Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Lijkt me logisch dat alles is doorgegeven aan autotaks (meer fiscale pk) en verzekering. Anders zou ie zijn auto niet met nummerplaat en al op internet zetten goed wetende dat die mannen forums als deze ook volgen om misbruiken op te sporen.
Lijkt me logisch dat alles is doorgegeven aan autotaks (meer fiscale pk) en verzekering. Anders zou ie zijn auto niet met nummerplaat en al op internet zetten goed wetende dat die mannen forums als deze ook volgen om misbruiken op te sporen.
Klopt inderdaad , verkeersbelasting blijft gelijk. Je betaalde indertijd alleen maar meer BIV op een dieseltje van 175 pk 1600 cc dan op eentje van 90 pk 1600 cc zoals ie ingeschreven werd. Nu is dat voor Vlaanderen gebaseerd op Euro normen en CO2 uitstoot die waarschijnlijk wel veranderd zullen zijn na die tuning. Een kennis van mij heeft inderdaad ooit eens zoiets meegemaakt met de wegentaks (motor vervangen door één met meer cc en niet aangegeven).
Klopt inderdaad , verkeersbelasting blijft gelijk. Je betaalt alleen meer BIV op een dieseltje van 175 pk 1600 cc dan op eentje van 90 pk 1600 cc zoals ie ingeschreven werd. Een kennis van mij heeft inderdaad ooit eens zoiets meegemaakt met de wegentaks (motor vervangen door één met meer cc en niet aangegeven).
ja als je motor vervangt kunnen ze het zien aan het chassis-nr...
dus als je een chip steekt na 1 jaar bv., dan moet je m terug inschrijven voor de BIV? of wordt een BIV-toeslag opgemaakt?
Meer dan 200 p/u met de originele remmen die voorzien zijn voor stadsverkeer en doordeweeks autobaangebruik ? Levensgevaarlijk ....
Dat is zelfs ronduit misdadig en de chiptuner die deze vermogenswinst mogelijk heeft gemaakt is medeplichtig. Banden zijn ook niet gehomologeerd voor zo'n snelheden.
Dat is zelfs ronduit misdadig en de chiptuner die deze vermogenswinst mogelijk heeft gemaakt is medeplichtig. Banden zijn ook niet gehomologeerd voor zo'n snelheden.
Y-banden man.
Op banden moogde nooit besparen
Reden dat de mini niet boven de 200 komt. Zijn continental rommelbanden met een max van 210
Ik moet hier niks bewijzen want het is pure logica: uw standaard bandjes van uw A1 zijn niet gehomologeerd om zo'n geschifte snelheden boven 200km/h te halen. Dat kan je zien aan de snelheidsindex die op de banden staat.
Je valt hier keer op keer zwaar door de mand kerel.
Comment