Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chiptuning Audi 1.6 TDI 105 PK of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Chiptuning Audi 1.6 TDI 105 PK of niet?

Ja mannekes. Wat een autoforum is dit. Waar is den tijd dat hier nog echte liefhebbers zaten, die samen kwamen om te zien wat er veranderd was, te testen en te vergelijken ipv te zeiken.

Ik moet hier nog altijd den eerste tegenkomen met een groot bakkes die wilt meerijden om te zien dat ze fout zijn. Daar moette dan zo oud voor zijn geworden voor zo'n achterlijke/kinderlijke reacties.

Het enige wat hier nog telt is hoe zuinig de bmw wel niet kan zijn, en dat een M-pack op een kletterende 4-cilinder diesel de hele auto compleet veranderd qua rijden.
    Last edited by kefkie; 07/08/2014, 09:13.
    BMW X5 45e

Comment

• Ach, de TS wil alleen horen dat chiptuning OK is, en dat er geen risico's zijn.
      Als we hem daar op wijzen, (en dus een antwoord geven op zijn vraag) dan is het kot te klein.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        Het enige wat hier nog telt is hoe zuinig de bmw wel niet kan zijn, en dat een M-pack op een kletterende 4-cilinder diesel de hele auto compleet veranderd qua rijden.
        Waar kan je dit lezen, op dit forum ? Er gaat hier niemand claimen dat de auto sneller gaat rijden. De ophanging gaat wel minder comfort geven en minder overhellen. Kletterende 4 cilinder ? Wat je er allemaal wil bijsleuren... Van afzeiken gesproken... Een autoliefhebber hemelt zijn auto graag op... of mag dit niet meer op een autoforum ? Kan je iemand quoten ? Waar staan deze uitspraken ? M-pack op een kletterende 4-cilinder diesel de hele auto compleet veranderd qua rijden.

Nb: De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Ik dacht dat jij een liefhebber was... Het is niet omdat het uw ding niet is, dat je anderen moet afzeiken.
        Last edited by ; 07/08/2014, 10:50.

Comment

Ja mannekes. Wat een autoforum is dit. Waar is den tijd dat hier nog echte liefhebbers zaten, die samen kwamen om te zien wat er veranderd was, te testen en te vergelijken ipv te zeiken.

Ik moet hier nog altijd den eerste tegenkomen met een groot bakkes die wilt meerijden om te zien dat ze fout zijn. Daar moette dan zo oud voor zijn geworden voor zo'n achterlijke/kinderlijke reacties.

Mijn kletterende zes cilinder gaat rapper door mijn M Performance stickers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
            Waar kan je dit lezen, op dit forum ? Er gaat hier niemand claimen dat de auto sneller gaat rijden. De ophanging gaat wel minder comfort geven en minder overhellen. Kletterende 4 cilinder ? Wat je er allemaal wil bijsleuren... Van afzeiken gesproken... Een autoliefhebber hemelt zijn auto graag op... of mag dit niet meer op een autoforum ? Kan je iemand quoten ? Waar staan deze uitspraken ? M-pack op een kletterende 4-cilinder diesel de hele auto compleet veranderd qua rijden.

Nb: De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Ik dacht dat jij een liefhebber was... Het is niet omdat het uw ding niet is, dat je anderen moet afzeiken.
            zeker van?

laat mij even dat bewuste topic opzoeken, waar er bv gezegd werd dat x-drive op zomerbanden beter is dan rwd op goede winterbanden en dat een 16d m-pack evensnel een bocht doorkan dan een M3 en nog zo'n posts.

Laat mij duidelijk zijn, ik heb niets tegen die rammelende viercilinder diesels. Als iemand daar den tijd van zen leven in heeft, des te beter. Het zijn eerder bepaalde eigenaars die mij storen, die zeggen dat dat super is en super rijdt zoals een echte bmw e.d.
            Hoe kleiner de motor hoe meer lawaai ze bij hebben dat het super is.

Want das zever in pakskes.

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
            Mijn kletterende zes cilinder gaat rapper door mijn M Performance stickers.
            ik zou er M-badges opkleven. gaat die NOG sneller rijden.

die 335d heeft hier geen performance stickers en ook geen M-badges. rijdt gewoon niet goed.

mss toch maar eens in investeren dan.
            Last edited by kefkie; 07/08/2014, 12:13.
            BMW X5 45e

Comment

zeker van?

laat mij even dat bewuste topic opzoeken, waar er bv gezegd werd dat x-drive op zomerbanden beter is dan rwd op goede winterbanden en dat een 16d m-pack evensnel een bocht doorkan dan een M3 en nog zo'n posts.

Laat mij duidelijk zijn, ik heb niets tegen die rammelende viercilinder diesels. Als iemand daar den tijd van zen leven in heeft, des te beter. Het zijn eerder bepaalde eigenaars die mij storen, die zeggen dat dat super is en super rijdt zoals een echte bmw e.d.

die 335d heeft hier geen performance stickers en ook geen M-badges. rijdt gewoon niet goed.

