Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SUV Challange 1
Collapse
X
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenVW Touareg.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenAwel ne Allroad dus zoals Namaz zegt
Allroad = A6 hé. Schilder of behang jij dan niet af & toe? Of kijk jij 9 jaar op hetzelfde?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenKan hier bijna niet meer volgen.
Allroad = A6 hé. Schilder of behang jij dan niet af & toe? Of kijk jij 9 jaar op hetzelfde?
Een ander kleurke is toch goed?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenBiturbo FTW!!Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichten5 GT?
is iets anders dan A6, hoger en hebt ge in RWD of 4WD...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenKan hier bijna niet meer volgen.
Allroad = A6 hé. Schilder of behang jij dan niet af & toe? Of kijk jij 9 jaar op hetzelfde?
Maar ge wou iets dat gewoon wat hoger op z'n poten stond, awel...
Moeilijke mens!
Ik kijk al 4 jaar op m'n vriendin, en ben van plan er nog wat jaarkes bij te doen, dus ja ik rijd en kijk minstens 9 jaar op 't zelfde
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenEen ander kleurke is toch goed?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenWaarom eigenlijk gene Benz E 350 BlueTEC 4MATIC Break?
Was van plan om die in challenge 3 te zetten, kwestie van het een beetje overzichtelijk te houden binnen een bepaalde groep wagens.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenDoe mij maar een RR of is die D5 voldoende voor die XC90 ?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIk zou toch ook voor een GL gaan als ik u was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenWie weet dat. XC90 nieuw, nieuw, 4 cilinder met 1969cc. Kostenplaatje ligt voor een RRS vrij hoog om maar te zeggen feitelijk net buiten het budget met de korting die we nu krijgen.
Wat met een x5, komt een Aziaat ook in aanmerking of is dit big no no?
Comment
-
De XC90 is echt een geslaagde verschijning, maar puur op uiterlijk kan een X5 mij ook wel bekoren. RRSport eigenlijk totaal niet, de grote broer is wel magnifiek.
Maar die T8, dat moet echt iets bijzonders zijn, heeft 640 koppel ook zie ik net. Ga daar zeker eens een testrit mee versieren hier bij de lokale dealer als ze er eentje hebben. Of het de souplesse van een 6cyl diesel kan evenaren, geen idee!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenOok voor mij de jeep.
Maar als het even kan de RRS natuurlijk
Comment
-
Een benzine met uw kilometers vind ik nogal gestoord, hybride of niet. Op autostrade heb je daar toch niet veel effect van volgens mij.
Rest de Jeep of XC90. Qua looks de Volvo, motorisch en met een verschil van 10k zou ik voor de Jeep gaan.De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Verkocht
1980 Volkswagen Derby CLS
1990 Mercedes W124 230CE
2008 Renault Espace 2.0 dci 130
Comment
Comment