Mededeling

Collapse
No announcement yet.

320d touring pk's - hifi

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 320d touring pk's - hifi

Dag kenners

Er is een 320d met en zonder gereduceerd vermogen (120kw vs 135kw).

Domme vraag misschien:
    Die extra kw is dat 'de moeite' om te nemen, of is dat enkel in uitzonderlijke omstandigheden (autobahn) nuttig?

Bovendien: de optie hifi speakersysteem is dat al de moeite qua upgrade tov het standaard geluidssysteem. Hoe vergelijkt dit zich dan met het harman systeem (duurste optie) of is dit laatste echt niet 'nodig' om een degelijke radio te hebben? Iemand een idee?

bedankt!

Uit je eerste vraag leid ik af dat de wagen zal ingeschreven worden in Brussel/Wallonië (leasing?) want enkel daar maakt 163 of 184 pk inderdaad nog een verschil op vlak van BIV. Qua prestaties ga je weinig tot geen verschil merken, beide versies hebben dezelfde vermogenscurve tot +- 3200 rpm. Enkel boven de 3300 rpm zal de 184 pk versie nog wat snediger aanvoelen, maar bijgevolg ook luidruchtiger zijn.

Comment

ja klopt, is een 20€/maand verschil naargelang de kw's, denk dat ik het maar zo laat! Merci voor de info Fred!

Comment

Ik heb de vorige 3 serie gehad met de volle 163pk, mijn collega's hadden allemaal de 150pk versie. Zat absoluut geen verschil op qua prestaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Clicquot Bekijk Berichten
          Dag kenners

Er is een 320d met en zonder gereduceerd vermogen (120kw vs 135kw).

Domme vraag misschien:
          Die extra kw is dat 'de moeite' om te nemen, of is dat enkel in uitzonderlijke omstandigheden (autobahn) nuttig?

Bovendien: de optie hifi speakersysteem is dat al de moeite qua upgrade tov het standaard geluidssysteem. Hoe vergelijkt dit zich dan met het harman systeem (duurste optie) of is dit laatste echt niet 'nodig' om een degelijke radio te hebben? Iemand een idee?

bedankt!
          er zijn 3 320d's....

320d met 184 pk
          320d met 163 pk (gereduceerd vermogen)
          320d ede 163pk met aanpassingen om minder te verbruiken... oa. een lichter vliegwiel ea.

Tot 2000-2500 t/m gaan de eerste 2 niet verschillen...

Comment

danku mannen!

Comment

En wat het geluidssysteem betreft zou ik mijn geld niet in de hifi optie steken, oftewel standaard oftewel ineens uw geld geven aan Harman-Kardon als ge een audiofiel bent

Het verschil tussen stand. en HK is wel groot, tss stand. en hifi niet... Weggesmeten geld wat mij betreft ALS je dus geen adiofiel bent. Maar heb het nu ook in mijn e46 en moet zeggen dat die HK toch echt wel goed klinkt voor een fabriekssysteempje hoor
              BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

Working...
              X