Oorspronkelijk geplaatst door alanus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Chiptuning Audi 1.6 TDI 105 PK of niet?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenEen rocco r kan maar 195, leugenaar!
Het was met de Mini.
Den andere zijn dak gaat maar 10 cm open.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenGe vergeet een fris pintje.Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenDus, overschot op uw rekening: 2 tankvullingen, en een halve verzekeringspremie.
Bij wie ga je bleiten als het 2-massavliegwiel het begeeft, en je een factuur van 1700€ tegen je oren krijgt.
Of wanneer de keuring je een rode kaart geeft omdat de DPF onvindbaar is...
Zorg eens eerst dat je 5000€ op je rekening hebt staan voor je risico's neemt.
Heb ik gezegd da ik mijn auto ga chiptunen? Neen.
Ik overweeg van hem te chippen en daarom vraag ik hier advies en wat de eventuele risico's kunnen zijn. Ik heb dus nooit om financieel advies ofzo gevraagd en uw reactie is dan ook totaal nie nodig.
En ik ga helemaal bij niemand 'bleiten' aangezien ik verantwoordelijk ben voor mijn eigen beslissingen
Nogmaals, gij weet niet wat er op mijn rekening staat en hebt dan ook niets te zeggen over wat er zou moeten op staan toch bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bendb4ubreak Bekijk BerichtenIk denk nie da gij ook maar enig idee hebt van wat er op mijn rekening staat... en aan wa ge hier allemaal zit te zeggen is dat dus overduidelijk.
Heb ik gezegd da ik mijn auto ga chiptunen? Neen.
Ik overweeg van hem te chippen en daarom vraag ik hier advies en wat de eventuele risico's kunnen zijn. Ik heb dus nooit om financieel advies ofzo gevraagd en uw reactie is dan ook totaal nie nodig.
En ik ga helemaal bij niemand 'bleiten' aangezien ik verantwoordelijk ben voor mijn eigen beslissingen
Nogmaals, gij weet niet wat er op mijn rekening staat en hebt dan ook niets te zeggen over wat er zou moeten op staan toch bedanktBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenNie opletten. Er zijn altijd mensen die u rekening willen maken.
Bancontact of cash?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenDat is dan 48,95, het juiste bedrag of..?
Bancontact of cash?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bendb4ubreak Bekijk BerichtenGe zijt vergeten te vragen of ik geen Happydays spaarkaart heb....
O ja, idd stage 1 en banden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenEn een zakje
O ja, idd stage 1 en banden.
Toch bedankt en iedereen die on topic weet te blijven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bendb4ubreak Bekijk BerichtenGe zijt vergeten te vragen of ik geen Happydays spaarkaart heb....Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Die 256 km/u lijken me toch realistisch aangezien mijn neef onlangs in een 7% afdaling op de Duitse snelweg 287.5 km/u haalde met zijn Polo 1.4 tdi Blue Motion (vorig model, gechipt stage 14 tot 285 pk) . Hij versnelde tot het einde van het beschikbare toerental en zette de versnellingsbak daarna in neutraal waarna hij nog kon versnellen tot bovengenoemde snelheid. Hij overwoog wel om keramische Porsche remmen te laten installeren wegens het ietwat onzekere gevoel met de standaardremmen. Hierbij een foto van de smaakvol gemodificeerde wagen van mijn neef Helmut zaliger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenDie 256 km/u lijken me toch realistisch aangezien mijn neef onlangs in een 7% afdaling op de Duitse snelweg 287.5 km/u haalde met zijn Polo 1.4 tdi Blue Motion (vorig model, gechipt stage 14 tot 285 pk) . Hij versnelde tot het einde van het beschikbare toerental en zette de versnellingsbak daarna in neutraal waarna hij nog kon versnellen tot bovengenoemde snelheid. Hij overweegt wel om keramische Porsche remmen te laten installeren wegens het ietwat onzekere gevoel met de standaardremmen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenDie 256 km/u lijken me toch realistisch aangezien mijn neef onlangs in een 7% afdaling op de Duitse snelweg 287.5 km/u haalde met zijn Polo 1.4 tdi Blue Motion (vorig model, gechipt stage 14 tot 285 pk) . Hij versnelde tot het einde van het beschikbare toerental en zette de versnellingsbak daarna in neutraal waarna hij nog kon versnellen tot bovengenoemde snelheid. Hij overweegt wel om keramische Porsche remmen te laten installeren wegens het ietwat onzekere gevoel met de standaardremmen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenJe humor is nr de klote, spijtig.
