Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plezierauto voor beperkt budget

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door JollyRoger Bekijk Berichten
    Het moet een AP2 zijn ? Als het een S wordt uiteraard ...
    Niets moet, maar ik vind ze sowieso mooier, ze ogen ook een pak moderner, en ze zijn op redelijk wat punten aangepast tegenover een AP1 (glazen ruitje, motor waar weinig tot geen problemen meer mee zijn in tegenstelling tot de eerdere modellen, minder giftig op de limiet, ...)

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Die EP3 zie ik zitten!
    Die JDM? Echt zalig om mee te rijden zoiets! Standaard meer pk's dan de Europese modellen, en ook standaard voorzien van een betere versnellingsbak mét sper, alsook dikkere strut-bars.
    Honda Civic Type R EP3 - 200pk
    Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
    Honda Civic Type R EP3 - 250pk
    Honda Del Sol - 120pk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
      Niets moet, maar ik vind ze sowieso mooier, ze ogen ook een pak moderner, en ze zijn op redelijk wat punten aangepast tegenover een AP1 (glazen ruitje, motor waar weinig tot geen problemen meer mee zijn in tegenstelling tot de eerdere modellen, minder giftig op de limiet, ...)

Die JDM? Echt zalig om mee te rijden zoiets! Standaard meer pk's dan de Europese modellen, en ook standaard voorzien van een betere versnellingsbak mét sper, alsook dikkere strut-bars.
      Yap die JDM , en niet ver van mijn woonst om te gaan bekijken.

Comment

Moest ge gaan kijken doet wesley dan maar ne goeiedag (zeg maar van de organisator van de meeting waar hij dj was in limburg).
        Het was trouwens na het meerijden met mijn EP3 dat hij besloten heeft om er ook eentje te zorgen (en hij deed het beter dan mij want hij is de beste versie van de EP3 gaan halen die er is )
        Honda Civic Type R EP3 - 200pk
        Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
        Honda Civic Type R EP3 - 250pk
        Honda Del Sol - 120pk

Comment

En s er hier al iets uit de bus gekomen :-)?
          Al wat wijzer geworden?

Comment

Geen idee of het hier al is gezegd maar eerste dat in mij opkomt: 200SX. Betrouwbaar, goedkoop, veel stukken voor te krijgen, RWD, relatief licht. Echte fun kar. Met u budget kan je een mooie S14a kopen
            Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
            www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Working...
            X