Oorspronkelijk geplaatst door Yax
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
XC70, 320d GT of 520d Touring?
Collapse
X
-
Als Volvo-rijder zou ik voor de XC70 gaan, alhoewel de interieurafwerking van de 520D waarschijnlijk beter is. Je minpunt dat het een oud model is gaat zo ongeveer wel en niet op. De XC90 komt er eind dit jaar en daarna volgen de S80 en V70 (dus mogelijks de XC70 ook), maar reken toch maar op een tweetal jaar voor er een echte nieuwe XC70 is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yax Bekijk BerichtenZelf koop je een 5-serie maar je raadt iemand anders een Volvo aan omdat je hem op elke straathoek ziet? Vind dat maar een rare redenering. De 5-serie is hier de betere wagen op zowat alle vlakken, ik zou hem niet laten staan omdat hij daardoor ook populairder is en dus frequenter tegenkomt.
Heb veel sympatie voor Volvo. Heb zelf wel geen ervaring heb met een XC70 maar als die als een V70 rijdt, hmmm das echt een boot. En dan die looks...
Nee, voor mij gewoon de 5.
je hebt overschot van gelijk ;-)
Uiteraard is de 5 de betere op alle vlakken, kan ik alleen maar beamen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk BerichtenUiteraard is de 5 de betere op alle vlakken, kan ik alleen maar beamen.
Comment
-
Ik heb een V70
Ik reed met een 520d gisteren en morgen rijd ik met de XC70.
Ik reed met de 520d met lederen sportzetels, met uitschuifbare steun onder de onderbenen. Met nog de extra lendensteun had ik toch de indruk dat deze zetels zo comfortabel zijn als de V70 die ik heb.
Bovendien heeft de 520d een langere wielbasis, en dat gaf toch een stabiel gevoel.
Ik weet het echt niet meer, de 520d is de betere van beide, maar idd niet de meest 'persoonlijke, unieke'.
Comment
-
XC70 test.jpg
evaluatie van mij testrit deze middag met de XC70.
Ik ben verrast. Rijdt veel comfortabeler dan de V70. Hogere zit geeft aangenaam gevoel. 4wd is zalig. Unieke verschijning!
Mijn hart zegt XC70
Mijn verstand weet het niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gertsa Bekijk BerichtenIk weet nu zeker dat het de XC70 zal worden.
Dank iedereen voor de feedback !!!
Nooit geen A6 Allroad overwogen? Of komt ie over het budget?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Goede keuze al vind ik de xc70 momenteel het minst mooie model van Volvo. Los daarvan is het een unieke wagen, als je een hogere zit prefereert en iets uniek is dit de juiste keuze. De 5 is echt een bloedmooie wagen maar het gaat er echt wel over hoe populair deze is, ook al zijn het 90% bedrijfswagen.. ik vind dat vervelend. Ik had dit gevoel ook bij mijn 3 serie E90 waar je er veel van zag, maar bij de F10 lijkt het nog erger en dat voor zo een dure wagen...
Nu aan de mazda 3, zie je toch niet elke dag en rij er even graag mee ook al is het van een heel ander niveau uiteraard
Comment
-
Ik heb vorige winter m'n V70 II geruild met een XC60, en ik kan zeggen dat de V70 idd de betere van de twee is
Hoewel de XC60 uitstekend rijdt, is de V70 toch nog net dat tikkeltje meer.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Ter info, ik heb de XC70 met D4 181pk (de nieuwe motor) 2WD besteld. Zo goed als full option.
Ik wou de 4WD maar dan moet ik genoegen nemen met een 6trapsautomaat, minder PK en meer CO2 (dus veel duurder)
Ivm discussie 520d vs XC70, ik heb beide getest en de XC70 zweeft nog zachter over de weg!
De A6 Allroad? Met 3.0Liter? .... veeel te duur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gertsa Bekijk BerichtenIvm discussie 520d vs XC70, ik heb beide getest en de XC70 zweeft nog zachter over de weg!
Proficiat ermee!
Comment
Comment