Oorspronkelijk geplaatst door El Greco
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SUV Challenge 2
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JollyRoger Bekijk Berichtenge maakt het uzelf nie gemakkelijk moet ik zeggen.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Ook hier even plaatsen:
Mag ik iedereen hier al bedanken die hun bijdragen hebben geleverd. Vind het leuk om te lezen hoe jullie "meedenken".
Er zal hoogstwaarschijnlijk nog een 4de challenge komen (vijf overgebleven van de 10 uit de drie verschillende challenges), maar die gaan we maar eerst na het salon van Parijs hier plaatsen.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Uit dit lijstje zou ik voor de X5 xDrive 30d gaan.. Zeker genoeg vermogen en zeker niet minder mooi zowel vanbinnen als vanbuiten (Mpack). Deze is ook nog eens heel betrouwbaar.. Ofwel toch een Cayenne diesel (S) of S - E hybrid.. Tegenwoordig heeft Porsche geen "chiquere" reputatie meer dan Range Rover ofzo dus ik snap niet waarom je deze omwille van Porsche zijnde links zou laten liggen Maar het zal sws een zalige auto worden, gelijk welke je kiest!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk BerichtenUit dit lijstje zou ik voor de X5 xDrive 30d gaan.. Zeker genoeg vermogen en zeker niet minder mooi zowel vanbinnen als vanbuiten (Mpack). Deze is ook nog eens heel betrouwbaar.. Ofwel toch een Cayenne diesel (S) of S - E hybrid.. Tegenwoordig heeft Porsche geen "chiquere" reputatie meer dan Range Rover ofzo dus ik snap niet waarom je deze omwille van Porsche zijnde links zou laten liggen Maar het zal sws een zalige auto worden, gelijk welke je kiest!
Tja weet het, vind ook niet dat er veel verschil is in "naam & faam" tussen een Range Rover en Porsche. Maar ik veronderstel dat RR meer aanvaardbaar is dan Porsche.
Ik zie zo een hybride wel zitten hoor maar het is alsof alle autoconstructeur hebben afgesproken om die "groene" allemaal super duur te maken.
Goed, de techniek zal dit misschien wel verantwoorden maar hoe kan je mensen met zulke prijzen nu aanzetten om voor hybride te gaan. En feitelijk, eigenlijk volgens de filosofie van het merk hoort zoiets niet echt thuis in een Porsche.
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenInderdaad, die hebben we hier ook een tijdje aan't bezien geweest, maar duur en denk niet dat bepaalde bedrijven happy zouden zijn met die aankoop ban ons. Ze gaan nogal snel het gevoel krijgen dat ze te veel betalen.MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIk zie zo een hybride wel zitten hoor maar het is alsof alle autoconstructeur hebben afgesproken om die "groene" allemaal super duur te maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenAls je de prijzen niet verhoogt dan zie ik niet in hoe ze zich in het zak gezet kunnen voelen. Ik zou als high profile klant (is toch jullie doelgroep neem ik aan) net graag in een Cayenne hybrid worden vervoerd
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenSorry dat we er geen Touareg hebben tussen gezet, maar ik vind dat een "dood product". ☺️
Sent from somewhere, using Tapatalk
Dus de nieuwe zal zeker zo goed rijden.
Comment
-
De ML is al wat gedateerd dus die valt persoonlijk als eerste af. De X5 neem je best met M-pack. Het verschil in vermogen zal je wel voelen, maar niet in die mate dat je de 3.0d als plat gaat ervaren. Deze is ook betrouwbaarder door de enkele turbo. Ikzelf vind de Range de knapste van de drie. Beste ook off-road mocht dat van belang zijn. Maar das zonder er mee gereden te hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenwij hebben de vorige touareg gehad met luchtvering. En da rijd verdomd goed hoor. En in die koffer krijg je heel veel.
Dus de nieuwe zal zeker zo goed rijden.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk BerichtenDe ML is al wat gedateerd dus die valt persoonlijk als eerste af. De X5 neem je best met M-pack. Het verschil in vermogen zal je wel voelen, maar niet in die mate dat je de 3.0d als plat gaat ervaren. Deze is ook betrouwbaarder door de enkele turbo. Ikzelf vind de Range de knapste van de drie. Beste ook off-road mocht dat van belang zijn. Maar das zonder er mee gereden te hebben...
X5/30d reed zoals een 6-cilinder moet rijden, niets mis mee, voldoende vermogen, prima zitcomfort dankzij zijn voortreffelijke stoelen en alle nodige gadgets die je al dan niet wil op je wagen zijn voorhanden. Eén probleem stelde zich bij de BMW, sturing was ondermaats en kwam als een totale verrassing uit de hoek voor mij. Iets wat je waarschijnlijk gewoon moet worden.
Komt er ook wel bij dat we absoluut geen BMW-fan zijn door het "patser" gehalte van zulke voertuigen, maar economisch gezien (aankoop-verbruik-onderhoud-restwaarde) kan je moeilijk iets beter vinden onder de SUV's. (als je een Jeep Grand Cherokee buiten beschouwing laat door zijn aankoopprijs).Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Veel vermogen is niet alles. De manier waarop het vrijkomt is bepalend hoe een klant zich vanachter voelt. Als je veel vermogen direct vanaf 0 hebt gaat die dat minder leuk vinden dan wanneer je het iets hogerop moet zoeken.
Te bruut inkomen is niet goed. Denk dat je dat pas weet als je met allen proef gereden hebt. Op papier is alles mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk BerichtenVeel vermogen is niet alles. De manier waarop het vrijkomt is bepalend hoe een klant zich vanachter voelt. Als je veel vermogen direct vanaf 0 hebt gaat die dat minder leuk vinden dan wanneer je het iets hogerop moet zoeken.
Te bruut inkomen is niet goed. Denk dat je dat pas weet als je met allen proef gereden hebt. Op papier is alles mooi.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneen 350 heeft meer als 631Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtengelijk na ik enterde wist ik al dat ik beuzelde, maar het was niet de bedoelingPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
Comment