Dan sowiso de Range.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SUV Challange 1
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenEen verrassing!
plus die zaten toch wel goed in de uitrusting dacht ik die Jeeps?BMW X5 45e
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk BerichtenGreco, zoek je echt iets met meer comfort?
zoniet, als ge nu met een performante A6 rijdt, gaat ge die Amerikanen (oude Volvo XC90 reed in ieder geval als een Am.) dan niet te boot-achtig/lomp vinden?
Toch nu graag iets dat wat hoger op zijn wielen staat. Louter beroepsmatig, voor de bagageruimte en de locaties waar we soms zitten.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIk zoek vooral "iets" anders, dan een 4de keer Audi A6.
Toch nu graag iets dat wat hoger op zijn wielen staat. Louter beroepsmatig, voor de bagageruimte en de locaties waar we soms zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenJa zo'n D5 niet hé, ik had het over de T8Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDie T8 is ook een 2.0!!!
Inderdaad!!!Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenAwel ne Allroad dus zoals Namaz zegt
Biturbo FTW!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenBiturbo FTW!!
El Greco, nu efkes serieus, ik denk wel dat zoiets de beste optie zal zijn hoor, zeker tov die Jeep...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichten5 GT?
is iets anders dan A6, hoger en hebt ge in RWD of 4WD...
Alleen staat hij zo hoog niet op zijn poten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenX5 jong!
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenVW Touareg.BMW X5 45e
Comment
-
Doe mij maar een RR of is die D5 voldoende voor die XC90 ?
Comment
-
-
Blijkbaar heeft mijnen neef nu ook een grand Cherokee gekocht.
Was nochtans een Bmw rijder.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenSteekt de X5 en de Range hier nog tussen en de meningen zijn uiteenlopenderHeb deze bewust hier niet tussen gezet. Vandaar Challenge 1...
Tis één van deze drie.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenJong geweld!!! Hebben geen geduld.Heb deze bewust hier niet tussen gezet. Vandaar Challenge 1...
Tis één van deze drie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenoverstappen van een V6 naar een 4-cilinder is toch altijd wennen.. ik zou bij de 6cilinders blijven.
plus die zaten toch wel goed in de uitrusting dacht ik die Jeeps?
Jeep inderdaad rijkelijk uitgerust tegen een onklopbare prijs die netto méér dan € 10.000 lager ligt dan bvb RRS, X5, Allroad, ML, enz...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
Comment