Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chiptuning Audi 1.6 TDI 105 PK of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Google is uw vriend!

Comment

Hoe? Wordt er garantie gegeven op motoren die enkel nog op het circuit mogen gebruikt worden? Zou mij sterk lijken, maar ja wie weet
      www.skodaforum.eu

Comment

Allemaal rustig blijven hé, het was maar een vraag... Zoals gezegd denk in niet dat ik garantie zal krijgen op de motor, eendert wat ze zeggen lijkt het mij onmogelijk om aan te tonen dat de fout bij de tuning ligt. Nu was ik stage 3 inderdaad niet van plan omdat me dat toch zeer veel pk winst lijkt en ik kan moeilijk geloven dat dit dan niet schadelijk kan zijn voor de motor. Zoveel marge bouwen ze nu toch ook weer niet in? Stage 1 lijkt mij zeker te overwegen en misschien dat ik zelf een sport luchtfilter en uitlaat kan plaatsen om er toch nog wat pk's uit te persen, op een veilige manier dan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
          Een Poloke met 175 pk haalt 256 km/u terwijl een Golf Gti 200 pk nodig heeft om 230 km/u te halen. Niet zwanzen he :-)
          Is een A1 koekendoos met 186pk, op de teller was het 256. Ik bleef erachter hangen met mijn leon tot 220, dan moest ik afgeven omdat mijn toeren op waren.

Dus dat bakje haalt dat wel.
          BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            op de teller was het 256.
            Dat haalt mijne nog niet.
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
              Dat haalt mijne nog niet.
              Leugenaar, heeft u moeke u nooit geleerd da ge ni moogt liegen!! ik zeg van wel!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                Leugenaar, heeft u moeke u nooit geleerd da ge ni moogt liegen!! ik zeg van wel!!
                Neen hoor, 254 is de max nu.
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Als de tuning foolproof is, dan is de waarborg toch niet nodig

Comment

Zeker een aanrader!! Ik heb zelf een audi a1 stage 3 en rij nu al bijna 85000 km zonder problemen.. Heb 179pk en 379 nm koppel.. Nog altijd originele remmen +origineel vliegwiel en koppeling.. Mijn rijstijl is zo extreem dat ik bij mezelf denk "da wilt precies ni kapot.. Heb in Duitsland (waar het mag) , een topsnelheid van 256km/u.. Audi kan dit in principe niet zien bij de 1.6tdi motoren.
                    BMW 125d met 218pk en 450 Nm koppel heeft een topsnelheid van 240 km/h.

Haal eens een dweil voor al die zever hier op te kuisen.

Comment

Polo? Topic goed gelezen!! Ik zwans ni.. Als ik me niet vergis zat forumlid Namaz naast mij.. En derbij ik heb hier aan niemand verantwoording af te leggen en waarom zou ik liegen..
                      Correct, was getuige. Ging 256.

Comment

De mijne geraakt ook al makkelijk aan 220. (1.6tdi 143pk 310nm) 256 moet idd wel mogelijk zijn.
                        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                          BMW 125d met 218pk en 450 Nm koppel heeft een topsnelheid van 240 km/h.

Haal eens een dweil voor al die zever hier op te kuisen.
                          Toch niet deze keer . Vergeet niet dat het maar tellersnelheid is en geen werkelijke snelheid .
                          BMW X5 45e

Comment

256 echte km/u met een Polooke/Fabiaake/Ibizaake , en dan mag er nog een Audi A1 logooke opstaan , met amper 175 pk is fysiek onmogelijk tenzij je dit meet in een afdaling van 10% en windkracht 6 in de rug.

Comment

Vergeet niet dat een A1 belachelijk lange verhoudingen heeft
                              BMW X5 45e

Comment

Chiptuning Audi 1.6 TDI 105 PK of niet?

Oorspronkelijk geplaatst door mozarella Bekijk Berichten
                                256 echte km/u met een Polooke/Fabiaake/Ibizaake , en dan mag er nog een Audi A1 logooke opstaan , met amper 175 pk is fysiek onmogelijk tenzij je dit meet in een afdaling van 10% en windkracht 6 in de rug.
                                Rijdt eens mee en we klappen nog eens

Tzijn trouwens TELLERkilometers

Mijn leon haalde 212 echte km's met amper 140pk/300Nm en de mini gaat tegen de 220 met 135pk/175nm
                                Last edited by kefkie; 02/08/2014, 17:52.
                                BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mozarella Bekijk Berichten

En toch is het zo, mij kan het eerlijk gezegd niet veel schelen dat mensen het niet geloven.
                                  Ik zat naast hem op het moment dat hij die snelheid haalde, lege autobahn was ideaal hiervoor.

Yannick, mss nog maar eens doen en de Gopro meenemen? En dan komt automatisch de discussie: "ja, dat kan wel zijn, maar we vinden het onverantwoord en blablabla en blablabla".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                    De mijne geraakt ook al makkelijk aan 220. (1.6tdi 143pk 310nm) 256 moet idd wel mogelijk zijn.
                                    was dat 256 op een vlak stuk of ging het naar beneden?!

vind het toch ook moeilijk te geloven... normaal heb je zoiets van 230 pk nodig om +250 te rijden...

Comment

Is ook totaal onbelangrijk of een stadswagentje a la Fabia of A1 nu 140 of 240 km/u haalt. Ik zou veel meer onder de indruk zijn als u , op eigen kracht , een maximum snelheid van pakweg 70 km/u haalde op een fiets (windstil/platteweg) zoals een Cavendish of Kittel .Vermoedelijk is de tellerafwijking opzettelijk vergroot door de tuner om de klant de indruk te geven dat de wagen sneller is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
                                        was dat 256 op een vlak stuk of ging het naar beneden?!

vind het toch ook moeilijk te geloven... normaal heb je zoiets van 230 pk nodig om +250 te rijden...
                                        Mooie duitse autobaan, mooie zomerdag, lange versnellingsbak verhouding en gaan. Samen met een leon en mini cooper S
                                        BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                          Mooie duitse autobaan, mooie zomerdag, lange versnellingsbak verhouding en gaan. Samen met een leon en mini cooper S

Ja Krikkie reed achter ons met de Cooper S

Comment

Working...
                                          X