Oorspronkelijk geplaatst door Doa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SUV voor 40-45k
Collapse
X
-
[QUOTE=Majestic;5395631]Een Touareg start hier aan 55k. Met wat opties (zelfs beperkt) zit je snel aan 60 a 65k.
Je moet je kennis niet wijsmaken dat hij dat nieuw voor 40k gaat hebben.
Iedereen wilt altijd van alles, maar men wil er niet voor betalen.
Een GLK en een Touareg zie je nooit rijden zeg je... tuurlijk niet, die kosten relatief veel geld.
Men wil er wel voor betalen,enkel is het nu zo dat je met 2 miljoen Belgische frank niet meer in het hoger segment moet gaan shoppen,wat eigenlijk schandaleus is....
Als je eens uitrekent hoeveel jaar je daarvoor moet werken(om dit zuiver over te hebben),best maken dat je neerzit...
Maar ik en zovele anderen hebben het er wel voor over .........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk BerichtenMoet het een nieuwe wagen zijn?
En zo'n Cherokee: co2 van 218, betrouwbaarheid weet ik zo ook niet en rampzalige restwaarde.
Oorspronkelijk geplaatst door Majestic Bekijk BerichtenAch ja, en als je dan eindelijk de goedkoopste Touareg in Europa gevonden hebt (zo kaal als een knikker), klaar om te importeren via één of ander parallel circuit...
... dan zegt hij waarschijnlijk "Neen, laat maar, te omslachtig... ik heb een Q5 besteld" :-)
(Invoeren en keuren, BTW voorschieten en recupereren, psychologische onzekerheid betreffende garantie, etc.)
Wat niet wegneemt dat ik je toch succes wens met je jeugdig enthousiasme :-)
Ik veronderstel dat je er zelf ook iets aan verdient.
Comment
-
De nieuwe Lexus NX 300h, misschien?
Basisprijs FWD = 41.990,-
Nettoprijs van de AWD Business Edition met optioneel leder pack = 44.650,-
Een betere oplossing qua SUV vind je niet als een lage CO2 belangrijk is: vanaf 116 g/km voor de FWD. De AWD in Business Edition heeft 117 g/km uitstoot.
Staat in de Lexus showrooms begin oktober, maar is nu al bestelbaar
Comment
-
ik zat enkele maanden geleden met hetzelfde probleem. ik wou een ruime suv of mpv tot ong 40 k. Alhoewel 40 k niet echt weinig is, is het ook niet veel als je in dit segment gaat zoeken. Ik ben uiteindelijk voor een mpv gegaan die al lang op de markt is. Hierdoor kreeg ik een grote korting.
De enige suv die volgens mij in aanmerking kwam is de Volvo XC 90. daar krijg je nu ook een grote korting omdat hij einde serie is. Zelf heb ik dat te laat gezien, anders was ik zeker die Volvo ook gaan testrijden.
Als het wat kleiner mag is een RR Evoque ook een mooie wagen onder de 40k.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door danny1 Bekijk Berichten
Comment
-
NX valt helaas af omdat hij enkel als naft te verkrijgen is. Een xc60 is ook een mogelijkheid maar lijkt me nogal klein (nog nooit mee gereden). De XC90 zit met een hoge CO2 en het feit dat het model echt wel oud is. BMW x3 rijdt veel te hard en sowieso staat een BMW niet hoog op het verlanglijstje.
Ik zal jullie op de hoogte houden van wat het uiteindelijk wordt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robinb Bekijk BerichtenNX valt helaas af omdat hij enkel als naft te verkrijgen is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robinb Bekijk BerichtenDat geloof ik best, maar als je 'gratis' diesel kan tanken vind je dat geratel van zo'n zelfontbrander plots minder storend
Comment
-
Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
Comment