Oorspronkelijk geplaatst door dbr2
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Chiptuning Audi 1.6 TDI 105 PK of niet?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenIedereen doet wat hij wil met chiptuning. Ik ben nog steeds van mening, indien je meer pit in je wagen wil koop er dan 1 met een zwaardere motor. In een A1 vind ik het al helemaal ridicuul. Ik zou het risico niet nemen, ken verschillende mensen die het gedaan hebben met last nadien. Langs de andere kant ken ik ook genoeg mensen die zeer tevreden zijn. Moest je het laten doen, laat het bij een deftige tuner doen, PP bijvoorbeeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenWanneer ga jij eens doorhebben dat je in 2012 je geregistreerd hebt op het foute forum?
Bij deze kunnen we dat ook rechtzetten
http://www.ecoforum.nl/Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenDan zou ik als die versleten opteren voor een iets betere band, met wat meer grip en minder compromissen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bendb4ubreak Bekijk Berichtenhéhé, dacht eerlijk gezegd da da toch al 'redelijk' sportieve banden waren... Enige tips waar ik in't vervolg op moet letten? Zijn nog maar een week of 3 oud dus 't zal nog efkes duren eer dat er ander opmoeten
Heb ongeveer 80k km gereden met die leon, set of 4-5 bandjes doorgereden en die michelins waren veruit het beste
Bridgestones heb ik ook gehad. Waren best ok, maar niet meer dan dat. Continental sportcontact 5 heb ik ook gehad. Tot op de draad versleten na 12k km. En pirelli's waren na 1 trackday versleten en begonnen gewoon af te pellen. Lagen wel op een 911 af fabriek, nu zijn het supersports en die zij echt super.
goei banden doen veel meer dan enkele pk's. Op de ring zat ik op het gemakje rond 9m30 ongeveer. Voor de ongelovige hier, Namaz zat erbij. Contintentals en bridgestones waren beduidend minder imo.BMW X5 45e
Comment
-
Om het even te hebben over die 1600tjes.
Heb nog geen VAG in mijn bezit gehad maar heb met een 1.6eHDI 92pk DS3 gereden deze ging voor de tuning amper vooruit met moeite 180km/h na dat ik hem heb laten chippen ging hij vlot 193km/h 75k km geen enkel probleem gehad.
Nu ben ik in het bezit van een Opel Astra ST 1.6CDTI met van het fabriek uit 136pk/320nm/100kw, ik beschik over het flexridesysteem waardoor ik de wagen door een druk op de knop SPORT sportief kan afstellen dus ook de motor. Ben 3weken terug van Duitsland en heb hem daar eens laten gaan en deze haalde toch ook 214km/h op de digitale teller...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bendb4ubreak Bekijk BerichtenDat mag dan wel u mening zijn, maar niet iedereen heeft hetzelfde budget he, ik kon deze wagen heel goedkoop op de kop tikken door een buitenkansje. 105 pk valt nog mee qua verzekering op mijn leeftijd, als ge hoger gaat kunde al een pakske bijbetalen op 18 jaarLast edited by SteakFriet; 03/08/2014, 23:03.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenIk had nog een vraagje : zijn petjes verplicht op die 270 km/u A1 testrit ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk BerichtenZo'n A1 is eigenlijk maar een kunstmatig opgewaardeerd krapper Fabiaake en niet te vergelijken met een echte Audi.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenDat is waar, al eens stilgestaan waarom 18jarige meer moeten betalen voor zwaardere wagens? 105pk lijkt me voldoende op die leeftijd. Dat is een andere discussie uiteraard die ik niet op gang wil brengen. En als je een audi kan kopen lijkt me toch dat het budget wel meevalt of je hebt een heel goedkoop zaakje gedaan.BMW X5 45e
Comment
-
Chiptuning Audi 1.6 TDI 105 PK of niet?
Mannekes toch, wat een bende zeikerds hier. Djeezes. Rijdt dan mee ipv keyboardwarrior te spelen.
Ik wil er zelfs voor wedden dage u ongelijk ga moeten toegeven.
hoe moeilijk kan het zijn.
TELLERKILOMETERS
JUISTE BANDEN
Enkel de kritiek op de remmen kan ik wel volgenLast edited by kefkie; 03/08/2014, 23:40.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenEnkel de kritiek op de remmen kan ik wel volgen
IK vind dus geen grotere remmen voor mijn auto.. en dit is ook technisch niet mogelijk.. Indien iemand hier meer van weet mag me altijd contacteren maar ik ben er nu al een jaar aant achter zoeken en ik heb er nog steeds geen gevonden!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenEn hoeveel mensen er ook kritiek hebben!! Ik heb hier heel het internet al afgezocht, want google is wel mijn vriend!
IK vind dus geen grotere remmen voor mijn auto.. en dit is ook technisch niet mogelijk.. Indien iemand hier meer van weet mag me altijd contacteren maar ik ben er nu al een jaar aant achter zoeken en ik heb er nog steeds geen gevonden!!
Vraagt wel wat werk enkel te gebruiken boven 250/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenEn hoeveel mensen er ook kritiek hebben!! Ik heb hier heel het internet al afgezocht, want google is wel mijn vriend!
Zo eentje zoeken en molesteren, dan hebben we onderdelen genoeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenZo eentje zoeken en molesteren, dan hebben we onderdelen genoeg
https://www.google.be/search?q=Audi+...w=1600&bih=775
Past allemaal niet, is een ander onderstel.. al lang achter gezocht ze da wast eerste dak gedaan had
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenJa dan is het maar ondergaan he
Comment
Comment