Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Chiptuning Audi 1.6 TDI 105 PK of niet?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenMaar mss trg ontopic.
ik zou een stage 1 pakken + goei banden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenEn hoeveel mensen er ook kritiek hebben!! Ik heb hier heel het internet al afgezocht, want google is wel mijn vriend!
IK vind dus geen grotere remmen voor mijn auto.. en dit is ook technisch niet mogelijk.. Indien iemand hier meer van weet mag me altijd contacteren maar ik ben er nu al een jaar aant achter zoeken en ik heb er nog steeds geen gevonden!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddyfr Bekijk BerichtenVolgens mij past alles van het golf 4 platvorm ook op de audi A1. Dus tt, r32 remmen, 6pot tarox, ap racing set,.... Keuze genoeg volgens mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenNee past allemaal niet.. Niks van vag groep past.. Is door de fusee.. Als ik die verander dan gaat alles maar die niet elk jaar vervangen voor de keuring.. En kost 850 euro voor de 2 +dan nog is aangepaste remschijven en remblokken.. Das +2500 euro.. Dan zalek nog wel wa onverantwoord blijven rondrijden..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddyfr Bekijk BerichtenIk zou een soort van stage 1.5 pakken. DPF verwijderen om EGT te laten zakken maar luchtfilter origineel laten (DPF houd het meeste tegen op een tdi, luchtfilter doet nix qua vermogen). Een mooie tune op 140pk en koppel niet al te bruut laten inkomen. Denk dat Davy zoiets wel kan regelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk BerichtenEn brembo GT kit?
Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk BerichtenDPF verwijderen: zou k toch niet aanraden, ge rijdt soms ook s achteruit he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichtennope gaat niet..
Als je de geur bedoeld deze valt wel best mee bij de 1.6 tdi..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenJa Krikkie reed achter ons met de Cooper S
Stage 20 op de cooper, wielspin tot 250kmuToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenZeker een aanrader!! Ik heb zelf een audi a1 stage 3 en rij nu al bijna 85000 km zonder problemen.. Heb 179pk en 379 nm koppel.. Nog altijd originele remmen +origineel vliegwiel en koppeling.. Mijn rijstijl is zo extreem dat ik bij mezelf denk "da wilt precies ni kapot.. Heb in Duitsland (waar het mag) , een topsnelheid van 256km/u.. Audi kan dit in principe niet zien bij de 1.6tdi motoren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenWaarom heb je niet gewoon een 2.0tdi genomen?
Nee, die versnellingsbakverhoudingen kunnen totaal niet vergeleken worden met een 1.6 tdi.. is volledig anders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenIk moet hier niks bewijzen want het is pure logica: uw standaard bandjes van uw A1 zijn niet gehomologeerd om zo'n geschifte snelheden boven 200km/h te halen. Dat kan je zien aan de snelheidsindex die op de banden staat.
Je valt hier keer op keer zwaar door de mand kerel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenDat is waar, al eens stilgestaan waarom 18jarige meer moeten betalen voor zwaardere wagens? 105pk lijkt me voldoende op die leeftijd. Dat is een andere discussie uiteraard die ik niet op gang wil brengen. En als je een audi kan kopen lijkt me toch dat het budget wel meevalt of je hebt een heel goedkoop zaakje gedaan.
Comment
-
Dus, overschot op uw rekening: 2 tankvullingen, en een halve verzekeringspremie.
Bij wie ga je bleiten als het 2-massavliegwiel het begeeft, en je een factuur van 1700€ tegen je oren krijgt.
Of wanneer de keuring je een rode kaart geeft omdat de DPF onvindbaar is...
Zorg eens eerst dat je 5000€ op je rekening hebt staan voor je risico's neemt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenChips, popcorn, nootjes check
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenChips, popcorn, nootjes check
De kindjes kunnen er nu maar van genieten.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment