Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Chiptuning Audi 1.6 TDI 105 PK of niet?
Collapse
X
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
Veel Mercedessen hebben zo dat traag terugkomende stuur na een bocht... is goed bij relaxte rijstijl maar anders... Mijn moeder rijdt met zo'n B200 Turbo (voorlaatste versie), dat is voor mij typevoorbeeld van auto die snel is maar waar niets mee te beleven valt, en ook nog s hard...
Alfa 147 had zoals veel Alfa's zeer direct stuur, heel leuk
(wegligging viel me wel serieus tegen van 147 2.0 Selespeed, de 1.6 versies reden eigenlijk beter door betere en zachtere afstelling dempers en veren)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenDat kan hé, omdat je nu specificeert over welk voertuig het gaat. Ik kan moeilijk geloven dat alle RWD-ers goed sturen (lees dit als direct), evenmin dat FWD allemaal slecht zouden insturen ongeacht het merk.
Zelf nog in de leerfase
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtentututu!
de 3ltr diesel is wel postief. superblok.
voor de rest heb ik er ook niet veel positiefs over te zeggen, veeel te trage automaat, plastiek overal, te zware (fake) sturing, op hogere snelheid en in snellere bochten kan de ophanging gewoon niet volgen, verbruikt wel veel voor een diesel maar das een detail.moeilijk om het te laten als je dagelijks met een FWD rijdt! en vond die efficiënt, toen mogelijks wel niet zo getest in snelle bochten als gij!
kan zijn dat stuur wat fake is, herinner mij niet meer zo goed, maar ja het laatste echt goede stuurgevoel in een Bimmer is wellicht van de E30?! Want op een E46 heb ik nu ook weer niet zoveel stuurgevoel vind k
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk BerichtenRWD stuur je idealiter met je rechtervoet
Zelf nog in de leerfasePhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenKetchup moete daarinkappen liefst van een van de grotere merken.
En ja hoor, de grens van de 300 posts is overschreden ... proficiat ! ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenSinds wanneer is dat hier het BMW-lovers topic?
hoeft geen BMW te zijn, Alpina is ook goeof MX5, of oldies!
GT86 en Swift nog op to-do-list!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenKetchup van Heinz ...
En ja hoor, de grens van de 300 posts is overschreden ... proficiat ! ...2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
De wegpiraat die vorig jaar op oudejaarsdag over de E314 scheurde en veel ophef veroorzaakte toen daarover een filmpje opdook, heeft wellicht opnieuw toegeslagen. Vorige vrijdag haalde hij bijzonder gevaarlijke manoeuvres uit op de E314 in Aarschot. En opnieuw werd dat gefilmd.
Anders gaan we met zijn allen zo rijden?
Ik vind trouwens dat mijn Audi a3 goed stuurt, misschien heeft de sportophanging hier iets mee te maken?
Btw 310 posts!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichtenja dat heb je op forum van auto-fanaten
hoeft geen BMW te zijn, Alpina is ook goeof MX5, of oldies!
GT86 en Swift nog op to-do-list!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenonze E92 is op alle vlakken zowat de slechtste auto waar ik ooit mee gereden heb en de BMW badge onwaardig. BMW heeft een aantal hele goeie auto's, de E90 serie is daar geen van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenDat kan hé, omdat je nu specificeert over welk voertuig het gaat. Ik kan moeilijk geloven dat alle RWD-ers goed sturen (lees dit als direct), evenmin dat FWD allemaal slecht zouden insturen ongeacht het merk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenIk geloof dat ook niet, maar heb dat dan ook nooit gezegd, ik ben zelfs nooit over de achterwielaandrijving begonnen
En wat heeft jou E 90-voertuig dan voor aandrijving?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichtenhttp://www.autoforum.be/showthread.p...=1#post5396236
En wat heeft jou E 90-voertuig dan voor aandrijving?
Ik heb gezegd:
Kort over BMW. Mja het is gewoon een leuk merk qua rijgedrag en directe besturing .
ik snap je conclusie niet zo goed na mijn post... ik had het hier puur over BMW en ben niet over aandrijvingen of andere merken begonnen. Ik heb gewoon gezegd dat ze goed rijden.
Comment
-
Ja, doei.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bendb4ubreak Bekijk Berichtenhttp://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf201408...mpaign=seeding
Anders gaan we met zijn allen zo rijden?
Ik vind trouwens dat mijn Audi a3 goed stuurt, misschien heeft de sportophanging hier iets mee te maken?
Btw 310 posts!
Nee, Audi vd broer stuurt ook goed, heb daar wel nog niet volle doemp mee gereden dus
Comment
Comment