Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUV Challenge 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
    Ik heb voor de x5 40d gekozen.
    De 30d is in principe goed genoeg maar met m pack ga je ook hardere vering hebben. En da gaan de klanten niet leuk vinden.
    De RR sport is gewoonweg lelijk achteraan. Terwijl de grote range een pareltje is.

De mercedes is ook niet mooi.

Volgens mij zag ik in de optielijst bij de laatste x5 wel luchtvering staan.

Dus eigenlijk zou ik opteren voor een X5 30d met luchtvering.
    Of een touareg met luchtvering. Maar die zat niet bij de keuze.
    Thanks Sliderke.
    Bij BMW is er een mogelijkheid om professional adaptieve ophangen te nemen, is wel een graptje van € 5190!!! Een luchtvering zoals we die kennen vanuit ee RRS of de Jeep GC is er niet.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Nog een leuk vergelijk:

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

bmw fail
        lets have some more member berries

Comment

Hoe diep zijn die zandputten aan de luchthaven en de E19....

Die amerikaanse Fiat houdt het geen 450.000 uit. De motor misschien wel, maar al de rest valt uit elkaar voor je de 200k haalt.
          Een vriend veelrijder kocht ook eens een Chrysler 300C. Was na 4 maand al terug weg. Stond meer in de garage dan elders. Hij koopt nu de ene BMW na de andere.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
            Hoe diep zijn die zandputten aan de luchthaven en de E19....

Die amerikaanse Fiat houdt het geen 450.000 uit. De motor misschien wel, maar al de rest valt uit elkaar voor je de 200k haalt.
            Een vriend veelrijder kocht ook eens een Chrysler 300C. Was na 4 maand al terug weg. Stond meer in de garage dan elders. Hij koopt nu de ene BMW na de andere.
            Oh maar we komen gelukkig niet alleen op luchthavens hoor.
            Het gebeurt regelmatig dat we op locaties moeten zijn die geen straatnaam hebben en via coördinaten attitude/lattitude moeten opgezocht worden. Die slechte toegankelijkheid heeft ons al 3 maal een bodemplaat gekost. En dat is dan niet omdat je daar kunt overvliegen. ��

Af en toe werken wij wel eens samen met een bedrijf die ook Chryslers 300 C-en hebben, alsook enkele Voyagers.
            Is horen hoe het hen vergaat met de Amerikaanse jongens.

Sent from somewhere, using Tapatalk
            Last edited by Metaxa; 21/09/2014, 00:23.

Comment

Is er geen mogelijkheid om een minder aangeklede grote range te kopen. Dan heb je luxe en een auto die je zo hoog kan zetten dat je overal door geraakt.
              Zelfs die van ons is al heel luxueus.

ik zou sowieso een SUV met luchtvering nemen. Het dempend comfort is zo veel beter.
              Last edited by ; 20/09/2014, 21:27.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                Is er geen mogelijkheid om een minder aangeklede grote range te kopen. Dan heb je luxe en een auto die je zo hoog kan zetten dat je overal door geraakt.
                Zelfs die van ons is al heel luxueus.

ik zou sowieso een SUV met luchtvering nemen. Het dempend comfort is zo veel beter.
                Een RRS is de duurste in het lijstje maar tot nader order met het minste vermogen. We hebben zeker niet overdreven met optie hoor. De basisversie is gewoon veel duurder dan de anderen. Heb niet echt veel zin om toegevingen te doen in zetels, en audio bvb. Er is ook geen mogelijkheid om in de UK te gaan shoppen voor hem.

