Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw 635d cabrio 2008 of mini Cooper D cabrio houden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bmw 635d cabrio 2008 of mini Cooper D cabrio houden

Zou ik mijn mini cooper D cabrio van 2010 wisselen met een bmw 635d cabrio van 2008
    meestal rijdt Mijn vrouw met deze wagen maar als ik er dan toch eens mee rijd denk ik wat doe ik in dit vrouwen autootje misschien is de bmw wel een leuk alternatief
    Last edited by ; 01/09/2014, 20:43.

Ik zou dat doen.

Comment

met deze geringe info is het moeilijk een keuze te maken:
      - kmstand bmw <-> kmstand mini
      - heb je de grotere running cost vd bmw in acht genomen (rijtaks, onderhoud,... liggen beduidend hoger dan de mini)
      -...

puur op de info die we krijgen, zou ik de bmw 635 cabrio nemen
      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Bmw 120000km
        mini 50000 km
        Kosten zijn verantwoord te noemen vind ikzelf

Comment

Zou zelf voor de 6 gaan, maar hoeveel km's ga je ermee doen?

Bij niet teveel km's zou ik voor een benzine gaan

Comment

Can't believe that this is even a question.....

De 6 cabrio natuurlijk ;-)
            En idd benzine bij niet teveel km.

Comment

omg
              de 6 = sexy lady
              de mini = lelijke muis

keuze rap gemaakt toch?
              lets have some more member berries

Comment

Ik zou de Mini verkopen en inruilen voor een kwalitatief betere Skoda Fabia.

Comment

zeg dbr2 is een skoda hip misschien bij jullie op de groendienst?
                  of heb je aandelen?
                  lets have some more member berries

Comment

Wisselen?? Je gaat dan toch moeten opleggen hoor.
                    €15.000 a 18.000€ voor een Cooper D Cabrio van 2010 tegen €25.000 a €28.000 voor een 635d Cabrio van 2008.
                    Behoorlijke extra kosten zoals psycho dad al zei... taks, verzekering en onderhoud.

Voor de rest... zeker voor de 6 gaan.
                    Heb er zelf ook een aantal jaren zo eentje gehad (was wel benzine) en dat was een geweldige auto.
                    Comfort, ruimte, power... ideaal... ik mis hem nog steeds :-)
                    Mini? Wat Mini? :-)

Comment

Mini houden, BMW 6 is maar een lelijk gedrocht.

Comment

Heb je al met zo'n 6 gereden? Beetje belachelijk om je zonder eigen opinie door ons te laten adviseren/sturen...
                        De 6 gaat een pak sneller zijn, luxueuzer, maar ook zwaarder en duurder.

Comment

Doet mij een beetje denken aan " Waar gaan wij vandaag lunchen ? MacDo of sterrestaurant ?"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                            Mini houden, BMW 6 is maar een lelijk gedrocht.
                            En de mini is veel knapper.

Comment

Ja.

Comment

Het is nu niet dat een Mini een slechte auto is.
                                Maar waarom een zoveel duurdere, grotere en loggere auto kopen als je er maar af en toe zelf mee rijdt?
                                Wilt uw vrouw wel met een 635 rijden?

Comment

Ze wilt ermee rijden om mij een plezier te doen zou er wel meer mee rijden als nu met de mini
                                  heb zelf al wel met een 6 gereden maar vroeg me af wat andere mensen hiervan denken ben zelf een grote bmw adept en daarom sterk bevooroordeeld mijn gedacht is sowieso de 6 maar heb ook een beetje verstand en net dat is niet goed voor een autofreak 10 jaar geleden zou ik geen seconde getwijfeld hebben maar met dochters van 15 en 14 denk ik soms hou de mini nog drie jaar en de oudste heeft haar verjaardagscadeau op haar 18 al en dit doe je niet met de 6
                                  blijft wel een luxe probleem natuurlijk

Comment

Een 630i lijkt me een veel aangenamere motor (en al zeker in een cabrio). Zal ook wel een stuk goedkoper zijn in aankoop en vrij betrouwbaar dacht ik. Vind het ook wel knappe karren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Minibmw Bekijk Berichten
                                      denk ik soms hou de mini nog drie jaar en de oudste heeft haar verjaardagscadeau op haar 18 al en dit doe je niet met de 6
                                      blijft wel een luxe probleem natuurlijk
                                      en nadien nog een mini bijkopen voor de jongste dochter dan?

beetje heavy als verjaarsdagscadeau als je t mij vraagt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                                        Een 630i lijkt me een veel aangenamere motor (en al zeker in een cabrio). Zal ook wel een stuk goedkoper zijn in aankoop en vrij betrouwbaar dacht ik. Vind het ook wel knappe karren.
                                        ik volg
                                        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Working...
                                        X