Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Kuga of Toyota Rav 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

LR Freelander misschien ook eens testen, model loopt op zijn laatste (volgend jaar nieuwe), dus wellicht hoge kortingen.
    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
      LR Freelander misschien ook eens testen, model loopt op zijn laatste (volgend jaar nieuwe), dus wellicht hoge kortingen.
      Doe aan image-building, neem een Dacia Duster en het geld dat je uitspaart deel je met je adviseurs

Comment

@kdf, ook al aan gedacht maar 3 nadelen : oud model = hoge kortingen inderdaad, maar zeer slechte restwaarde over 3 jaar, dus het voordeel nu gaat teniet op het einde van de termijn. Bovendien moet je direct HSE gaan voor de deftige zetels, dan wordt ie te duur voor een oude auto, bovendien geen zuinigheidswonder à la X3 én geen deftige middenarmsteun (wel van die kleine armsteuntjes maar niet comfortabel)
        moeilijke zaak hoor... denk op den duur dat ik van pure miserie gewoon terug een Tiguan ga kopen...

Comment

bijna zo goed als Duster zijn: 218d (die nieuwe monovol. van bmw) en Merc B

Comment

@ steven da's toeval was net voor die 218 d aan ' t zien op configurator, lijkt me ook het bekijken waard, wel nog geen info over wanneer hij in de showroom staat en wanneer leverbaar (wil daar toch es inzitten alvorens te bestellen)...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichten
              @ steven da's toeval was net voor die 218 d aan ' t zien op configurator, lijkt me ook het bekijken waard, wel nog geen info over wanneer hij in de showroom staat en wanneer leverbaar (wil daar toch es inzitten alvorens te bestellen)...
              ja anders s bellen naar bmw-dealer, die zullen je maar al te graag helpen binnenkort moeten er toch beschikbaar zijn voor korte test hetzij bij de dealer zelf hetzij in Bornem

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichten
                ook al aan gedacht maar 3 nadelen : oud model = hoge kortingen inderdaad, maar zeer slechte restwaarde over 3 jaar, dus het voordeel nu gaat teniet op het einde van de termijn. Bovendien moet je direct HSE gaan voor de deftige zetels, dan wordt ie te duur voor een oude auto, bovendien geen zuinigheidswonder à la X3 én geen deftige middenarmsteun (wel van die kleine armsteuntjes maar niet comfortabel)
                Ik kan uw argumentatie ten dele volgen. Wanneer het gewoon om de hoge zit en de looks gaat, dan moet je geen Freelander kopen, die kan zich namelijk enkel onderscheiden van de rest als je die ook als 4*4 gebruikt (wat wij doen). In dit segment torent die op dat vlak dan wel ver boven alle anderen (in die prijsklasse uit) uit. Als je design, de meeste luxe en de modernste snufjes wil, dan moet je geen FL kopen, daarvoor hebben ze de Evoque bedacht. Dat van die restwaarde ben ik eigenlijk niet akkoord, FL scoort hier niet slechter dan de anderen. Vergeet niet dat er regelmatig speciale series (SX, Scapa Sports,...), packs en gratis uitrusting bij zit, basisprijs bij gelijke uitrusting is een pak lager dan Q5/X3/GLK. Wij zitten op gemiddeld 8,2 liter na 90.000km, voor een SUV van 1,9 ton die tot 2 ton mag trekken, vind ik dat helemaal niet verkeerd.
                2021 Taycan 4S
                2021 Lexus UX250h

Comment

Working...
                X