Ook hier even updaten.
Geen enkel van deze vier zal het dus worden.
- een RRS TDV6 heeft het langst in de running gelegen maar heeft het net niet gehaald om twee redenen. Zijn prestige imago en we moesten ons tevreden stellen met een 211pk versie hebben hem de das omgedaan. Van deze hebben we echt spijt dat we hem toch niet besteld hebben aangezien er ondertussen een 258 pk versie van gekomen is, maar dat nieuws kwam 6 dagen te laat... Met een RRS rijden is toch een totaal andere rijervaring.
- beiden BMW X5 modellen zijn afgevallen door/voor het machogehalte maar ook (en vooral) omdat we steeds maar geen voeling krijgen met dat merk. Jammer want het is een prachtige machine en buiten het mindere stuurgevoel kunnen we er weinig negatiefs over vertellen.
- MB ML-350 is het ook niet geworden omdat we voor het ogenblik wat "kleine" mankementen hebben met de 250 desondanks hij nog maar 19 maanden oud is. Ik denk dan ook dat we aan onze laatste MB bezig zijn.
Geen enkel van deze vier zal het dus worden.
- een RRS TDV6 heeft het langst in de running gelegen maar heeft het net niet gehaald om twee redenen. Zijn prestige imago en we moesten ons tevreden stellen met een 211pk versie hebben hem de das omgedaan. Van deze hebben we echt spijt dat we hem toch niet besteld hebben aangezien er ondertussen een 258 pk versie van gekomen is, maar dat nieuws kwam 6 dagen te laat... Met een RRS rijden is toch een totaal andere rijervaring.
- beiden BMW X5 modellen zijn afgevallen door/voor het machogehalte maar ook (en vooral) omdat we steeds maar geen voeling krijgen met dat merk. Jammer want het is een prachtige machine en buiten het mindere stuurgevoel kunnen we er weinig negatiefs over vertellen.
- MB ML-350 is het ook niet geworden omdat we voor het ogenblik wat "kleine" mankementen hebben met de 250 desondanks hij nog maar 19 maanden oud is. Ik denk dan ook dat we aan onze laatste MB bezig zijn.
Comment