Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Breaks drie maal anders, challenge 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
     grapjas. Decadent optie mogelijkheid.
    OK, ik zeg het met een grappige noot ( ... weer hout ... sorry ) maar heb je het al eens serieus overwogen ?
    Bekijk gewoon die CLS en dan een E en dan die Audi ( weeral ... geeuw - boring )
    Zoals velen zeggen, die CLS is de enige logische en rationele keuze. En bloedmooi man xxx

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JollyRoger Bekijk Berichten
      OK, ik zeg het met een grappige noot ( ... weer hout ... sorry ) maar heb je het al eens serieus overwogen ?
      Bekijk gewoon die CLS en dan een E en dan die Audi ( weeral ... geeuw - boring )
      Zoals velen zeggen, die CLS is de enige logische en rationele keuze. En bloedmooi man xxx
      Over het hout in de koffer? Ben je gek? 😉
      CLS SB is zonder meer de mooiste. Altijd al gevonden feitelijk.
      E is hier de saaiste als hem naast een Allroad ziet staan. Aan de Benz is niets spannend aan maar wel degelijkheid en uitstraling.
      Maar euhhh, aan het eerste deel van je naam te zien, zou je Audi toch in je hart dragen en ook nog kunnen verkopen...😄

Sent from somewhere, using Tapatalk
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Over het hout in de koffer? Ben je gek? EEN BEETJE
        CLS SB is zonder meer de mooiste. Altijd al gevonden feitelijk. AWEL DAN !!!
        E is hier de saaiste als hem naast een Allroad ziet staan. Aan de Benz is niets spannend aan maar wel degelijkheid en uitstraling.
        Maar euhhh, aan het eerste deel van je naam te zien, zou je Audi toch in je hart dragen en ook nog kunnen verkopen...
        Dat is garage Joly in Kontich dat je bedoelt ? Is met 1 "L"
        Ben wel van de Kempen ( Herentals ) afkomstig maar hab uiteindelijk mijn broek laten zakken ( afdoen ) in BREE.
        Niet dat ik nu minder km's doe qua woon-werk ( Bree - Brecht )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JollyRoger Bekijk Berichten
          Dat is garage Joly in Kontich dat je bedoelt ? Is met 1 "L" )
          Inderdaad, was maar een gokje hé. 😄

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Oei, dit vind ik maar niets. Ik ben veel beter gewend van u .

Je moet wel eens gaan testrijden met de CLS SB ( met Airmatic als het kan), vind ik. Als je 'm dan echt niet ziet zitten, stop ik met zagen .
            "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
              Zoek niet langer!

Yeees!

Oorspronkelijk geplaatst door Jase Bekijk Berichten
              Voor mij t'zelfde Alles behalve da audi, zo saai...
              Slimme mensen, het bestaat nog
              BMW X5 45e

Comment

Goh,is vooral een persoonlijke keuze op smaak zo iets....Het zijn drie heel goede wagens,rationeel heb je altijd een goede tussen deze 3. Voor mezelf zou ik de Audi nemen,maar eigenlijk liefst nog een gewone A6 piv Allroad
                BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Ik ga voor de E! Als't is om km's te vreten in comfort... geen twijfel mogelijk

Comment

De extended versie van escapade kan zelfs als lichte vracht ingeschreven worden. Net zoals een suburban.

wij hebben daar ook nog mee bezig geweest.
                    Last edited by ; 21/09/2014, 14:38.

Comment

De CLS is langs buiten de mooiste, maar daar heb je tijdens de wereldreizen niet zo veel aan. De recente facelift die een Ipad in het interieur heeft gebracht waarop ik echt geen duizenden kilometers zou willen kijken, doen de CLS afvallen voor mij. Als ik dan moet kiezen tussen A6 Alroad en de E, vind ik de saaie Audi het mooiste compromis!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                        Goh,is vooral een persoonlijke keuze op smaak zo iets....Het zijn drie heel goede wagens,rationeel heb je altijd een goede tussen deze 3. Voor mezelf zou ik de Audi nemen,maar eigenlijk liefst nog een gewone A6 piv Allroad
                        Terug een gewone A6 is uitgesloten, zo hebben we er al 3 gehad. Het mag eens iets anders worden. Vandaar een Allroad Biturbo in het lijstje.

Comment

Mag ik iedereen hier al bedanken die hun bijdragen hebben geleverd. Vind het leuk om te lezen hoe jullie "meedenken".
                          Er zal hoogstwaarschijnlijk nog een 4de challenge komen (vijf overgebleven van de 10 uit de drie verschillende challenges), maar die gaan we maar eerst na het salon van Parijs hier plaatsen.

Comment

Mag ik iedereen hier al bedanken die hun bijdragen hebben geleverd. Vind het leuk om te lezen hoe jullie "meedenken".
                            Er zal hoogstwaarschijnlijk nog een 4de challenge komen (vijf overgebleven van de 10 uit de drie verschillende challenges), maar die gaan we maar eerst na het salon van Parijs hier plaatsen.
                            Da's geen moeite ze, graag gedaan om uw onzekere zelf toch duidelijk te maken dat de A6 Allroad de beste keuze zal zijn!

Comment

Boeeeeeeh.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                                Boeeeeeeh.
                                De voetbal was gisteren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                  Da's geen moeite ze, graag gedaan om uw onzekere zelf toch duidelijk te maken dat de A6 Allroad de beste keuze zal zijn!

Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                                  Boeeeeeeh.
                                  2 x

Comment

Maak jij voor jezelf ook een kostenraming?
                                    Met het aantal kms die je rijdt zouden factoren als verbruik en onderhoud toch een deftige impact kunnen hebben op je winst?

Ik zou alvast voor elk model eens de prijs van een onderhoudscontract navragen. Dat moet je ook een idee geven over de te verwachten kosten bij die modellen.
                                    Voor verbruik zou ik kijken naar Spritmonitor.

Ik weet dat je niet stomweg Taxi rijdt, omdat je in een hoger segment speelt, maar het kan toch geen toeval zijn dat zo veel taxibedrijven met een E-klasse opdraven.
                                    Zou wel eens de meest economische oplossing kunnen zijn.
                                    Als je die niet mooi vindt, dan valt die natuurlijk af.

Comment

Ik zou voor de A6 gaan. De beide mercedes modellen zijn lelijke honden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten

BAM!!

Als uitspraak kan dit wel tellen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                          Ben nu zelf ne BMW-fanaat maar vind die CLS toch duuzd maal schoner als ne stoemme, 13 in een dozijn audi. Met of zonder plastic addenda.

Comment

Working...
                                          X