Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chiptuning Audi 1.6 TDI 105 PK of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
    Binnen een paar jaar misschien.. ik zou het direct willen gaan halen is DE ze
    Awel, ikke die E46. En gij een S1. Zal een vlotte rit trg naar huis zijn!
    BMW X5 45e

Comment

• Maar mss trg ontopic.

ik zou een stage 1 pakken + goei banden
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        Maar mss trg ontopic.

ik zou een stage 1 pakken + goei banden
        Lijkt me inderdaad ook de beste keuze::

Comment

En hoeveel mensen er ook kritiek hebben!! Ik heb hier heel het internet al afgezocht, want google is wel mijn vriend!

IK vind dus geen grotere remmen voor mijn auto.. en dit is ook technisch niet mogelijk.. Indien iemand hier meer van weet mag me altijd contacteren maar ik ben er nu al een jaar aant achter zoeken en ik heb er nog steeds geen gevonden!!
          Volgens mij past alles van het golf 4 platvorm ook op de audi A1. Dus tt, r32 remmen, 6pot tarox, ap racing set,.... Keuze genoeg volgens mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door eddyfr Bekijk Berichten
            Volgens mij past alles van het golf 4 platvorm ook op de audi A1. Dus tt, r32 remmen, 6pot tarox, ap racing set,.... Keuze genoeg volgens mij.
            Nee past allemaal niet.. Niks van vag groep past.. Is door de fusee.. Als ik die verander dan gaat alles maar die niet elk jaar vervangen voor de keuring.. En kost 850 euro voor de 2 +dan nog is aangepaste remschijven en remblokken.. Das +2500 euro.. Dan zalek nog wel wa onverantwoord blijven rondrijden..

Comment

Nee past allemaal niet.. Niks van vag groep past.. Is door de fusee.. Als ik die verander dan gaat alles maar die niet elk jaar vervangen voor de keuring.. En kost 850 euro voor de 2 +dan nog is aangepaste remschijven en remblokken.. Das +2500 euro.. Dan zalek nog wel wa onverantwoord blijven rondrijden..
              En brembo GT kit?
              Polo 6n 1.4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door eddyfr Bekijk Berichten
                Ik zou een soort van stage 1.5 pakken. DPF verwijderen om EGT te laten zakken maar luchtfilter origineel laten (DPF houd het meeste tegen op een tdi, luchtfilter doet nix qua vermogen). Een mooie tune op 140pk en koppel niet al te bruut laten inkomen. Denk dat Davy zoiets wel kan regelen.
                DPF verwijderen: zou k toch niet aanraden, ge rijdt soms ook s achteruit he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
                  En brembo GT kit?
                  nope gaat niet..

Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
                  DPF verwijderen: zou k toch niet aanraden, ge rijdt soms ook s achteruit he
                  Als je de geur bedoeld deze valt wel best mee bij de 1.6 tdi..

Comment

• Die geur wordt ook bepaald door het brandstofmerk.

Comment

nope gaat niet..

Als je de geur bedoeld deze valt wel best mee bij de 1.6 tdi..
                      opm. was ook een ecologische hint ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                        Ja Krikkie reed achter ons met de Cooper S
                        Idd, ik ben gestopt bij 300kmu.
                        Stage 20 op de cooper, wielspin tot 250kmu
                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Nee, ik ben blijven volgen tot 230kmu op de teller.
                          En de a1 ging nog sneller. (GPS gemeten)

Comment

Zeker een aanrader!! Ik heb zelf een audi a1 stage 3 en rij nu al bijna 85000 km zonder problemen.. Heb 179pk en 379 nm koppel.. Nog altijd originele remmen +origineel vliegwiel en koppeling.. Mijn rijstijl is zo extreem dat ik bij mezelf denk "da wilt precies ni kapot.. Heb in Duitsland (waar het mag) , een topsnelheid van 256km/u.. Audi kan dit in principe niet zien bij de 1.6tdi motoren.
                            Waarom heb je niet gewoon een 2.0tdi genomen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                              Waarom heb je niet gewoon een 2.0tdi genomen?
                              Omdat dat toen nog niet beschikbaar was een 2.0 TDI in een A1 maar ik bereik hetzelfde resultaat.. en das nog een versnelling meer e
                              Nee, die versnellingsbakverhoudingen kunnen totaal niet vergeleken worden met een 1.6 tdi.. is volledig anders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                Ik moet hier niks bewijzen want het is pure logica: uw standaard bandjes van uw A1 zijn niet gehomologeerd om zo'n geschifte snelheden boven 200km/h te halen. Dat kan je zien aan de snelheidsindex die op de banden staat.

Je valt hier keer op keer zwaar door de mand kerel.
                                Geef gewoon toe dat je mis was, iedereen ziet het al...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                                  Dat is waar, al eens stilgestaan waarom 18jarige meer moeten betalen voor zwaardere wagens? 105pk lijkt me voldoende op die leeftijd. Dat is een andere discussie uiteraard die ik niet op gang wil brengen. En als je een audi kan kopen lijkt me toch dat het budget wel meevalt of je hebt een heel goedkoop zaakje gedaan.
                                  Ja tuurlijk ik vind dat ook normaal dat ze jongeren meer laten betalen qua verzekering, ma da's een ander verhaal. Ik heb deze auto gekocht voor een 10 000 met 55k km en van bouwjaar 2010. Ik heb hier dan ook wel vanaf mijn 15de elk weekend en vakantie voor gewerkt.

Comment

• Dus, overschot op uw rekening: 2 tankvullingen, en een halve verzekeringspremie.

Bij wie ga je bleiten als het 2-massavliegwiel het begeeft, en je een factuur van 1700€ tegen je oren krijgt.
                                    Of wanneer de keuring je een rode kaart geeft omdat de DPF onvindbaar is...

Zorg eens eerst dat je 5000€ op je rekening hebt staan voor je risico's neemt.

Comment

• Chips, popcorn, nootjes check

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                        Chips, popcorn, nootjes check
                                        Ge vergeet een fris pintje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                          Chips, popcorn, nootjes check
                                          Had ik ook klaar gezet maar het is weggevlogen toen ik met open ramen en dak tegen 211 de speeltuin passeerde.
                                          De kindjes kunnen er nu maar van genieten.
                                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X