Oorspronkelijk geplaatst door MrTC
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Octavia vs. Sportback
Collapse
X
-
-
Wat heeft iedereen hier toch met lederen zetels?
Je bevriest daarin in de winter en verbrandt en plakt in de zomer?
En Xenon?! das toch geen must-have? Ik denk dat de meeste mensen meer nut hebben van een ingebouwde GPS dan Xenon. Toch als je ziet hoeveel mensen er zo een lelijke "tsjoep" aan hun voorruit kleven. En zeg nu zelf, waarop ga je het meeste vloeken als je op een donker landweggetje verdwaald bent? Het feit dat je maar 100m ver kan zien ipv 120 mét xenon of dat je nog geen 50m verder niet weet waar je bent?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk BerichtenWat heeft iedereen hier toch met lederen zetels?
Je bevriest daarin in de winter en verbrandt en plakt in de zomer?
En Xenon?! das toch geen must-have? Ik denk dat de meeste mensen meer nut hebben van een ingebouwde GPS dan Xenon. Toch als je ziet hoeveel mensen er zo een lelijke "tsjoep" aan hun voorruit kleven. En zeg nu zelf, waarop ga je het meeste vloeken als je op een donker landweggetje verdwaald bent? Het feit dat je maar 100m ver kan zien ipv 120 mét xenon of dat je nog geen 50m verder niet weet waar je bent?
héhé. Volledig met eensThe shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Je drumstel gaat in de SB?
Dan ga ik voor de SB!
Al die opties op de Skoda zijn wel leuk maar 't blijven prulletjes hé.
De GPS is een leuk voordeel maar je kan in de SB ook een toestelletje naplaatsen voor weinig €'tjes.
Moest de Skoda nu een DSG-bak krijgen, dan zou ik wel twijfelen.
De Skoda is leuk uitgerust maar de SB biedt eigenlijk alles wat je nodig hebt en ziet er gewoon leuker uit.
Een dik uitgerust Skoda, 't blijft bij mij toch nog altijd wennen hoor.
Als je de Skoda neemt, zal iedereen je plots heel sympathiek en slim vinden, dat wel!
VW heeft dat verpauperde oostblokmerkje immers van de ondergang gered en biedt haar technologie, deftig verpakt en tegen een deftige prijs aan.
Toch blijft de Audi qua uitstraling, afwerking en materiaalgebruik een klasse hoger. Daar kunnen die extra opties bij de Octavia voor mij niet tegenop.
Je bent jong dus ik zou die jeugdige, strakke en leuke SB nemen.
Als het niet voor het uiterlijk is, dan voor het interieur.
De loopzuivere materialen, de styling en de heerlijke zin voor detail en afwerking zouden, bij mij althans, nooit gaan vervelen.
De interieurruimte is hetzelfde en de extra koffer in de Skoda heb je blijkbaar niet echt nodig om je drumstel in te proppen.
Het enige minpunt waar ik u voor wil waarschuwen (maar dat zal je zelf al gestest hebben) zijn de basiszetels bij Audi,
die nogal hard zijn en minder comfort kunnen bieden dan de Octavia.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenHet enige minpunt waar ik u voor wil waarschuwen (maar dat zal je zelf al gestest hebben) zijn de basiszetels bij Audi,
die nogal hard zijn en minder comfort kunnen bieden dan de Octavia.
zijn de basiszetels trouwens niet identiek van beide wagens, op het stofje na ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendie van de octavia zijn ook knoerhard...en wat erger is, ze hebben een vervelende bolling
zijn de basiszetels trouwens niet identiek van beide wagens, op het stofje na ?
Hij zal het al wel getest hebben, zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges Bekijk Berichtenme too.De Audi rijd zovéél beter!
En ik vertrouw Skoda ook niet echt ook al zullen hier de meeste me tegenspreken met hun voorbeelden, ik blijf Skoda niet vertrouwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk Berichtenidd, wie van deze poll heeft voor Skoda gekozen omwille van de opties? Ik denk de meeste. Ik kies voor rijgedrag en vooral rijgeluiden die je bij Skoda het meest hebt.
En ik vertrouw Skoda ook niet echt ook al zullen hier de meeste me tegenspreken met hun voorbeelden, ik blijf Skoda niet vertrouwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xplain Bekijk BerichtenIk weet het echt niet meer. De ene dag wil ik kilometers autostrade doen met de Octavia en de andere dag wil ik een brood gaan kopen met de Sportback.Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105
Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtendan ben je ook wel de laatste der mohikanen....
Ik rij liever met een basic model van een degelijk duits merk (Audi) dan een Skoda met een heleboel opties die de wagen niet beter doet rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fenix4life Bekijk BerichtenDe Audi A4 kost minder dan de A3 sportback
dus de A4
Comment
-
Ik denk dat een Audi A4 Berline 1.9TDI met premium pack ook voor die leasingprijs te krijgen is, dat zou dan mijn keuze zijn.
Een Audi A4 Avant zal waarschijnlijk net te duur worden. Ik zou het zeker eens navragen, de A4 is scherp geprijsd in leasing.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk BerichtenIk denk dat een Audi A4 Berline 1.9TDI met premium pack ook voor die leasingprijs te krijgen is, dat zou dan mijn keuze zijn.
Een Audi A4 Avant zal waarschijnlijk net te duur worden. Ik zou het zeker eens navragen, de A4 is scherp geprijsd in leasing.
Audi A4 Avant 1,9L TDi 115pk 5v, 2007
Metaallak
Airbags vr/zydelings/sideguard, Mistlichten vooraan, Centrale armsteun
vooraan, Electronische airconditioning, Neerklapbare achterbank, Aluminium
inlegplaatjes, Boordcomputer, Electrische buitenspiegels, Zetel links vr,hoogte,regelb., cent.deurvergrend+afstandbed., Elektrische ruiten vooraan, 3 hoofdsteunen achteraan.
Opties :
Radio Concert gratis / 10 LS
Pack Premium gratis:- lederen stuur,
- elektrische buitenspiegels plus ontdooiing,
- volumetrisch en perimetrisch alarm,
- snelheidsregelaar,
- Acoustic Parking System achteraan,
- 15-spakige 16"-velgen.
40.000 km/jaar
160.000 km, 48 maanden
Totale huurprijs zBTW: €606,45
Comment