Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chiptuning Audi 1.6 TDI 105 PK of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
    Aan 2-3 uur zitte rap. Heb daar ook zoiets gezeten.
    Ne vriend van mij heeft een klein uur moeten wachten bij Heinz in Aalst, ik heb daar ook wel veel negatieve dingen over gehoord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
      Schrijft BR-P zen mappen niet zelf dan?

Toch wel maar ze kunnen dat niet zo goed daar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
        Toch wel maar ze kunnen dat niet zo goed daar.
        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bendb4ubreak Bekijk Berichten
          Ik denk niet dat ik tot iets verplicht ben aangezien ik niet instem met deze stemming
          Staat nogthans in ons contract.
          Lees de kleine letterkes maar.
          Ik zou naar dvx gaan, al veel goeds van gehoord
          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
            Staat nogthans in ons contract.
            Lees de kleine letterkes maar.
            Ik zou naar dvx gaan, al veel goeds van gehoord
            Oorspronkelijk geplaatst door bendb4ubreak Bekijk Berichten
            Ik denk niet dat ik tot iets verplicht ben aangezien ik niet instem met deze stemming
            Blijkbaar de forum regels niet gelezen toen je een account aan maakte. 😃
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Misschien ook eens vermelden welke de straffen zijn bij niet nakoming van het contract... Zijn dit louter financiele straffen of waren er ook lijfstraffen in opgenomen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                Misschien ook eens vermelden welke de straffen zijn bij niet nakoming van het contract... Zijn dit louter financiele straffen of waren er ook lijfstraffen in opgenomen?
                Krikkie zal dit wel eens nakijken.
                Regels zijn er om gevolgd te worden hé.
                den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
                  Nu heb je aan de ene kant gelijk (wat betreft het feit dat er bitter weinig commentaar mag komen ivm de premium merken hier) , maar aan de andere kant moet je ook dikwijls zien wat voor commentaar dit vaak is.
                  Ik rijd nu toevallig sinds enkele maanden terug met één van de volgens sommige "premium" merken, maar heb daar geen uitgesproken mening over. Of dit nu beter rijdt dan een ander merk of merken is volledig persoonlijk.
                  Mijn Renault, Seats, of Toyota's (enz ) hiervoor, hadden ook allemaal hun sterke, en hun minder sterke punten. Net zoals de auto's die nu in de garage staan hier.

Het probleem op een (dit) forum, is meestal het verschil van meningen en vaak onwetendheid (langs beide kanten). Zo is het gros van de mensen die nog nooit een achterwielaandrijver heeft gehad (of een heel oud model) er van overtuigd dat telkens het regent, je met die wagens niet veilig kan rijden, laat staan dat het gesneeuwd heeft.
                  Of dat BMW/AUDI rijders per definitie agressieve chauffeurs zijn of hun richtingsaanwijzer niet gebruiken, enz
                  Zo schermen anderen weer met het feit dat ze langer garantie hebben, of goedkoper gesteld zijn, of er van overtuigd zijn dat bepaalde merken niets anders zijn dan een badge.

Het is altijd hetzelfde liedje. Met zit mekaar te provoceren en uit te dagen, zo hard men kan, en als er iemand in een opwelling dan eens een steek laat vallen, wordt dit uitvergroot.

Een persoon kan hier ook zijn wagen niet meer op een normale manier voorstellen (iets wat ik zelf met mijn active hybrid heb gemerkt), met MOET altijd zijn eigen mening komen opdringen. Iemand die zijn wagen komt voorstellen heeft deze wagen gekocht, omdat deze op dat moment het beste bij zijn privé of werk past en dat is voor ieders verschillend. Dat iemand een andere kleur had gekozen, of meer pk, of andere opties, enz, dat mag gezegd worden, maar waarom altijd die eindeloze welles nietes spelletjes. Zoek 1 voorstelling van eender welk merk/model, er staat altijd wel kritiek in over kleur/opties/vermogen.

Net zoals deze TS, je merkt dat hij van techniek/fiscaliteit, ed weinig tot niet op de hoogte is. Dit mag op een forum als dit geen probleem zijn, en al je het leest is dat blijkbaar wel het geval.
                  Wij (de mensen die wel wat met auto's bezig zijn en van techniek afkennen) weten dat chiptuning automatisch meer slijtage meebrengt, gaat de wagen niet meer betrouwbaar zijn? Dat zeg ik niet, maar laat ons proberen mekaar te helpen en te stoppen met onze eigen meningen voor waarheid te verkondigen en soms zelfs erger, op te dringen.
                  Euh... Ik heb u toen gezegd dat ge ne N54 moest kopen, en ge hebt ni geluisterd .. Eeuwige spot en mockery zal uw doem zijn van mijnetwege.... NEM

En voor de rest...
                  Ik kan enkel maar vast stellen dat jaar na jaar de populatie zeikerds op AW exponentiël toeneemt.. Vroeger hadden we enkel The Swede met zijn occasioneel dieselbasjen... nu is er toch al een heel voetbalploeg incl bankzitters en ballenjongens.. met evenveel streken that is ...

