 5 Touring???

Comment

Tja de 5 lijkt mij de beste, dus ik zou daarvoor gaan als hij binnen budget past. Desnoods maar wat beknibbelen op opties, de wagen zelf (rijgedrag, ruimte, comfort etc) is belangrijker dan de opties imho, elke optie is duur maar geen enkele optie is onmisbaar.

Comment

Bij het bestellen van mijn nieuwe lease (V70 ter vervanging van een V70) heb ik ook heel wat (vaak recentere) alternatieven bekeken. Persoonlijk vind ik de V70 een schoolvoorbeeld van Waardig Ouder Worden. Onder meer de 3GT die lang in de running was, scoort wat mij betreft niet beter qua ergonomie, afwerking binnenin en zeker niet qua ruimte (heb graag het gevoel van met een ruime, solide wagen onderweg te zijn. Mijn keuze zou 1 XC70, 2 520d zijn, net omwille van het uniekere van de xc70...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door voxpopuli Bekijk Berichten
                    Bij het bestellen van mijn nieuwe lease (V70 ter vervanging van een V70) heb ik ook heel wat (vaak recentere) alternatieven bekeken. Persoonlijk vind ik de V70 een schoolvoorbeeld van Waardig Ouder Worden. Onder meer de 3GT die lang in de running was, scoort wat mij betreft niet beter qua ergonomie, afwerking binnenin en zeker niet qua ruimte (heb graag het gevoel van met een ruime, solide wagen onderweg te zijn. Mijn keuze zou 1 XC70, 2 520d zijn, net omwille van het uniekere van de xc70...
                    Dank de keuze is niet simpel. Ik ga straks eens met de 520d rijden, ik heb een V70 nu...

Comment

De Volvo XC70
                      Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

heb zonet met de 520d touring gereden. Klassebak. Zit wat hoger, rijdt zacht en vlot, veel ruimte.
                        Ik vrees dat ik de 520d touring voordeel geef, gezien betere lease voorwaarden.

Comment

Je kan eigenlijk geen slechte keuze maken tussen deze wagens.

520d zeker goed, toch zou ook mijn keuze de XC70 zijn.

Comment

Zelf rij ik met een 530d xDrive.
                            Dijk van een wagen, eigenlijk kan je er weinig verkeerd over zeggen.
                            Comfort, ruimte. afwerking is zeker goed genoeg, veel beter dan de e60 bv.

Maar zoals reeds vermeld, je ziet ze echt op elke hoek van de straat.
                            Daarom zou ik ook de Volvo nemen.

Comment

13% korting op de Volvo, dat moet beter kunnen

vind die 13% dan wel veel voor de BMW 5, die toch relatief recent gefacelift is
                              2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                                13% korting op de Volvo, dat moet beter kunnen

vind die 13% dan wel veel voor de BMW 5, die toch relatief recent gefacelift is
                                Waar vind ik de max korting die Volvo kan geven? Ze geven me nu een Fleet korting zeggen ze???

Comment

Niet de 3 GT, de andere 2 zijn goede én mooie auto's.
                                  2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                  2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                  2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

personeel van Volvo Gent krijgt sowieso 20%, dus mocht je via via iemand kennen die er werkt...

13% is niet echt uitzonderlijk voor een model dat niet kakelvers meer is...
                                    2.0 JTDm

Comment

Dan toch maar voor de XC70 gaan?
                                      'the black beast': zwart,velgen met zwart matte achtergrond 18", drempelsierlijsten...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
                                        Zelf rij ik met een 530d xDrive.
                                        Dijk van een wagen, eigenlijk kan je er weinig verkeerd over zeggen.
                                        Comfort, ruimte. afwerking is zeker goed genoeg, veel beter dan de e60 bv.

Maar zoals reeds vermeld, je ziet ze echt op elke hoek van de straat.
                                        Daarom zou ik ook de Volvo nemen.

Zelf koop je een 5-serie maar je raadt iemand anders een Volvo aan omdat je hem op elke straathoek ziet? Vind dat maar een rare redenering. De 5-serie is hier de betere wagen op zowat alle vlakken, ik zou hem niet laten staan omdat hij daardoor ook populairder is en dus frequenter tegenkomt.

Heb veel sympatie voor Volvo. Heb zelf wel geen ervaring heb met een XC70 maar als die als een V70 rijdt, hmmm das echt een boot. En dan die looks...

Nee, voor mij gewoon de 5.

Comment

Working...
                                        X