Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUV Challange 1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oei. Te rap verzonden..

Al zou ik met jouw kms misschien eerder de diesel nemen dan de hybride want, zoals een paar reacties eerder iemand zei: in panne staan kost klanten..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
      't Zou me sterk lijken moest't minder zijn als 12l
      Ik haal zelfs 10liter met mijn subaru.
      Ik schat 8 a 9 liter, anders scheelt er iets met de rechtervoet en anticipeer je niet genoeg
      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Hier even een update plaatsen.
        Het is dus geen van deze drie geworden.
        Een XC90 met D5 motor zal op zich wel een goede auto zijn om je als particulier mee te verplaatsen maar met een 1969cc inhoud gaan we het toch niet avonturen om deze 450dzd km te laten bollen. Ook het feit dat we hem niet hebben kunnen testrijden heeft een rol gespeeld.
        Het zelfde verhaal feitelijk voor de T8 zonder testmogelijkheid en in de wetenschap dat hij ten vroegste maar in Juni zal kunnen geleverd worden, wat voor ons te laat komt.
        Voor de rest hebben we hem in Parijs kunnen aanschouwen en goed bevonden. Prachtige wagen die ook hier gaat scoren en zeker niet alleen in de States.

De Jeep GC had twee grote nadelen, op de snelweg was de luchtvering zodanig afgesteld of je constant op...lucht reed....M.a.w. net wat te zacht en te hobbelig om strak je km's af te malen.
        Hij zal zeker doen wat hij moet doen op off-road terrein maar niet op het asfalt.
        Tweede minpunt waren toch de zetels die me echt niet voldoende steun konden geven. Ronduit slecht gevormd en te weinig instelmogelijkheden. Echt jammer feitelijk want een Jeep GC ziet er knap uit en voor dat geld krijg je er wel wat voor terug.
        Inruilwaarde zal op het einde van zijn loopbaan ook wel een stuk minder zijn dan bij een Duits model.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
        X