Comment

Cayenne S Plug-in hybrid: 79g co2

Hetgeen je meer betaalt in aankoop ga je heel snel fiscaal recupereren
                  2.0 JTDm

Comment

Ik weet niet waar iedereen die zogenaamde onbetrouwbaarheid van Land/Range Rover blijft halen.
                    Toeleveranciers van randaggregaten zijn bij elk merk bijna allemaal dezelfde.
                    Die Duitsers hebben heus ook wel eens elektronicaprobs hoor.
                    2021 Taycan 4S
                    2021 Lexus UX250h

Comment

+1 voor de Range !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                        Cayenne S Plug-in hybrid: 79g co2

Hetgeen je meer betaalt in aankoop ga je heel snel fiscaal recupereren
                        Inderdaad, die hebben we hier ook een tijdje aan't bezien geweest, maar duur en denk niet dat bepaalde bedrijven happy zouden zijn met die aankoop ban ons. Ze gaan nogal snel het gevoel krijgen dat ze te veel betalen.
                        Is toch een model waarvoor we nog geen offerte hebben laten maken. Wel al in de UK gaan horen voor een aankoopmogelijkheid maar daar is de wachttijd voor een LHD, een jaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                          Ik weet niet waar iedereen die zogenaamde onbetrouwbaarheid van Land/Range Rover blijft halen.
                          Toeleveranciers van randaggregaten zijn bij elk merk bijna allemaal dezelfde.
                          Die Duitsers hebben heus ook wel eens elektronicaprobs hoor.
                          Ik denk dat LR/RR vooral zijn verleden niet mee heeft, maar dat de huidige versies niet moeten onderdoen voor de Germans.
                          Blijft, dat hij de duurste in het rijtje is maar dat de meerwaarde van de luchtvering er wel standaard inzit. Hij bezit ook wel het slechtste GPS-systeem dat ik al gezien heb.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JollyRoger Bekijk Berichten
                            +1 voor de Range !!!
                            Bedankt voor je stem.
                            Hij wordt blijkbaar veel gekozen ondanks de minste pk's. Goed zo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                              Gert, is die X5 van grootte echt nodig?

http://suchen.mobile.de/auto-inserat...=EXPORT&noec=1
                              Ja toch wel hoor. We hebben twee jaar geleden een Q5 ook overwogen voor het vrouwtje maar die zijn toch echt net wat te klein. Niet zo zeer wat binnenruimte betreft maar vooral het bagagecompartiment.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                Bedankt voor je stem.
                                Hij wordt blijkbaar veel gekozen ondanks de minste pk's. Goed zo.
                                Schoonbroer heeft ne Range Sport en ik vindt die modellen erg geslaagd + rijdt goed en qua betrouwbaarheid zou ik hier geen schrik van hebben.
                                2de keus zou die ML zijn !!! BMW komt hier bij mij laatst maar nipt, ge maakt het uzelf nie gemakkelijk moet ik zeggen.

Comment

Ik heb voor de RRS gestemd, omdat ik het een zeer knappe SUV vind. Op de 2de plaats komt de X5, die wel beter zal rijden, en die ook betere CO2-waardes laat zien, maar die veel minder knap is, en dan doel ik vooral op het interieur. Dat dashboard van de X5, zelfs met leder bekleed, kan in geen jaren komen tippen aan dat van de RRS.
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

De Mercedes is ansich wel een goede wagen maar persoonlijk m'n smaak niet qua looks en rijden.
                                    De BMW en de Range Rover zouden mijn voorkeur wegnemen. Mocht de Range Rover over bangelijke V8 diesel beschikken was de keuze simpel:de Brit maar nu neig ik iets meer naar de BMW X5 40d die een zeer leuke wagen zijn combineert met een dijk van een motor
                                    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

De RRS is met een V8 4.4 turbodiesel te verkrijgen. Deze motor heeft 339pk een koppel van 700Nm, maar helaas ook een torenhoog CO2-emissie van 229gr. Opvallend is ook dat de Range met deze motor slechts beperkt betere prestaties voorlegt dan met de 3.0 SDV6.
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        De RRS is met een V8 4.4 turbodiesel te verkrijgen. Deze motor heeft 339pk een koppel van 700Nm, maar helaas ook een torenhoog CO2-emissie van 229gr. Opvallend is ook dat de Range met deze motor slechts beperkt betere prestaties voorlegt dan met de 3.0 SDV6.
                                        In de "grote" Range Rover heb ik al eens met de 4.4 gereden...bij deze motor draait het naar mijn gevoel om het voor mij persoonlijk zo heerlijke "power in reserve" gevoel
                                        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Working...
                                        X