Die mens wordt al een dagje ouder he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bendb4ubreak Bekijk BerichtenJa tuurlijk ik vind dat ook normaal dat ze jongeren meer laten betalen qua verzekering, ma da's een ander verhaal. Ik heb deze auto gekocht voor een 10 000 met 55k km en van bouwjaar 2010. Ik heb hier dan ook wel vanaf mijn 15de elk weekend en vakantie voor gewerkt.
Het is je goed recht of je er nu voor geweekt hebt of niet, hier doelde ik niet op. Iederen doet met zijn (gewerkte of gekregen) centen wat hij wil hoor. Ik bedoelde dat audis over het algemeen nu niet bij de goedkopere wagens behoren aangezien je zei niet iedereen heeft zelfde budget. Een 2.0tdi golf zal evenveel kosten als een 1.6tdi a3, dan heb je ook een wagen met meer vermogen. Ook hier bedoel ik niet dat je beter een golf had gekocht, het is gwn een vergelijk dat je met hetzelfde of minder budget iets krachtiger kan kopen.
Comment
-
Nu on topic over die tuning. Ik zou het niet doen en als je het laat doen niet verder dan stage 1. 105pk in huidige verkeer en met de oorlog op snelheid is al oke, maar ik weet wel dat het altijd leuker is wat reserve te hebben. Ik ben zonet van een bmw 320d 163pk (pere total) naar een mazda benzine 105pk overgestapt. Wel het is wennen en frustrerend maar ik zou het ding nooit chippe. (Niet dat het trouwens iets zou uitmaken op een atmo benzine ma bon los daarvan )Last edited by SteakFriet; 04/08/2014, 23:28.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenDie 256 km/u lijken me toch realistisch aangezien mijn neef onlangs in een 7% afdaling op de Duitse snelweg 287.5 km/u haalde met zijn Polo 1.4 tdi Blue Motion (vorig model, gechipt stage 14 tot 285 pk) . Hij versnelde tot het einde van het beschikbare toerental en zette de versnellingsbak daarna in neutraal waarna hij nog kon versnellen tot bovengenoemde snelheid. Hij overwoog wel om keramische Porsche remmen te laten installeren wegens het ietwat onzekere gevoel met de standaardremmen. Hierbij een foto van de smaakvol gemodificeerde wagen van mijn neef Helmut zaliger.
http://www.mykarre.com/user/gallery/...Tuning-Bilder/Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenNu on topic over die tuning. Ik zou het niet doen en als je het laat doen niet verder dan stage 1. 105pk in huidige verkeer en met de oorlog op snelheid is al oke, maar ik weet wel dat het altijd leuker is wat reserve te hebben. Ik ben zonet van een bmw 320d 163pk (pere total) naar een mazda benzine 105pk overgestapt. Wel het is wennen en frustrerend maar ik zou het ding nooit chippe. (Niet dat het trouwens iets zou uitmaken op een atmo benzine ma bon los daarvan )BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenDat is idd een koopje, als je hem vergelijkt met de marktwaarde toch. Audi is natuurlijk altijd overpriced .
Het is je goed recht of je er nu voor geweekt hebt of niet, hier doelde ik niet op. Iederen doet met zijn (gewerkte of gekregen) centen wat hij wil hoor. Ik bedoelde dat audis over het algemeen nu niet bij de goedkopere wagens behoren aangezien je zei niet iedereen heeft zelfde budget. Een 2.0tdi golf zal evenveel kosten als een 1.6tdi a3, dan heb je ook een wagen met meer vermogen. Ook hier bedoel ik niet dat je beter een golf had gekocht, het is gwn een vergelijk dat je met hetzelfde of minder budget iets krachtiger kan kopen.
Comment
Comment