Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model S / Audi A6 / BMW M4 / Jaguar F-TYPE coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

autorijden en LSD gaat wel niet goed samen
    lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
      autorijden en LSD gaat wel niet goed samen
      graag woordje uitleg...?

Comment

meen je dat nu echt?..
        LSD aka acid,... lysergic acid diethylamide
        lets have some more member berries

Comment

LOL

Ik zou een Touring kiezen met xDrive.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
            Die Tesla valt voor mij persoonlijk zoiezo al uit de boot omwille van verschillende redenen, hij is zeker al niet de mooiste van het rijtje, zeker interieurgewijs, de autonomie is voor mij simpelweg onbruikbaar , hoe zullen die batterijen het na enkele jaartjes nog doen, ik stel me trouwens ook de vraag wat er op het einde van de levensduur van die batterijen moet mee gebeuren ? Vraag is ook wat het zal geven als je zo'n Tesla na een jaar of 4 van de hand wil gaan doen ? ook nog een groot vraagteken denk ik, is er daar een tweedehands markt voor ? In de eerste 10 jaar acht ik de kans klein dat er bij mij iets elektrisch op de oprit zal staan eigenlijk… nu smijt ik m’n bak gewoon vol en rij ik op m’n makkie tussen de 1000 en 1100 km…
            Oneens, tesla blijft in hun auto's investeren met nieuwe batterij packs, zie maar naar de Roadster. Hier is een upgrade voor de batterijen uitgekomen, ook dit is aangekondigd voor andere modellen in de toekomst. (tesla nieuws)
            Autonomie is inderdaad een probleem als je veel km's moet doen EN je geen toegang hebt tot een Supercharger. Al laat het ontwerp van de Model S het toe om simpelweg de battery pack te ruilen voor een volle (zie youtube)
            Wat er gebeurd met de batterijen na hun levenscyclus ? Typ umicore battery recycling in. Ook een garantie van 8 jaar is een enorme plus (ver voorbij afschrijving) en de uitbreiding van 8 jaar hierop zijn zeer interessant.

Wat je ook niet mag vergeten is dat er ook minder onderhoudskosten nodig zijn bij een Tesla. En je kan de optie nemen dat ze je auto thuis komen ophalen en een andere achterlaten als hij voor onderhoud binnenmoet
            Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
            www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Doe mij dan ook maar een D3. Een Alpina-groene!

Volvo V60 D3 R-design

Comment

F-type omdat hij veruit de speciaalste is. Tesla zou ik ook wel overwegen omdat het ook iets speciaal is en omdat hij goedkoop is.
                M4 zou ik niet nemen omdat ik veel liever een f type zou hebben, a6 zegt mij helemaal niks vergeleken met de rest van dit rijtje.

Comment

Working...
                X