Aan de hand van 1 topic kom je hier je gal spuwen ?
              Ik rijd met een 320d 184pk en ik vind hem super rijden; en ik overweeg zelfs nog geen tuning. Of het een echte bmw is ?
              Is voor iedereen anders. Dus vanaf nu heb je iets tegen mij ? Straffe kost. Verdraagzaamheid ten top.

Nb: Een echte bmw; is een auto waar de gebruiker plezier aan beleeft. Zoals er echte Citroëns, ea... zijn
              Voor mij is een citroën een auto met hydropneumatische ophanging. Moet ik dit in ieder topic verkondigen, en iedere andere citroën gaan afzeiken ?

Ik ben benieuwd of je die topics gaat vinden...
              Last edited by ; 07/08/2014, 12:25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                Aan de hand van 1 topic kom je hier je gal spuwen ?
                Ik rijd met een 320d 184pk en ik vind hem super rijden; en ik overweeg zelfs nog geen tuning. Of het een echte bmw is ?
                Is voor iedereen anders. Dus vanaf nu heb je iets tegen mij ? Straffe kost.
                forum staat vol van zo'n dingen.
                Zoals gezegd, als jij den tijd van uw leven daar mee heeft, des te beter. money well spent

Ik heb u nog geen zever zien verkondigen in die aard dat het té belachelijk wordt, dus ik zou niet weten wat ik tegen u moet hebben?

en voor wat betreft dat gal spuwen, topic staat hier vol van mensen die denken dat ze alles weten over bv die A1.
                Zijn er hier zelfs bij die over Mr.Polo zijn verzekering beginnen, zijn garage beginnen, die zijn bandenmaten kennen vanop een afstand, enz.

Tegen die mannen wordt niet veel gezaagd, maar owee als er over bmw begonnen wordt
                BMW X5 45e

Comment

Tegen die mannen wordt niet veel gezaagd, maar owee als er over bmw begonnen wordt
                  Dat noemen ze passie...
                  Ik geloof er sterk in dat er hier op autoforum typetjes gebruikt/toegelaten worden om het forum actief te houden.

Comment

• iedereen weet dat op dit forum elke wagen met dat blauw wit propeller badgke heilig is en beter rijd dan al de rest.
                    eigenlijk word elke premium hier gewoon opgehemeld en mag er bitter weinig negatief commentaar op.
                    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                      iedereen weet dat op dit forum elke wagen met dat blauw wit propeller badgke heilig is en beter rijd dan al de rest.
                      eigenlijk word elke premium hier gewoon opgehemeld en mag er bitter weinig negatief commentaar op.
                      Tis hier niet alleen.
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Bmw is dan ook het beste merk hé. Hoe die zo sportief rijden, daar kan Audi nooit aan typen. Sportiviteit gecombineerd met RWD en comfort, weinig merken kunnen daaraan tippen.

Comment

• ik hoop echt dat je dat sarcastisch bedoelde
                          lets have some more member berries

Comment

• Ik dacht dat het hier over een audi a3 chippen ging?
                            2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                            2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                            2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                            2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                            2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Paar paginas terug ging het idd daarover.
                              2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Tja, tuningkid is blijkbaar met vakantie en enkelen voelen zich geroepen zijn taak over te nemen.

Comment

iedereen weet dat op dit forum elke wagen met dat blauw wit propeller badgke heilig is en beter rijd dan al de rest.
                                  Da is.

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                  Bmw is dan ook het beste merk hé. Hoe die zo sportief rijden, daar kan Audi nooit aan typen. Sportiviteit gecombineerd met RWD en comfort, weinig merken kunnen daaraan tippen.
                                  Echt he!

Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
                                  Ik dacht dat het hier over een audi a3 chippen ging?
                                  Tussen het audi A1 bashen door ja

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                  Paar paginas terug ging het idd daarover.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                  Tja, tuningkid is blijkbaar met vakantie en enkelen voelen zich geroepen zijn taak over te nemen.
                                  Waar tk zit, zal ie niet internetverbinding hebben
                                  BMW X5 45e

Comment

Da is.

Echt he!

Tussen het audi A1 bashen door ja

Waar tk zit, zal ie niet internetverbinding hebben
                                    Nee, is op verlof van 27/07 tot 11/08

Comment

ik hoop echt dat je dat sarcastisch bedoelde
                                      Ik vertel toch gewoon de waarheid? Zeker de 6cil van Bmw is één van de beste motoren ooit gebouwd. Net zoals ze vroeger de beste vliegtuigen hadden.

Comment

zeker van?

Dju, bij de F30 M-pakket heb je standaard die M logo's op de flanken. Had nochtans geen logo's als optie genomen, maar blijkbaar was dat een aparte vermelding. Heb die naderhand door de dealer laten verwijderen. Misschien daarom dat mijn auto niet zo rap gaat als ik zou willen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                          Een witte dan nog?? Dat was koningin Paola
                                          Ik heb die ook zien passeren , er zat een manneke met een klakske op achter het stuur .

Comment

Working...
                                          X