Edit :

Overigens.. ik haal met mijn stage 2 ook wel 257 km/h hoor...
                  Last edited by ; 09/08/2014, 12:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                    Euh... Ik heb u toen gezegd dat ge ne N54 moest kopen, en ge hebt ni geluisterd .. Eeuwige spot en mockery zal uw doem zijn van mijnetwege.... NEM

En voor de rest...
                    Ik kan enkel maar vast stellen dat jaar na jaar de populatie zeikerds op AW exponentiël toeneemt.. Vroeger hadden we enkel The Swede met zijn occasioneel dieselbasjen... nu is er toch al een heel voetbalploeg incl bankzitters en ballenjongens.. met evenveel streken that is ...

Edit :

Overigens.. ik haal met mijn stage 2 ook wel 257 km/h hoor...
                    Hehe, ik kan niet met een vorig model rijden, dat weet jij toch

En het gaat niet over u, ik ken u en gij weet ni beter hahahaaha, der mag gelachen worren he

Het gaat er bij idd om, dat dit forum merkblinde mensen aantrekt, en idd veel meer als vroeger.

"BMW zijn per definitie agressieve chauffeurs, auto's waar je geen bocht mee kan nemen in de regen, laat staan rijden in de sneeuw, franse wagens zijn rommel en staan altijd in pan, Dacia's zijn geen auto's, Toyota's en Mazda's zijn voor bompas en bomma's, enz enz."

Het is hier de laatste tijd echt erg....

Laat voor mij nu juist de Renault mijn meest betrouwbare auto zijn, de BMW diegene waar ik mij het veiligste in voel om een bocht te nemen tijdens regen en zelfs sneeuw, de dacia een geweldige auto zijn prijs/kwaliteit en de nieuwe Mazda 6 de mooiste en hypste auto vinden die er rond rijdt op onze wegen
                    Last edited by Vlammembaareg; 09/08/2014, 13:00.
                    2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                    2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                    2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                    2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                    2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
                      Hehe, ik kan niet met een vorig model rijden, dat weet jij toch

En het gaat niet over u, ik ken u en gij weet ni beter hahahaaha, der mag gelachen worren he

Het gaat er bij idd om, dat dit forum merkblinde mensen aantrekt, en idd veel meer als vroeger.

"BMW zijn per definitie agressieve chauffeurs, auto's waar je geen bocht mee kan nemen in de regen, laat staan rijden in de sneeuw, franse wagens zijn rommel en staan altijd in pan, Dacia's zijn geen auto's, Toyota's en Mazda's zijn voor bompas en bomma's, enz enz."

Het is hier de laatste tijd echt erg....

Laat voor mij nu juist de Renault mijn meest betrouwbare auto zijn, de BMW diegene waar ik mij het veiligste in voel om een bocht te nemen tijdens regen en zelfs sneeuw, de dacia een geweldige auto zijn prijs/kwaliteit en de nieuwe Mazda 6 de mooiste en hypste auto vinden die er rond rijdt op onze wegen
                      Denk je nu echt dat je alleen staat... 100 den delen uw mening. Je ziet alleen de anderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                        Denk je nu echt dat je alleen staat... 100 den delen uw mening. Je ziet alleen de anderen.

Omdat die "anderen" heel prominent aanwezig zijn en het verpesten voor die "100derden"
                        En die anderen zijn niet enkel de "merkblinden" maar even goed de eco-ridders, e.d.
                        Het is een auto forum, en zoals over alles, als je wil dat mensen jou mening respecteren, zorg dan dat jij ook die van het leert te respecteren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                          Krikkie zal dit wel eens nakijken.
                          Regels zijn er om gevolgd te worden hé.
                          Ok de regels stonden in braille, niet simpel dus.
                          Wrijf eens goed over u scherm.
                          Hierbij ben ik tot de vastelling gekomen dat er enkel lijfstraffen volgen wanneer hij naar tuninkid zijne zever luistert.
                          De lijfstraffen gebeuren door dbr2 himself.
                          2x in de poes 3x in de protter.
                          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                            Ok de regels stonden in braille, niet simpel dus.
                            Wrijf eens goed over u scherm.
                            Hierbij ben ik tot de vastelling gekomen dat er enkel lijfstraffen volgen wanneer hij naar tuninkid zijne zever luistert.
                            De lijfstraffen gebeuren door dbr2 himself.
                            2x in de poes 3x in de protter.
                            En gij gaat daar op toekijken dat alles volgens de regels gebeurt?
                            Ge kunt misschien meteen een datum en plaats kiezen.
                            Dvx heeft net een mooie ruimte geopend dus tijdens het 2 uur durende programmeer werk aan de A1 kan je wel iets plannen.
                            den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                              Omdat die "anderen" heel prominent aanwezig zijn en het verpesten voor die "100derden"
                              En die anderen zijn niet enkel de "merkblinden" maar even goed de eco-ridders, e.d.
                              Het is een auto forum, en zoals over alles, als je wil dat mensen jou mening respecteren, zorg dan dat jij ook die van het leert te respecteren.
                              Ja meester ;-)

Comment

Working...
                              X